2023-08-16, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
hur sällan duschar bumbi?
hur luktar hon där nere tro?

samma kläder ofta flera dagar som hon även sover med.
Lager på lager med smink. Riktigt nasty.

Varför bär dåren förlovningsring? Vill leka upptagen?

Kan ingen be hennes läkare ge henne psykos spruta, ring eller emaila hennes psyk
läkarens namn finns i papper att läsa

någon som har email till psyket hon går hos ?
hon måste akut få en spruta i rumpan som hon vägrat hela året läste jag

”Hur luktar hon där nere tro” är det verkligen ngt du vill veta? Haha du är sjuk du.

Om jag hade vart du så hade jag nog inte oroat mig över vad andra gör utan oroat om mig själv om jag hade dina frågor och påståenden.
Du är bara vidrig.
2023-08-16, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
om man blockar folk för att man skriver vem de är så bevisar de starkt vem de är
Det e sant , måste vara jobbigt om det är hon, att behöva låtsas vara någon annan, helt stört
2023-08-16, 16:25
Medlem
Nu är hon lyrisk över en "överraskningspåse" med godis, chips och dricka från en känd godisbutik. Hon kan mycket väl ha fått det från någon av sina "bästa vänner" - men som med allt annat har jag så otroligt svårt att tro henne.
Hon kan mycket väl ha beställt själv och hittat på allt, för att sedan spela exalterad och sååå förvånad.
2023-08-16, 16:46
Medlem
Senaste om Dumbo på tiktok. Undrar om vännen är idiot eller Dumbo som har vanföreställningar.

https://vm.tiktok.com/ZGJppeUup/
2023-08-16, 16:59
Medlem
Secs avatar
Var är nakenbilderna på henne? Nån som har laddat upp?
2023-08-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevir
Bumbis största fan som sitter på flera konton om henne, bla supportaintefrans men även bumbis_röda_tråd/blundaintenu. Hon raderar kommentarer och blockar konton som vet att det är hon bakom kontona för hon vill väl va anonym också😂 hon lägger 24/7 av sin vakna tid på Emelie så skulle vilja säga att hon har mer problem än vad Emelie har själv. Ryktas även att hon fått besöksförbud på sig efter att åkt ned till Ängelholm för att hitta bumbi

Hur vet du att hon ligger bakom dom?? har du bevis på det du skrev där?
sist jag skrev med henne så hade hon slutat med allt skit om EB det och fokuserat på sin egna tiktok.
och det ska tilläggas att EB har hotat C flera gånger under ett år.
2023-08-16, 18:01
Medlem
Citat:
jaha är fettot gay med? vet bara att bumbi är flata

Ja jag borde ha anat att fetto kossan var bögig. Den beter som ett mans svin.
Tuff och gå banka på dörren. som en cp störd sur gubbe.

Fast visst, Bumbi kan behöva sådant, lite hårda tag, Bumbi har ju gjort så jävla mycket störda grejer
mot oskyldiga snälla människor som inte visste bättre.

Det sjukaste är att folk inte fattat det än vad hon är för en jävul denna Bumbi.
Måste vara sjuka människor dom med, tyvärr måste jag säga det. Poletten trillar aldrig ner på vissa.

En frisk människa ser och hör fort att Bumbi är väldigt sjuk och Schizo

I med dubbla sprutor psyk medicin fort, läkare ni måste trycka en i varje skinka på dessa dårar.
Och med tvång, annars får polis hämta in dom med handboja och dra ner byxorna framför
psyk läkaren på dessa sjuklingar fan.

Men fy vilka hemska kommentarer du slänger ur dig om en annans människas utseende.
2023-08-17, 08:14
Medlem
Vadå, ska vi bara lämna hela grejen med gaybladet-artikeln okommenterat? HUR MYCKET av det är sant? Aldrig hört om detta "event".
2023-08-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Vadå, ska vi bara lämna hela grejen med gaybladet-artikeln okommenterat? HUR MYCKET av det är sant? Aldrig hört om detta "event".

Hur gammal är artikeln?
2023-08-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hur gammal är artikeln?

Den är daterad 3 juli, 2023 men läser man i den är den mer troligt från sept/okt 2015.
2023-08-17, 20:00
Medlem
Nu ska hon, enligt egen utsago på Insta, ta ett "privatlån" på 500.000kr av en "Sara".

EDIT: Först sa hon att det var en kompis hon skulle låna av, men säger nu att det är hennes familj. Tydligen hjälper de henne alltid med allting osv osv. Jag vill dock minnas att någon av systrarna skrivit i någon officiell handling som finns upplagd här, att de bara haft sporadisk kontakt med EB sedan hon flyttade från deras familj - men att de hjälper henne nu då hon ej har någon annan.
Senast redigerad av heyllo 2023-08-17 kl. 20:14.
2023-08-17, 21:35
Medlem
Citat:
hur sällan duschar bumbi?
hur luktar hon där nere tro?

samma kläder ofta flera dagar som hon även sover med.
Lager på lager med smink. Riktigt nasty.

Varför bär dåren förlovningsring? Vill leka upptagen?

Kan ingen be hennes läkare ge henne psykos spruta, ring eller emaila hennes psyk
läkarens namn finns i papper att läsa

någon som har email till psyket hon går hos ?
hon måste akut få en spruta i rumpan som hon vägrat hela året läste jag

Jag föreställer mig att hon duschar väldigt oregelbundet. I perioder alldeles för sällan varvat med perioder då hon duschar flera ggr om dagen. Jag tror hon luktar ganska så mycket men inte dåligt där nere. En slags mäktig mustig inspirerande doft som fungerar som ett starkt Afrodisiakum.

Ringen bär hon nog som ett slags minne över nån ex hon inte helt släppt. Psykläkare idag ger sällan effektiva sprutor ändå, då de för de flesta bytt ut typer av neuroleptika som fungerade mot neuroleptika som inte gör det. Psykiatrin hade en skitbra antipsykotisk medicin i spruta, både som akut och depot, men den var väl för bra och för billig att fortsätta med tror jag och därför fasas den ur. Så den akuta sprutan i år kommer inte ha vidare effekt ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in