2023-09-26, 16:05
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Ska man ha det som man vill får man betala dyrt.

Håller med i övrigt. Sist bad jag SPECIFIKT om att INTE ha det på ett vis, så blev det exakt så. Jävla lallare
Citera
2023-09-26, 16:08
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja. ja ja e lite förbannad för ja kom hem idag med en ny klippt kaos frilla som vanligt när man går till frisör. har provat en drös olika i sthlm o även Malmö o dom fattar ALDRIG hur ja vill bli klippt. säger man 2cm blir de 6cm. ojämt blir de alltid oxå. kan visa en bild på benedict cumberbatch o sen går ja ut salongen o ser ut som Edward blom o en fade som ser ut som den e klippt med motor såg. när ja frågar varför dom klippt så så kommer dom med ursäkter o "men ja tycker de e snyggt". jävla cp.

den enda som klipper mig snyggt e flickvännen. hon e varken utbildad inom området eller har så mycke frisör erfarenhet men hon e intelligent o fattar precis. så min teori e att dom som driver frisör salonger (speciellt herr frisörer) helt enkelt e dumma i huvudet som inte fattar simpla instruktioner. har även en bekant som e frisör o han e ganska efterbleven. tror på spöken o sånt.

va tror ni? upplever ni oxå att frisörer e låg begåvade? varför fattar dom aldrig hur man vill bli klippt?

Min är grym. Hon kan slänga käft, är duktig på att klippa och grymt bra med rakkniven också!
Citera
2023-09-26, 16:10
Medlem
Citat:
de gör ja inte alls de din luffare. ja har klippt mig för upp till 1500 spänn på kändis salonger o de blir lika dåligt =)

Frågan är väl varför du betalar och går när du är missnöjd?
Citera
2023-09-26, 16:11
Medlem
Frisörer är kända för att göra vad de själva vill istället för vad kunden säger. De kan klippa av långhåriga kvinnor rakt av emot vad de sagt och påstå att Håret var slitet ungefär som om en kvinna inte själv får bestämma över längden även om det hade stämt.
Citera
2023-09-26, 16:28
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Frågan är väl varför du betalar och går när du är missnöjd?
de gör ja inte?
Citera
2023-09-26, 16:38
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
de gör ja inte?

Håll hårt i den bruden.
Det är en "keeper".
Citera
2023-09-26, 16:49
Medlem
Citat:
de gör ja inte?

Så, varför startar du tråden?

För att du inte lyckas förmedla hur du vill bli klippt?

För om du klipper dig från allt till billigt upp till 1500kr, så är det ju inte frisörerna det är fel på...
Citera
2023-09-26, 16:55
Medlem
Blattar klipper dåligt med flit om man som viting går dit. När man tillhör ett gäng så klipper dom bra och billigare för dom förstår att klipper jag dåligt så blir jag klippt. 😂
Citera
2023-09-26, 17:39
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Så, varför startar du tråden?

För att du inte lyckas förmedla hur du vill bli klippt?

För om du klipper dig från allt till billigt upp till 1500kr, så är det ju inte frisörerna det är fel på...
jo de e visst frisörerna de e fel på om min tjej utan utbildning kan fixa de bra o bara för 200 kr medan vissa frisörer tar upp till 1500 kr o klipper dåligt :P hädan efter ska ja aldrig gå till frisör igen. klåpare hela bunten
Citera
2023-09-26, 17:49
Medlem
Citat:
jo de e visst frisörerna de e fel på om min tjej utan utbildning kan fixa de bra o bara för 200 kr medan vissa frisörer tar upp till 1500 kr o klipper dåligt :P hädan efter ska ja aldrig gå till frisör igen. klåpare hela bunten

Om du talar om hur du vill ha det, så klipper de ju dig därefter.

Är du sen inte nöjd, så ändrar de det tills du är nöjd.

Så bara för att din tjej vet hur du gillar det, så betyder ju inte det att...
Citera
2023-09-26, 18:03
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Jag går aldrig till frisören. Det är rent ocker. Sambon klipper mig. Hade jag varit singel hade jag snaggat mig hellre själv med rakapparat/hårtrimmer.
Citera
2023-09-26, 18:12
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Om du talar om hur du vill ha det, så klipper de ju dig därefter.

Är du sen inte nöjd, så ändrar de det tills du är nöjd.

Så bara för att din tjej vet hur du gillar det, så betyder ju inte det att...
dom lyssnar sällan. o när dom väl lyssnar så fattar dom ändå inte. o nej dom kan inte ändra de för att dom e inkompetenta plus att dom alltid klipper bort för mycke hår så man får vänta tills de växer ut :P klippte mig hos en bra frisör en gång när ja va på semester i Turkiet o de va en Street barber som hade fotölj ute på gatan o klippte med bara en rak apparat o en kam. men hör i sverige e de omöjligt o få en bra frilla på en kommersiell salong :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in