2023-08-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej jag förstår hur du tänker - men inte hur du kan känna dig tvärsäker.
Tack för att du redogjorde för din utgångspunkt.

För att man får inte socialbidrag när man har en taxerad inkomst! Det kan man tvärsäkert säga! Jag redogör iallafall för mina källor, svarar på frågor och varför jag säger något! Det enda du gör är ju att komma med påståenden tagna ur luften och sedan trots du fått svar frågasätta det ändå! Varför är det inte tvärsäkert menar du att dom inte kan gå på socialbidrag med en taxerad inkomst långt över till tillåtna gränsen för att ens söka ekonomiskt bistånd??? Isåfall skulle ju var enda oärlig människa med en god taxerad inkomst söka socialbidrag ändå och leva life på pengarna 🤦🏼‍♀️
Citera
2023-08-19, 18:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
För att man får inte socialbidrag när man har en taxerad inkomst! Det kan man tvärsäkert säga! Jag redogör iallafall för mina källor, svarar på frågor och varför jag säger något! Det enda du gör är ju att komma med påståenden tagna ur luften och sedan trots du fått svar frågasätta det ändå! Varför är det inte tvärsäkert menar du att dom inte kan gå på socialbidrag med en taxerad inkomst långt över till tillåtna gränsen för att ens söka ekonomiskt bistånd??? Isåfall skulle ju var enda oärlig människa med en god taxerad inkomst söka socialbidrag ändå och leva life på pengarna 🤦🏼‍♀️
Jo, man kan ha socialbidrag och taxerad inkomst. Om inkomsten är för låg för att nå upp till normen kan folk få plussa på med socialbidrag. Många gör det.
Jag tror inte du har koll på deras inkomster och utgifter så att du kan avgöra om de legat över gränsen hela tiden.
Citera
2023-08-19, 18:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakszynski
Var det inte så att tråden låstes för att han sålde sin kanal. Han kunde dock inte hålla sig borta från YT så han använde någon av sina andra kanaler istället och tråden öppnades igen.
Jo det stämmer. Den låstes när han skulle sluta med YT och sålde sin kanal.
Citera
2023-08-19, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har Rask gått ut med hur stort hans del av arvet kommer bli?

Chrippa snackar om en halv kanin. Kan det stämma?
En halv miljon??
Det är ju inga stora pengar - mer måste det vara.
Citera
2023-08-19, 18:06
Medlem
Citat:
Tror du verkligen en människa som catfishat ett mongo i en månads tid tycker det?

Om inte Rask vore ett sånt hycklande, two faced piece of shit skulle såna uppgifter aldrig komma fram i ljuset. Glöm aldrig att Rask faktiskt fick denna tråden låst, han vet vad som krävs för att sätta på låset igen men i Rasks weird world så är all bekräftelse, både positiv och negativ bättre än ingen sådan.

Att tråden påverkar hans närmaste är ingenting som rör honom i ryggen, för han är inte konstruerad att kunna känna medkänsla till andra personer även om han försöker låtsas som det.

Detta inlägg summerar bajsmannen från början till slut!
Citera
2023-08-19, 18:17
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En halv miljon??
Det är ju inga stora pengar - mer måste det vara.
Ja jag tror också det.

En halv miljon var en siffra Chrippa presenterat. Något vi misstänker kan komma från hans bror Jockeboy som Rask inte kunnat hålla inne sitt skryt ifrån.

Men Alf gick bort för typ tre månader sen så svaret på frågan borde dyka upp vilken vecka som helst.
Citera
2023-08-19, 18:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakszynski
Var det inte så att tråden låstes för att han sålde sin kanal. Han kunde dock inte hålla sig borta från YT så han använde någon av sina andra kanaler istället och tråden öppnades igen.
Just precis så var det.

Men Rask trivdes inte alls att leva som vanligt folk utanför strålkastarljuset så farfar Alf fick som vanligt dega upp så lille Carl-Fredrik kunde köpa tillbaka sin kanal till överpris från Jonas Livros.
Citera
2023-08-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos

Men du använder ju ord som tvärsäkert när du omöjligt vet deras situation krona till krona???? Har du någon extra kromoson eller vad förstår du inte med det micro skriver?
Du kommer med dåliga ursäkter och skriver om saker du inte har koll på. Varenda gång du blir ifrågasatt så tar du timmar på dig att svara. Bevis på att du måste läsa på innan du svarar? Kränkt vit man?
Citera
2023-08-19, 18:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja jag tror också det.

En halv miljon var en siffra Chrippa presenterat. Något vi misstänker kan komma från hans bror Jockeboy som Rask inte kunnat hålla inne sitt skryt ifrån.

Men Alf gick bort för typ tre månader sen så svaret på frågan borde dyka upp vilken vecka som helst.
Ja så det är nog bäst att bara invänta det. Det visar sig ju tids nog.
Citera
2023-08-19, 19:09
Medlem
Merrybums avatar
Jag läste i en kommentar på youtube idag att Chrippa och Rask hade Flashback battel. Om vems tråd som var mest aktiv.

Jag är inne på Raskt tråd för första gången idag. Helvete, Chrippa må vara störst på youtube, men han har inte en chans mot Rask här.

Rask 38-ich k inlägg.
Chrippa 3-ich k inlägg.
Citera
2023-08-19, 19:21
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag läste i en kommentar på youtube idag att Chrippa och Rask hade Flashback battel. Om vems tråd som var mest aktiv.

Jag är inne på Raskt tråd för första gången idag. Helvete, Chrippa må vara störst på youtube, men han har inte en chans mot Rask här.

Rask 38-ich k inlägg.
Chrippa 3-ich k inlägg.

Baronen från Trosa är en levande cirkus, that's why.
Citera
2023-08-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Rask 38-ich k inlägg.
Chrippa 3-ich k inlägg.

Denna tråd är dock betydligt äldre, och egentligen är det sällan man läser något intressant. Den ende som skrev vettiga saker, heter Fiskmasen7 har jag för mig, är inaktiv men man har förståelse.

Chrippas tråd vad rätt död tills han och Julia gjorde slut, samt hans 1.8 miljoner skulder läcktes ut.

Båda två är extremt lika varandra, avskum både två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in