Citat:
Ursprungligen postat av
DinSkummaGranne
Ännu en svenne som efterapat dom "coola" blattarna? Då hittas han väl död snart i ett skogsområde som dom andra ungarna.
Tittar du på sociala medier ser du tusentals svenska barn, tonåringar glorifiera musiken och livsstilen.
Det dansas och produceras klipp till musik av svensk gangster rap. Ibland deltar även föräldrarna i klippen. Ett ex kan vara att det nynnas och dansas till någon text i stil med klick klack du är raderad. Varken barn eller föräldrar förstår riktigt innebörden av texterna. Vissa av texterna handlar om mord på antagonister, och detta dansar svenska barn och föräldrar till på sociala medier.
Bli inte förvånad när du besöker en högstadieskola eller gymnasium i dagens Sverige. Svenska barn anammar blattarnas tal. Jag kan försäkra dig att du inte ens förstår hälften av vad som sägs.
Jag har ingen aning om den här killen har fingrarna i syltburken. Det råder inga tvivel om att han som många andra svenska ungdomar lyssnar på musiken, och tycker klädstilen bland ortenterrorister är cool.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Hur många konton har han?
Den där finns inte på de två jag varit inne på.
Den väcker onekligen många frågor.
Jag vet inte, men det är inte ovanligt att ungdomar idag har flera konton. Ett som föräldrar har tillgång till, och ett konto för vänner, eller öppet konto som föräldrarna inte känner till. Föräldrar behöver bli bättre uppdaterade på sina barns förehavanden.