2023-09-13, 17:25
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Defust.. Svogeren heter M'ts 'rne (a). Svogeren var med og oppsøkte sjeiken sommen med J.

Takk for oppklaring.

Leser nå videre i artikkelen i Re Avis om razziaen i containeren på Brår, at Bå*rd Lan*es
ble skutt og drept på Kilen i Tønsberg samtidig som razziaen faktisk pågikk.

Mon tro om JH ble drept av samme grunner som BL?

Denne saken tyder på å være større og drøyere enn ihvertfall jeg hadde trodd.
Citera
2023-09-13, 17:27
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Er da ikke JAH som har innstallert det kameraet som filmer hærverket på "hulken" det tilhører det området han parkerte på 🙂
Og det som er filmet utenfor huset er da langt bedre enn mye annet av overvåkningskamera jeg har sett.
Okay
Ja, det er hvertfall bedre bilder fra Tønsberg.
Citera
2023-09-13, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Er det ikke mulig med en inngangs- og fluktrute der GM kan gå til fots? Mente noen snakket om det.
Ville i så fall passet med den mystiske svarte SUV-en. Og i et slikt tilfelle, skulle man være ganske trygg.
Det tar ca 15 min å gå fra der SUV-en stod og til hytta og man kjører kjapt fra der SUV-en stod og ned til Randsfjorden der man enten kan kjøre mot Jevnaker eller nordover mot dokka. Jeg er rimelig sikker på at det er veien de har brukt. Jonas kom fra andre siden og siden de ikke ville at han skulle se bilen er det et perfekt sted å plassere den. Tror ikke noe på at de har brukt atv eller mc for å komme seg frem og tilbake for det hadde blitt lagt merke til.
Citera
2023-09-13, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Defust.. Svogeren heter M'ts 'rne (a). Svogeren var med og oppsøkte sjeiken sommen med J.

Noen som vet når JAH oppsøkte sjeiken sammen med svoger?
Ser forresten at nevnte svoger svarer de som hevder det er slutt med søstra på sin profil.
Er det noen som vet om han vanligvis bruker begge navnene til daglig
eller bruker han bare et av dem og i tilfelle hvilket? Svogeren altså!
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-13 kl. 18:00.
Citera
2023-09-13, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Er det ikke mulig med en inngangs- og fluktrute der GM kan gå til fots? Mente noen snakket om det.
Ville i så fall passet med den mystiske svarte SUV-en. Og i et slikt tilfelle, skulle man være ganske trygg.

Jeg synes det i dette innlegget er en ganske god forklaring på hvilken vei gjerningsmannen eller gjerningsmennene har brukt.

(FB) Mordet på Jonas Henriksen, Ringerike, Norge (2023-08-19)
Citera
2023-09-13, 18:12
Medlem
40:02 i Avhørt-episoden Drapet på Jonas Del 1: Brannene:

"Jonas får vite via en ansatt i firmaet sitt at den ene av de to mennene var rasende og hadde sagt at han skulle ødelegge for firmaet, men den andre mannen skal ha tatt det hele litt mer med ro. Han skal visstnok ha sagt at han bare ønsket å ignorere Jonas og ikke snakke mer med han."
Citera
2023-09-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Så hadde han første på seg en balaklava av denne typen:
https://www.xlmoto.no/product/balacl...E&gclsrc=aw.ds
https://www.nrk.no/norge/jonas-drape...bil-1.16556418

Begge to har en spesiell gange, han siste humper akkurat som Pink Panter
Citera
2023-09-13, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg synes det i dette innlegget er en ganske god forklaring på hvilken vei gjerningsmannen eller gjerningsmennene har brukt.

(FB) Mordet på Jonas Henriksen, Ringerike, Norge (2023-08-19)

Ja denne veien kunne godt bli brukt av GM
Ser ut som en fin plass å parkere bilen.
Citera
2023-09-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Takk for oppklaring.

Leser nå videre i artikkelen i Re Avis om razziaen i containeren på Brår, at Bå*rd Lan*es
ble skutt og drept på Kilen i Tønsberg samtidig som razziaen faktisk pågikk.

Mon tro om JH ble drept av samme grunner som BL?

Denne saken tyder på å være større og drøyere enn ihvertfall jeg hadde trodd.

Etter at de sluttet å bruke Encrochat ble det kanskje litt krøll i samhandlingen mellom noen.
Citera
2023-09-13, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
40:02 i Avhørt-episoden Drapet på Jonas Del 1: Brannene:

"Jonas får vite via en ansatt i firmaet sitt at den ene av de to mennene var rasende og hadde sagt at han skulle ødelegge for firmaet, men den andre mannen skal ha tatt det hele litt mer med ro. Han skal visstnok ha sagt at han bare ønsket å ignorere Jonas og ikke snakke mer med han."

Og hvem kan den personen være som er så rasende og hadde sagt at han skulle ødelegge firmaet? Kan det kanskje være OMM tenker jeg?
Citera
2023-09-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Og hvem kan den personen være som er så rasende og hadde sagt at han skulle ødelegge firmaet? Kan det kanskje være OMM tenker jeg?
Nei. I følge det som kom frem i podcasten fikk J vite via en ansatt at den ene av de to som hadde sittet i varetekt etter brannen i betongbilen var rasende og hadde sagt at han skulle ødelegge for firmaet.
Citera
2023-09-13, 18:27
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Etter at de sluttet å bruke Encrochat ble det kanskje litt krøll i samhandlingen mellom noen.

Encrochat eller ikke, det ser ut som om den siste bølgen med terroriseringen av JH
begynte omtrent samtidig som litaueren ble dømt. Men det fremheves at det er flere
tiltalte i samme sak som ikke har vært for retten ennå.

Så dette kan potensielt være ennå en bivirkning av dårlig håndtering fra politiet sin side.

Kan hende de lot være å etterforske hærverket av frykt for å ødelegge for narko-etterforskningen.
Eventuelt skjønte de ikke at det var en sammenheng.

Min teori, altså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in