Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-16, 09:44
Medlem
Jag har inte fått in mitt uttag ännu
Citera
2023-08-16, 09:55
Medlem
Inte fått något ännu
Citera
2023-08-16, 09:58
Medlem
Brukar alltid få runt 8-9, börja bli nervös hahaha har uttag på 55000
Citera
2023-08-16, 10:09
Medlem
Har en kompis som har Swedbank, han tog ut torsdag förra veckan och har inte fått något än. Rimligtvis borde ju hans uttag komma snabbare än mitt. Vi tog båda ut från Monsino. Om det nu är banken som satt stopp borde väl alla banker behandla sina kunder lika? Kan vara finshark som haft problem och de börjar att betala ut de mindre beloppen först?
Citera
2023-08-16, 10:12
Medlem
mimmitigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andyche
Har en kompis som har Swedbank, han tog ut torsdag förra veckan och har inte fått något än. Rimligtvis borde ju hans uttag komma snabbare än mitt. Vi tog båda ut från Monsino. Om det nu är banken som satt stopp borde väl alla banker behandla sina kunder lika? Kan vara finshark som haft problem och de börjar att betala ut de mindre beloppen först?

Jag tog ut 180e i torsdags på gemler (samma koncern) fick på fredag 7.35 men uttagen efter det är kvar
Citera
2023-08-16, 10:19
Medlem
Chillas avatar
Jag gjorde tre uttag från Wisho i måndags. 2 kom dagen efter men det sista har fortfarande inte dykt upp.
Citera
2023-08-16, 10:33
Medlem
Fick detta från finshark

Hi Rebecca,

We are experiencing issues with bank, problem will be solved today. We hope by the end of the day your payouts will be processed. Thank you for understanding and we are really sorry for this inconvenience.
Citera
2023-08-16, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebban97
Fick detta från finshark

Hi Rebecca,

We are experiencing issues with bank, problem will be solved today. We hope by the end of the day your payouts will be processed. Thank you for understanding and we are really sorry for this inconvenience.

Tack så mycket för detta inlägget. Då kan man andas ut lite. Förhoppningsvis blir det löst denna veckan
Citera
2023-08-16, 10:38
Medlem
Chillas avatar
Vad fan, nu fick jag detta från min bank. Kan man svara ärligt att det är en spelvinst från utlandet och bifoga transaktionen eller riskerar man något då?

Vi skriver till dig med anledning av att du har en kommande betalning från utlandet. Innan vi kan genomföra denna ber vi dig inkomma med nedan;

1. En tydlig förklaring av vart pengarna kommer ifrån samt dokument som styrker pengarnas ursprung. (Styrkande dokument ska vara på svenska eller engelska och kan exempelvis vara lönespecifikation/kontrakt/gåvobrev/skuldebrev/avräkningsnota/kontoutdrag där namn, kontonummer och löpande transaktioner framgår.)

2. En tydlig förklaring av vad pengarna ska användas till samt dokument som styrker förklaringen. (Styrkande dokument kan exempelvis vara kontrakt/studieintyg/köpnota/gåvobrev/skuldebrev.)

Vi vill göra dig uppmärksam på att om frågorna inte har besvarats, och dokument inte har inkommit, senast 21/8 kommer betalningen att returneras till avsändaren.

Tack på förhand och ha en fin dag!

Vänliga hälsningar

ICA Banken AB
Kontaktuppgifter & aktuella öppettider se:
www.icabanken.se/kundservice/
Citera
2023-08-16, 10:47
Medlem
mimmitigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilla
Vad fan, nu fick jag detta från min bank. Kan man svara ärligt att det är en spelvinst från utlandet och bifoga transaktionen eller riskerar man något då?

Vi skriver till dig med anledning av att du har en kommande betalning från utlandet. Innan vi kan genomföra denna ber vi dig inkomma med nedan;

1. En tydlig förklaring av vart pengarna kommer ifrån samt dokument som styrker pengarnas ursprung. (Styrkande dokument ska vara på svenska eller engelska och kan exempelvis vara lönespecifikation/kontrakt/gåvobrev/skuldebrev/avräkningsnota/kontoutdrag där namn, kontonummer och löpande transaktioner framgår.)

2. En tydlig förklaring av vad pengarna ska användas till samt dokument som styrker förklaringen. (Styrkande dokument kan exempelvis vara kontrakt/studieintyg/köpnota/gåvobrev/skuldebrev.)

Vi vill göra dig uppmärksam på att om frågorna inte har besvarats, och dokument inte har inkommit, senast 21/8 kommer betalningen att returneras till avsändaren.

Tack på förhand och ha en fin dag!

Vänliga hälsningar

ICA Banken AB
Kontaktuppgifter & aktuella öppettider se:
www.icabanken.se/kundservice/

Säg precis som det är, du har inte begått något brott direkt, det skulle du däremot göra om du ljög

Är det större summor?
Senast redigerad av mimmitiger 2023-08-16 kl. 10:52.
Citera
2023-08-16, 10:56
Medlem
Chillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmitiger
Säg precis som det är, du har inte begått något brott direkt, det skulle du däremot göra om du ljög

Är det större summor?

Oki tack. Nej jag har väl inte gjort något olagligt med att spela på en Estnisk sida?
Just detta uttaget är på 500 Euro.
Citera
2023-08-16, 11:25
Medlem
mimmitigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebban97
Fick detta från finshark

Hi Rebecca,

Vilken bank har du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in