Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
Vilket östrogenfyllt svammel.
Det är viktigt att även belysa detta krig på ett
principiellt plan. Därför är usas agerande relevant. Utan det principiella verktyget blir förståelsen av konflikten stympad och pissliberal.
Jag ska förklara skillnaden mellan de som står upp för Ukraina och de som hatar USA.
De som håller på Ukraina lägger ut länkar och information här. I bland är det ren propaganda. Men skillnaden är att om det är något som inte stämmer, är det faktiskt vanligt att andra som håller på Ukraina kritiserar det eller framför tvivel om äktheten.
Det händer aldrig att pro-ryssarna här gör. Aldrig någonsin. Har aldrig sett det. Man lägger däremot ut länkar som man faktiskt själva måste veta är rena lögner, utan att blinka. Man gör det avsiktligt. Man klipper och klistrar i texter och försöker framställa de som något det inte är. Man saknar heder och ärlighet. Man vet i många fall själva att man faktiskt ljuger.
Sen vet jag inte om du är sån, men om ni inte själv bryr sig om att andra pro-ryssar ljuger, så hamnar du förstås i samma grupp. Det är som med zigenare. Man ser på zigenare på det sätt man gör, för att de uppför sig som zigenare. Då spelar det ingen roll att några få inte gör det(bland pro-ryssar avviker ingen). Man dömer dem efter gruppen.
Sedan kan du försöka reta mig, då du saknar svar på det jag säger. Men att avsiktligt ljuga eller acceptera lögner. kan jag inte se som manligt.