Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-05, 11:55
Avstängd
Huff. Hur tusan ska Burman kunna leverera i vm😬
Citera
2023-02-05, 15:18
Medlem
Woopiis avatar
Likt många andra förstår jag inte heller på vilka grunder Jens Burman har visats sig förtjänt av en VM plats.

Bara under SM har han visat att han inte ska till VM.

Tycker själv jag följt världscupen ganska bra i år men en seriös fråga, har jag missat någon tävling som Burman gjort bra ifrån sig eller är det 100% gamla meriter / dom har ingen annan ?
Citera
2023-02-05, 15:59
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopii
Likt många andra förstår jag inte heller på vilka grunder Jens Burman har visats sig förtjänt av en VM plats.

Tycker själv jag följt världscupen ganska bra i år men en seriös fråga, har jag missat någon tävling som Burman gjort bra ifrån sig eller är det 100% gamla meriter / dom har ingen annan ?
Säg vilka som gjort det bättre så ska jag motbevisa dig
Citera
2023-02-05, 18:05
Medlem
Citat:

Han har väl en tredjeplats tror ajg på VC.. minns dock inte från när. Men nej han är oftast en bra dag top 10 eller 15. Men det har han inte varit i år. O då kanske man bör tillägga att det är enklare i år än på länge eftersom man slipper 6 ryssar i varje tävling.
Citera
2023-02-05, 18:26
Medlem
Citat:

ingen jätte säsong så klart av Burman men 13 som bäst i WC, i Frankrike förra helgen var han 20 och 22a tycker bara dom resultaten räcker rätt klart finns inte andra som gjort det bättre helt enkelt som inte är uttagna
Citera
2023-02-05, 20:47
Medlem
Uppenbart att Burman inte är i någon form direkt men intrycket från SM är väl även att han har riktigt kassa skidor, tycker det ser ut så.
Citera
2023-02-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Huff. Hur tusan ska Burman kunna leverera i vm😬

https://www.google.com/url?sa=i&url=...AAAAAdAAAAABAE
Citera
2023-08-31, 00:01
Medlem
Felpost.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback