Jag har haft möjligheten att få träffa en tjej som varit riktigt duktig i sängen. Ni vet när hon tar många fina initiativ som aldrig kan feltolkas, sätter sig nära, slänger över benen på dina knän och som klämmer lite skämtsamt spontant sådär.
Tjejer som ligger runt, är de mindre bra i sängen? Rent generellt nu. De som ligger runt mycket kan tänkas snappa upp en del. Men de som har förhållanden kanske lär sig själva bättre?
Vad tror ni?
Glömde en sak, skriv gärna ålder på tjejen ni haft erfarenhet av.
Senast redigerad av Dunkelheit01 2014-04-02 kl. 16:12.
Det är nog olika. Finns många tjejer som ligger runt som är kassa i sängen.
Finns även många som ligger runt som är bra i sängen.
Gemensamt för dem är nog att de är rätt trasiga inombords. Frågan är varför de knullar runt istället för att ha samma kille? Något måste vara fel eftersom man har svårigheter att binda sig.
Troligen är de jävligt jobbiga att leva med, eftersom ingen kille har fastnat för dem.
Allt är inte sex i ett förhållande.
Det e väl som med allt annat. Ju mer erfarenhet desto bättre. Arbetar du med samma sak under en längre tid blir du jävligt vass på just den grejen. Arbetar du kortare perioder med flera olika saker blir du ok på flera olika grejer.
Mitt ex var riktigt bra. Hon hade knullat länge att hon till och med var en bra skådespelare i sängen. Vi knullade förövrigt ca 5-8 ggr om dagen ibland
Nu är jag själv tjej så jag kan ju knappast bedöma andras skicklighet men får jag gissa skull jag säga att de som är bäst i sängen, generellt, är de som både legat runt samt haft några längre förhållanden. Tjejer som ligger runt blir mer vana vid att kanske lära sig att olika killar vill ha olika saker, och får då testa att ha sex på några olika sätt medan tjejer som är i längre förhållanden blir mer säkra på sig själva och får öva mer djupgående, och oftare, på samma partner. Logiskt sett borde alltså någon som gjort båda vara "bäst".
Sen finns det ju såklart undantag, alla kan inte bli bra med övning till exempel. Man måste ju kunna visa hänsyn i sängen. Både ta för sig och ha självförtroende i situationen samtidigt som man måste kunna ge och vara uppmärksam på vad den andre gillar.
Tjejer med bra ex är bra i sängen. Det finns tre saker en tjej aldrig utvecklar. Personlighet, humor och sexlivet. För att dom aldrig har behövt göra det.
Tjejer som legat runt och bara haft korta förhållanden, är ofta krångliga, grälsjuka och har en massa komplex. Den där "bad girl"-fasaden döljer oftast bara att de inte förstår sig på ömsesidighet.
Man kan tro att de ska ha en lättsam inställning till sex, men det visar sig ofta att det är precis tvärtom. De kommer aldrig förbi "dejtstadiet", så där förhållandet borde kunna bli enkelt och avslappnat, så blir det stelt och fullt med tvivel.
Trots att jag haft tämligen mycket kvinnor så kan jag inte direkt säga hur en kvinna som är bra i sängen ska vara, mer än att de ska vara ömma och kvinnliga då förstås.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!