2023-09-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Helikoptrar plural? Alltså mer än en? Låter lite konstigt.
Ja, på både fram o baksidan på huset
Citera
2023-09-22, 02:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Kan du länka? Jag har inte läst det någonstans att jordgubben hotar köpare och det låter skitkonstigt. Då kan han ju skjuta frisören som har klippt räven, eller hans gamla dagisfröken först

Köpare av narkotika. Tror inte hans frisör och dagisfröken nödvändigtvis köper narkotika av honom.

"Sverige ska veta att alla som stöttar Rawa Majid, alla som springer ärenden för honom, alla som köper narkotika av honom riskerar att dö."

"– Vi står inte för attacker mot familjer, men de har öppnat den här dörren och då kan vi inte stå tysta. Vi kommer slå tillbaka mot samtliga individer med koppling till Foxtrot, på samma sätt som de har gjort."

Kan du googla på så får du träffar.
Senast redigerad av Krimkoll 2023-09-22 kl. 02:18.
Citera
2023-09-22, 02:17
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Han är också utomlands vad jag förstår det som.

Räven tänker tydligen skaffa italienskt pass och fly Turkiet nu. Inte till Italien, utan till ett land där han kan använda det passet antagligen.
Jag tänker att de förlorar inflytande/makt ju längre tid de är borta från Sverige.
Citera
2023-09-22, 02:18
Medlem
Citat:
Kan du länka? Jag har inte läst det någonstans att jordgubben hotar köpare och det låter skitkonstigt. Då kan han ju skjuta frisören som har klippt räven, eller hans gamla dagisfröken först

Jag och flera andra i tråden har läst det om du bläddrar lite bakåt. Han har sagt så jordgubben. Alla som på något sätt har samröre med räven är legitima mål, även slutkonsumenter. Jag antar att det gäller frisörerna också. Jordgubben fick morsan mördad av räven så det är en labil snubbe med mycket våldskapital som inte tänker klart just nu, det är sjövilt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikschef
https://planefinder.net/flight/POL5490. Hovrar mest runt Norrsätra/Vallhov och ibland upp på Järbovägen, bor själv i BJ och har inte hört/märkt någon helikopter.
Dem hovrar nere vid Kremlan nu o blodriskan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Köpare av narkotika. Tror inte hans frisör och dagisfröken nödvändigtvis köper narkotika av honom.

"Sverige ska veta att alla som stöttar Rawa Majid, alla som springer ärenden för honom, alla som köper narkotika av honom riskerar att dö."

Kan du googla på så får du träffar.

Såg betalartikeln nu från 5 dagar tillbaka. Köpare löper ingen vidare risk
Citera
2023-09-22, 02:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monika9
Dem hovrar nere vid Kremlan nu o blodriskan
Hmm skumt, bor ca 100m därifrån och har inte hört något men det stämmer säkert.
Citera
2023-09-22, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Vad är det här för nån sajt nu då?
Helsike, jag börjar känna mig som en boomer med noll koll. Kan man se polishelikoptrars placering i realtid nu?
Det visste då inte jag heller😮den biten är ju lite intressant...Fullt ös ovanför mitt huvud nu av helikoptrar
Citera
2023-09-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikschef
Hmm skumt, bor ca 100m därifrån och har inte hört något men det stämmer säkert.
Jag står på balkongen...Du måste nog gå ut. 100m är ju nästan vägg i vägg
Citera
2023-09-22, 02:29
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Och varför låter det konstigt? 3 helikoptrar hovrade i Stockholm efter skjutning i veckan. Dom har alla resurser här uppe nu.
Det är EN polishelikopter över Sandviken just nu:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4aaa0f
Citera
2023-09-22, 02:30
Medlem
Jag bor på smultron och helikoptern har inte lämnat Vallhov en enda gång på en timme nu, de snurrar ovanför mitt hus (smultronbacken) och en bit bort konstant hela tiden.

Men hör åker poliserna mer eller mindre varje dag. Jag ser dom från mitt sovrumsfönster oavbrutet förutom när de åker ovanför taket då förstås. Hörs hela tiden. Misstänker dom att GM befinner sig här omkring? Skulle inte bli förvånad heller för på smultron är det mer skumma typer än normala…
Citera
2023-09-22, 02:33
Medlem
12 sidor i tråden och inget namn på BO?

Det rymde ju 3 st från SiS hem i Göteborg igår vid 13 tiden, skulle det kunna vara gm?
Jag kanske spekulera lite för mycket nu...😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in