2023-08-03, 20:03
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Ingen på den platsen vill skada polisen, så nej jag tror inte det. Det är endast ett bråk då bara varandra är i fokus och inte svenskar

Tur är väl det. Då hade dom fått order om att lämna platsen. Polisen alltså. Nu gjorde väl inte polisen så mycket i alla fall. Och det är ju tur för dom det. Hur skulle det sett ut om polisen slagit någon? Kanske skadat någon? Polisen ska i dessa situationer vända andra kinden till och vända på klacken. Behöver inte ha någon polis längre om dom ska uppföra sig så här. Ingen bryr sig om att lyda order från polisen. Var väl många som rest till Sverige bara för det här? Dom chockades nog av hur svensk polis uppförde sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
"levende"? Vad är det?

Kanske är ett namn som finns i vissa län.
Betyder att man har eget ansvar om sin ekonomi och lever på så sätt att man jobbar och betalar skatt. Man lever inte på bidrag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Majoriteten av alla Eritreaner gör exakt alla dom sakerna du precis rabblade upp varje dag så vad är din poäng?

Hahaha, va det lite otydligt för dig? Min poäng är att det är för många negrer och araber i vårat en gång så bra och fina land och att det är ganska vidrigt av dessa invandrare att ställa till med kaos och belasta samhället mer än vad dom redan gör. Och om man blir försörjd av andra människor för att man är så kass så att ingen vill anställa en så bör man ge tillbaka till sina försörjare på andra sätt. Inte ställa till med sån här ociviliserad skit!

Går det inte fram nu så gör det nog inte det helt enkelt.
Citera
2023-08-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
De sa på nyheterna att det var tänkt att festivalen skulle hålla på i tre dagar. Sen hörde jag inte, skulle de ha öppet eller stängt imorgon?
Kulturfestivalen lär redan ha öppnats igen, med sång och dans, enl. tidningsuppgifter.
Citera
2023-08-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det är tacken när negrerna får komma hit.

Finns bara ett parti att rösta på och inte är det SD

Samtidigt har Sverige fått en väldig massa pengar av FN för att ta emot dem.
Citera
2023-08-03, 20:05
Medlem
Mindbusinesss avatar
Nu krävs det tankemöda. På något vis måste detta vara nazister, rasister och SDs fel att det blir upplopp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Inte alls.. Det viktiga är att inte ta hit dom över huvud taget!

Det såklart, men det har ju andra regeringar redan sabbat så då gäller det att täppa till och utvisa.
Citera
Bannlyst
En av de gripna är enligt min källa en viss "Tesfay"
Förekommande på krimfup, dock verkar han inte vara en "gängkriminell"
Utan en vanlig brottsling

GM: https://www.krimfup.se/search/tesfay-kubruysfah
Citera
2023-08-03, 20:06
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Samtidigt har Sverige fått en väldig massa pengar av FN för att ta emot dem.

Vad har du fått det ifrån? Sverige får inte en spänn av FN. Däremot pröjsar vi in miljarder till FN.
Citera
2023-08-03, 20:06
Medlem
towbs avatar
Citat:
Under torsdagskvällen uppger polisen att det är fortsatt stökigt i det närliggande området Hallonbergen
Vet inte vad som hänt i Hallonbergen men gick förbi fotbollsplanen vid centrum och då var läktaren full med folk, flera hundra, och en massa poliser runt omkring, såg ut som att polisen hade styrt dit alla, var fortfarande några eftersläntare på väg in som jag mötte när jag gick förbi men det var kolugnt. Det här var runt 18, antar att dom tröttnade på att vänta i regnet.
Citera
2023-08-03, 20:07
Medlem
Fem omhändertagna i Hallonbergen – kopplas till tumultet

Hallonbergen är eritreanernas bas i Sverige.

Även i Rinkeby har de snart passerat somalierna.

Överallt eritreaner
Citera
2023-08-03, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Polisen är generellt livrädda när negrerna och araberna kaosar.

Om det ändå vore som i Polen, Ryssland, Brasilien eller USA. Satan vad dem hade fått smaka då! 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in