2023-07-10, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimesass
Ja någon skriver visst att det är nerlagt??? Allt verkar så skumt asså!!

Kan du screenshota hans senaste tiktoks och ladda upp? Jag blev blockad när jag kommenterade på nåt av hans inlägg 🤣
Jaa låter väldigt märkligt??

Hahah dom är inte så intressanta att se, men kika här: https://gofile.io/d/SNnCt9
Skapa ett extra konto på TikTok annars så brukar man kunna se personens videos igen
Citera
2023-07-15, 03:52
Medlem
Jag har förstått det som att det var en ömsesidig relation som far och dotter hade men att dom blev avslöjade av utomstående. Varpå en anmälan upprättades..
Citera
2023-07-15, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag har förstått det som att det var en ömsesidig relation som far och dotter hade men att dom blev avslöjade av utomstående. Varpå en anmälan upprättades..

Var/hur har du hört detta? Jag tvivlar starkt på de påståendet
Citera
2023-07-15, 18:17
Medlem
Citat:
Var/hur har du hört detta? Jag tvivlar starkt på de påståendet

Jag hörde det från en närstående till Alex och Amanda (idiotpatrullen på TikTok). Dom hade blivit påkomna under ett oväntat besök.. Vet ej om det är sant men den närstående brukar inte slänga sig med rykten hur som helst..
Citera
2023-07-16, 14:48
Bannlyst
Citat:
Jag hörde det från en närstående till Alex och Amanda (idiotpatrullen på TikTok). Dom hade blivit påkomna under ett oväntat besök.. Vet ej om det är sant men den närstående brukar inte slänga sig med rykten hur som helst..

Mjaaa, tror inte nelli var med på sånt. Isåfall under tvång från claus. Med tanke på att hon ändå skaffa kille sen och då skar det sig totalt mellan alla. Tror killen fick reda på allt och gav sig på claus
Citera
2023-07-16, 14:55
Medlem
Citat:
Mjaaa, tror inte nelli var med på sånt. Isåfall under tvång från claus. Med tanke på att hon ändå skaffa kille sen och då skar det sig totalt mellan alla. Tror killen fick reda på allt och gav sig på claus

Så kan det absolut vara. Jag skriver enbart det jag har hört och det bekräftas väl också delvis med tanke på hur bekväm hon är i trosvideon med pappa på youtube.
Citera
2023-07-16, 16:35
Bannlyst
Citat:
Så kan det absolut vara. Jag skriver enbart det jag har hört och det bekräftas väl också delvis med tanke på hur bekväm hon är i trosvideon med pappa på youtube.

Kan du länka till den???

Undra om hon var så bekväm. Finns mycket man kan fejka el tro är normalt när man blir groomad
Citera
2023-07-16, 16:36
Bannlyst
Kan man ta reda på om det är nerlagt?
Citera
2023-07-21, 22:34
Medlem
Kontakta ystad tingsrätt för en fup
Citera
2023-08-01, 14:51
Bannlyst
Någon som hört nåt mer?
Citera
2023-08-03, 18:24
Medlem
Citat:
Någon som hört nåt mer?

Skumt att det är så tyst
Citera
2023-08-22, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruzzidullen
det finns bevis för att det har varit någon sorts relation mellan dom mer än enbart dotter och pappa.

Det var det många på Tiktk som misstänkte.
Sen blev ju ännu konstigare när far och dotter försvarade Alex (idiotpatrullen) fadern sa ungefär att han kunde garantera att Alex var oskyldig och ALDRIG skulle ha något att göra med Alex om det var sant.

Stackars dottern ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in