Det är för roligt att man baaaara får läsa om hur bra NATO och EU går framåt men inget om Rysslands framfart.
Ingen som tycker det är liiite märkligt???
Vilken framfart? Vad jag vet har inte Ryssland tagit något större område mark, de som ritar upp kartor över kriget har hittills varit sanningsenliga. Både Osint-källor och poddar likt Telegraph diskuterar dagligen vad som händer.
Ukrainska trupper kommer aldrig att nå Azovska sjön.
Detta inlägg kommer att åldras lika bra som dom du skrev I början av kriget. Du är ett av de större stolpskott här på forumet.
Citat:
2022-02-25, 08:42
*Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Postat av*aribert
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av*Dozah
Moskvabörsen öppnar starkt uppåt också.
Vilket tyder på att kriget är över om en eller två dagar. Investerarna hittade snabbt tillbaka till börsen ty de vet utgången av kriget.
Citat:
2022-02-24, 11:50
*Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Postat av*aribert
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av*ShariaInstructor
Putin tog sig vatten över huvudet. Ukrainas armé och olika förband försvarar sig bra. Ju längre kriget pågår desto större ryska förluster.
Helt fel information. Ryssland möter inget som helst motstånd vid gränsövergångarna. Den Ryska fredsmission hälsas som befriare. Stora delar av ledningen för Ukraina har flytt från Kiev. Kriget är över till helgen.
Senast redigerad av Kaptagon 2023-09-13 kl. 06:34.
Jag kommer inte diskutera så mycket i denna tråden såjag lutar mig tillbaka i väntan på att Rysslands existens som nation är hotad så få vi se sen vad som händer.
(Lär nog ta ett år till gissar jag, men det kommer att hända förr eller senare!)
Senast redigerad av Mistyarrow 2023-09-13 kl. 06:37.