2023-09-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Det är klart att alla med viss intelligens idag vet om att folk provoceras till att få utbrott som sedan filmas för att personen ska framstå som en galning och utsättas socialt.

Men grejen är att hon tar deras boll och svär en massa saker åt dem. Var går gränsen för att man får ta andras saker ute? Får någon gå fram till dig och ta din telefon och kräva att deras barn ska spela på den eller de själva låna den ett tag osv? Om inte tycker jag många av er ska tänka om. Ingen måste ge bort sina saker, inte ens barn. De har rätt att säga nej. När ditt barn är ute och cyklar, får random galning ta cykeln eller vad än de nu har för att de själva vill ha vad ditt barn tagit med sig ut?

Att vara en medelålders kvinna gör inte beteendet legitimt. De tär inte som så att det är ett brott om det är en invandrarunge som uppträder på så vis men godtagbart om du är vit, medelålders och från regeringskansliet eller var hon nu arbetat.

Ungar kan vara dumma i huvudet men det kan människor i alla andra åldrar också. Skillnaden är att de flesta av oss varit unga och dumma. Skulle de göra det du beskriver är de med uppförandestörningar och har allmänt kända problembeteenden.

Hon skyller på någon obearbetad sorg. Dvs hon är psykiskt sjuk och hon tappade greppet. Killarna har inte kissat i hennes brevlåda utan bara gått ut för att bolla och umgås men hade inte uppsyn över bollen när hon tog den och sedan vägrade lämna tillbaka den. Det är det troligaste scenariot innan de började filma. Bollen låg där och hon tog den och blev arg för att någon påpekade att det var hans boll.

Hon är psykiskt dålig och kan inte reglera sig emotionellt. Alla tonåringar mer eller mi dre har råkat ut för hemska vuxna i samhället som på något vis uppträtt illa för att de kan, inte för något annat än att tonåringar är enklare måltavlor och i alla tider utsatts.
Det hatiska drevet i tråden är ändå löjligt överdrivet!! Hela händelseförloppet, vad dom sa där, vet bara kvinnan och pojkarna, inga andra vet hela sanningen!
Citera
2023-09-08, 00:01
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vad gjorde hon ens med hunden på en IP, det är ju hundförbud där ? Men antar hon står över lagar också..

Två kronor på att det var just detta påpekande. I en eller annan ton som startade hela bagatellen.
Senast redigerad av Blundetto 2023-09-08 kl. 00:34.
Citera
2023-09-08, 00:09
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Haha, tycker hon är skön. Skönt med någon som vågar ta ut lite ilska på dessa skitungar.

Folk är så jävla känsliga, ungarna var säker skitfula

Dessutom väldigt snåla och själviska som inte ville dela med sig, eller leka med hunden. Dåliga föredömen.
Citera
2023-09-08, 00:11
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjdeAna
Men är ni friska i huvudet? Vad i helvete har hennes asiatiska ursprung med något att göra? Vet inte vem hon är men skulle gissa på adopterad från Korea? Pratar svenska som en infödd, framgångsrik karriär.

Hon har hamnat i bråk med några ungdomar pga saker som hände innan ena parten började filma. Hon framstår som väldigt otrevlig där, men vet vi vad som föregick det hela? Jag har kallat folk på stan värre saker än hon säger, och hade man tagit det ur sitt sammanhang hade man lätt kunnat framställa mig som ett monster.

Fattar att ni tänder på two minutes hate, men lämna er sunkiga rasanalys utanför det iaf.

Tyvärr mycket ologisk rasism i trådarna.
Citera
2023-09-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Det hatiska drevet i tråden är ändå löjligt överdrivet!! Hela händelseförloppet, vad dom sa där, vet bara kvinnan och pojkarna, inga andra vet hela sanningen!
Vad det ser ut som så får kvinnan ett mentalt sammanbrott och tar ut sina aggressioner på några pojkar baserat på att de vill ha tillbaka en boll.

Vad vi inte vet är hur hon förövrigt behandlar människor. Bara för att det är tonåringar så innebär det inte att problemet kommer från deras håll.
Citera
2023-09-08, 00:17
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Regeringskinesen verkar vara en kvinna med attityd och tåga i. Mer sånt i Sverige tycker jag!

Håller med. Man saknar folk med lite attityd och klarspråkiga personer som inte är så PK uppskattas!
Citera
2023-09-08, 00:25
Medlem
Jag tror att kvinnan som ung var en sån där sockersöt asiatisk tjej som de svenska pojkarna gillade trots att hon betedde sig som en total bitch. När hon såg de unga svenska pojkarna blev hon mentalt 17 igen och tänkte att de kommer gilla mig trots att jag är en total bitch mot dem, så då kan jag skoja lite med dem.
Citera
2023-09-08, 00:33
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Killen som filmade sa att han inte skulle lägga ut filmen på nätet, ändå gjorde han det. Han har förlorat sin heder.

Verkar vara riktiga patrask, tyvärr.
Citera
2023-09-08, 00:37
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det skulle inte förvåna mig om ungarna slängde bollen på henne eller hunden och därför hon surnade till och gick iväg med den. Hur kunde hon liksom ha bollen överhuvudtaget och på det avståndet. Hon har garanterat inte dribblat bort den eller sprungit efter bollen. Sedan att de filmar och lägger upp det säger också vad det är både för ungar och föräldrar.

Hade grabbarna filmat Ahmed eller Hussein istället i en liknande situation, så hade de med varit rökta. Man väljer sina offer.

Jo, det är ju lättare för de att moppsa sig och trakassera en 50-årig ensam kvinna med sin lilla hund, än med babbegänget från förorten.
Citera
2023-09-08, 00:39
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Varför känner sig svenskar kränkta? Vem fan känner sig kränkt för att man kallar någon ful och äcklig? Jag skulle fan aldrig filma det om någon skulle kalla mig det. Jag skulle istället skämma ut mig.

Håller med. Det är tonårskillarna som beter sig som lättkränkta kärringar.
Citera
2023-09-08, 00:43
Medlem
Eastwings avatar
Stackars hund som blivit exponerad på nätet.
Har hunden blivit tillfrågad om att bli offentligt uthängd eller har inte djur rätten att själva få bestämma sådana saker?
Citera
2023-09-08, 00:47
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Den här tråden är lika löjlig som den hysteriska tråden om hon som hittade ett däckat fyllo utanför sin lägenhetsdörr, dvs Margaux Dietz.....snacka om att göra en höna av en fjäder...sköt hon dom med k-pist eller?? DÅ hade det i alla fall funnits anledning till upprörd tråd!!

Japp. Finns alldeles för mycket lättkränkta och woke som upprörs över sådana här petitesser. Tycker Dietz var kul i det inlägget. Inget att uppröras av. Bara typiskt här i PK-vänster-Sverige sådant sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in