Kanske skulle ha nämnt att det är samma brorsor som i Scary movie, bröderna Wayans. Jäkligt rolig, hat faktiskt gått i tankarna att se om den, var säkert 5 år sedan jag såg den nu.
snuskigt rolig film. Det roligaste i hela filmen är under de första minuterna när han säger att nästan ingen blir 21 "in the hood". så är där en kille som fyller 21 så blir han skjuten direkt muahahahahaha
Jepp måste hålla med. Skit skön rulle. Har inte sett den på typ 1-2 år för den är utlånad till nån =/.
Har även för mig att den hade undertexten "Don`t be a menace II society while you drinking juice in the hood" =D
Fan den vill man ha på dvd..jaja får la ta å hyra den på vhs istället.
Ghetto Blaster är en svenska "översättningen" den heter "Don`t be a menace to south central while you drinking your juice in the hood" på original http://us.imdb.com/Details?0116126
Såg den höromveckan. En av de bästa parodierna tycker jag.
Jag minns att vi fick se den på högstadiet på en engelsklektion, för att vi skulle lära oss- och bli mer bekväma med det engelska språket
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!