2023-09-14, 18:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Vem tror ni vinner i en fight, Rask vs Chrippa? Jag tror fan att Rask skulle ta Chrippa, jag har ändrat åsikt helt om Rask nu på sistone. Jag känner mig blåst av Chrippa. Han var min förebild för jag trodde verkligen att han var en hjärndöd idiot som sa det han tyckte och tänkte och stod för det, dessutom natty och nykter. Men vad fan är det jag ser. Chrippa har playat oss allihopa. Och nu börjar det spåra ur snabbare och snabbare, herregud någon kommer ju dö... Rask om du läser det här, du gör helt rätt att inte öppna
Det är väl klart att Rask vinner mot Chrippa, Chrippa tar liksom bara 150 i bänk och har erfarenhet från gatuslagsmål.

Rask går ju för fan en promenad varje dag så han klarar lätt att stå i 12 ronder. Tekniken är troligtvis på topp också. Att Rask kan slåss syns verkligen på hans kraftiga gamnacke och 25cm överarmar.

Ärligt, Rask skulle redan få problem att möta en hockeykille från mellanstadiet. Chrippa skulle sänka honom på två sek och sedan bryta dom där spaghettiarmarna i 18 delar.
Citera
2023-09-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är väl klart att Rask vinner mot Chrippa, Chrippa tar liksom bara 150 i bänk och har erfarenhet från gatuslagsmål.

Rask går ju för fan en promenad varje dag så han klarar lätt att stå i 12 ronder. Tekniken är troligtvis på topp också. Att Rask kan slåss syns verkligen på hans kraftiga gamnacke och 25cm överarmar.

Ärligt, Rask skulle redan få problem att möta en hockeykille från mellanstadiet. Chrippa skulle sänka honom på två sek och sedan bryta dom där spaghettiarmarna i 18 delar.
Du är ju uppenbarligen bara nån anonym användare på Flashback...
Citera
2023-09-14, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

I en fight, Chrippa troligtvist… Men Chrippa Skuldberg är nog större svin är Rask är i nuläget. Lika fejk som alla hans kläder.
Citera
2023-09-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Vem tror ni vinner i en fight, Rask vs Chrippa? Jag tror fan att Rask skulle ta Chrippa, jag har ändrat åsikt helt om Rask nu på sistone. Jag känner mig blåst av Chrippa. Han var min förebild för jag trodde verkligen att han var en hjärndöd idiot som sa det han tyckte och tänkte och stod för det, dessutom natty och nykter. Men vad fan är det jag ser. Chrippa har playat oss allihopa. Och nu börjar det spåra ur snabbare och snabbare, herregud någon kommer ju dö... Rask om du läser det här, du gör helt rätt att inte öppna

Som att man skulle bli förvånad. Han har ju hela tiden dragit kokain-referenser och även hintat om att han trycker. Det finns ingen som blir förvånad över att han såväl drar ladd eller kurar. Förstod man inte det innan man fick ta del av hans åtal är man lite lätt förståndshandikappad skulle jag säga.

Tror att det är få personer som skulle torskat mot Bajsmannen i ett slagsmål. Han påminner om en 13-åring i kroppen, och trots att han gärna vill ge sken av att vara en våldskapabel kriminell tuffing, så skulle jag tippa på att han aldrig har vevat en endaste gång i livet.
Citera
2023-09-14, 22:56
Medlem
Hugin86s avatar
Rask vs crippa

vem vinner ?
Jag skulle säga ingen

Rask arbetslös snorunge som snott tusentals kronor av sin far innan de barka i väg. Sen levt på farfars pengar, och nu väntar på arvet efter farfar och hans saker

Crippa en över tänd muskel kille som säkerligen var mobbad som ung, som fick chansen blomma ut tack vare att hans bror gjort allt möjligt och kan skryta och leva på hans namn . Hade han inte varit bois bror hade han inte haft så många följare. Sen allt med substanser sitt barn och hans ex och hans nya

Säger så hära två beta killar som behöver se verkligheten, dom behövde växa upp. Två 30 åringar som skickar film på film insta klipp och bilder, för att bräcka den andra.

Så vem vinner ingen av dom. Möjligen kan de ge skratt
Citera
2023-09-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
För tre år sedan? Har ni inget nytt att komma med i den här tråden? Ältar flera år gamla grejer.

Varför bryr du dig? inte som att du bidrar till något nytt till tråden.
Kanske kan du bidra med mer info om rask morsa (fittan) som tydligen har gått ner sig rejält. Nu hjälpte ju inte hon direkt till med barnen men synd att dem förlorat både sin farfar och farmor till alkoholen/drogerna.
Citera
2023-09-15, 21:04
Medlem
Asså jag tycker det är helt sjukt att rask sitter och planerar att leva på arvet. han säger att han sparat undan precis så av det han har fått hittills tills det ''stora'' arvet kommer, sen ska han leva på det.
Här har han världens guldchans att betala av sina skulder söka ett jobb ha pengar till en insatts för hus/lägenhet, det är köparnas marknad nu. men istället så är planen att bo kvar i skokartongen och leva på arvet, sen då? när arvet är slut, då är det slut på livlinor och pengar då är de tillbaka i skuldträsket och han kan snart inte få en anställning pga ålder och oerfarenhet ingen utbildning osv osv. han lever verkligen i nuet
Citera
2023-09-15, 22:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Asså jag tycker det är helt sjukt att rask sitter och planerar att leva på arvet. han säger att han sparat undan precis så av det han har fått hittills tills det ''stora'' arvet kommer, sen ska han leva på det.
Här har han världens guldchans att betala av sina skulder söka ett jobb ha pengar till en insatts för hus/lägenhet, det är köparnas marknad nu. men istället så är planen att bo kvar i skokartongen och leva på arvet, sen då? när arvet är slut, då är det slut på livlinor och pengar då är de tillbaka i skuldträsket och han kan snart inte få en anställning pga ålder och oerfarenhet ingen utbildning osv osv. han lever verkligen i nuet
Mindset of a loser. Just därför han aldrig kommer komma någon vart här i livet. Om det inte vore för hans familj så skulle den där patetiska skinnhögen förmodligen redan leva på något härbärge eller ligga i rännstenen.

Uppvaknandet kommer inte bli nådigt, men då är det försent.
Citera
2023-09-16, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Mindset of a loser. Just därför han aldrig kommer komma någon vart här i livet. Om det inte vore för hans familj så skulle den där patetiska skinnhögen förmodligen redan leva på något härbärge eller ligga i rännstenen.

Uppvaknandet kommer inte bli nådigt, men då är det försent.

Byfånen bajsbaronen lever genom andra men framförallt på alla andra.. Den arbetsskygga latmasken från Trosa, har självklart grova psykisk störningar som vi även ser i hans handlande på socialamedier....

Det är allt från bölvides, Jesus pratar med mig, gap & gorm, hoppa på svaga & oskyldiga..
Hela tiden så pratar han om att han är ändrad, han är en fin & go människa... Hans psykiska tillstånd gör att han vet inte vad han gör riktigt, en sorglig människa....

En narcissist söker alltid uppmärksamhet & bekräftelse... Måste alltid vara kaos & intriger, då mår dom som bäst...

Gamnacken älskar verkligheten att suga ur energi ur sina nära & kära....

Som vanligt går mina tankar till familjen & då framförallt hans barn. Som kommer få leva med sin pappas, galenskaper & bli i hågkommna som Bajsbaronens stora offer 😢😭. Styrkekramar till alla drabbade i bajsbaronens framfart 💞❤️🫶🙏
Citera
2023-09-16, 07:07
Medlem
En rolig sak jag kom och tänka på var i någon av hans senaste video så sitter han och skryter om att han köpt ps5 till barnen åkt på utflykter osv, för att försvara sig emot chrippa. Men innan rask fick arvet hette det ”att vara förälder är inte att vara en bankomat”. Men nu strösslar han saker till barnen för att pengarna finns. Varför är det ingen av hans rövslickare i kommentarsfältet som ser detta? Dem köper allt som äggskallen säger. Han skyller på att chrippa ändrar det han säger för stunden för att det ska låta bra, rask är PRECIS likadan.

Tror chrippa bygger på ett förtalsmål emot rask.
Citera
2023-09-16, 07:57
Medlem
Hur mycket är det i arv Rask får?

En äldre Mercedes S klass , landställe och cash?
Citera
2023-09-16, 08:33
Någon som sett rasks senaste story?
Knark@re har tagit sig in i stugan, kopierat nycklar, hängt skynken för fönstren och snusdosor med vitt pulver i... bröderna Rask åkte till stugan mitt i natten och bevittnade när polisen gjorde tillslag...
Låter precis som Raskens missbruksbloggscontent...
Vi lär bli varse med fokusförflyttning från förtalsanmälningar till kn@rkjakter

Det är väl fortfarande Freddan som har nycklarna?
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-09-16 kl. 08:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in