2021-07-11, 12:22
Bannlyst
Alltså man glider på, men man blir också lte bortskämd av alla blickar man får, vilket gör att man inte desperat raggar som fula killar gör. Men trivs det gör man.
Citera
2021-07-11, 12:37
Medlem
Jag är jätteful, men jag föreställer mig att livet som snygg kille består mycket av att skamset visa penis för dömande vårdpersonal, antibiotikakurer och att aldrig ha pengar pga. alla underhållskrav.

Mycket drama med där man gång på gång hamnar i situationer som är jättesexiga för stunden men ställer till drama, gråt och bråk efteråt. Så väldigt stressfullt. Tex. porrscenarior som förförd av flickvännens bästis. Sånt som just där och då är sexigt men efteråt skapar svår drama.

En hel del stryk får man nog med, förlorar vänner osv. Detta efter att ha legat med vänners fruar o dyl. Att säkerligen bli grovt misshandlad en gång om året är nog inget vidare.
Citera
2023-07-15, 18:09
Medlem
Jag har alltid undrat om snygga killar får många sms av tjejer på instagram som vill ligga med dem?
Citera
2023-07-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag har alltid undrat om snygga killar får många sms av tjejer på instagram som vill ligga med dem?
Ja dom kan bruka instagram som en jävla dejtingapp.
Citera
2023-07-18, 04:33
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Inga problem alls faktiskt.
Citera
2023-07-18, 07:26
Bannlyst
Det är nog långt bättre än att vara snygg tjej. Att vara en snygg liten tjej som är singel, men som ändå gärna är ute på stan och tittar i affärer och så, är nog inte kul. Jag antar att de därför alltid drar med sig någon väninna, som gärna får vara lite fulare t o m, så att inte alla fula män söker sig dit hon är.
Citera
2023-07-18, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Expressenx2000
Trots ovanstående så var det längesedan jag kände mig så ensam som nu, har precis passerat 30 år och många av er som läser detta har säkerligen en roligare tillvaro än jag. Liten umgängeskrets, dejtar inte och går i princip aldrig ut på krogen då mitt jobb tagit bort den charmen för längesedan.

Jag har insett med åren att jag levt lite enligt principen "gräset är grönare på andra sidan" och låtit bra tjejer försvinna ur mitt liv. Nu står jag där på andra sidan och kan konstatera att allt jag ser är öken.

Men det vore väl skitlätt för dig med Tinder-profil och matchningarna som bara rasar in? Vilket jag tror är vad som kommer att ske. "Har precis passerat 30" och du har t o m några år kvar till att du står på topp vid 35.
Citera
2023-07-18, 07:44
Bannlyst
Min uppfattning är att snygga killar ses som try hard för tjejer. Jag ser ofta snygga kvinnor med fulaste männen. Alltså mulliga, håriga, smått klumpiga typer som aldrig visarät sin hud för solen. Men de har oftare nån falsk status (alla är egentligen helt vanliga töntar i mängden) genom att dra på sig nån skjorta, köpa solbrillor från tiger osv och vips kommer tjejerna. Men killen granskad naken är ful och de snygga killarna går ofta singlar eller knullar runt.
Citera
2024-01-01, 19:08
Bannlyst
Hur känns det att vara en väldigt attraktiv man? Fråga mig vad som helst.

Hur känns det att vara en väldigt attraktiv man? I Sverige och resten av västvärlden så är alltid männen som jagar runt kvinnor och lägger de på piedestaler. Inte för att kvinnor är bättre än män eller mer attraktiva utan för att män har mer sexdriv än män vilket gör att de blir mindre petiga och knullar vad som helst. DE FLESTA MÄN, de finns få män som är så attraktiva att de kan vraka och välja, och livet är helt annorlunda.

Så hur känns det att vara en väldigt attraktiv man? Jag själv är en väldigt attraktiv man på 1.97m, tidiga 20 års åldern, ungefär 125kg och 15/17% kroppsfett. Jag kan knäböja 300kg på 5 reps och bänka 200kg 5 reps (detta är faktiskt attraktivt). Jag är sjukt snygg, alltså sjukt snygg. Så jag vet.

Kvinnor är extremt förlåtande.

Vad du än gör så förlåter de dig, i deras ögon så kan du inte göra fel.

De skrattar åt dina tråkiga skämt.
Du kan säga de sämsta skämten någonsin och de kommer fortfarande skratta.

Dem kommer fram till dig och försöker ragga på dig. Dem är extremt på och vill hela tiden hålla diskussionen levande. De köper drinkar åt dig och bjuder ut dig på middag. Alla kvinnor försöker få kontakt med dig. Fula som snygga, feta som smala. Små bröstade som stor bröstade.

Dem gör som dem blir tillsagda.
När du är med dem så blir de väldigt feminina (vilket är extremt bra, det är såhär det ska vara såklart) och gör allt du säger åt dem. De lagar all mat, städar och diskar osv med glädje och vill hela tiden gosa med dig.

På datingappar så skriver kvinnor till dig med mansliknande kommentarer och öppnar konversationen med typ ”så….. när ska du knulla mig?” Eller ”Kan inte du vända min fitta insidan ut?” Eller ”Jag behöver en stor kuk pappa” låt det sjunkna in. Jag skapade en tinderprofil när jag var 18 år med 3 olika bilder på mig när jag har helskägg, renrakad och goatie. Och jag fick 328 matchningar efter 1 vecka. Det var helt jävla sjukt ( jag visste att det skulle vara enkelt och det var inte antalet matchningar jag blev förvånad över utan hur de skrev med mig, det var så jävla kåta). En brud skrev ”pappa jag har varit stygg” någon skrev ”Wow vad snygg du är, helt sjukt.” Sedan skrev hon sitt Telefonummer och massa liknande kommentarer.

De skiter i din personlig.
Kvinnor bryr sig inte om din personlighet alls, det har jag testat med olika experiment.

Det är mycket mer än det här men då kommer jag skriva 20 sidor.

Fråga mig vad som helst.
Citera
2024-01-01, 19:25
Medlem
Shitnuggets avatar
Berätta mer om ditt IQ
Citera
2024-01-01, 19:28
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Berätta mer om ditt IQ

Hur ska han klara av det?
Är det inte bättre han beskriver vad ödmjukhet är? Eller hur livet med en fb-dase är?
Citera
2024-01-01, 19:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Hur känns det att vara en väldigt attraktiv man? I Sverige och resten av västvärlden så är alltid männen som jagar runt kvinnor och lägger de på piedestaler. Inte för att kvinnor är bättre än män eller mer attraktiva utan för att män har mer sexdriv än män vilket gör att de blir mindre petiga och knullar vad som helst. DE FLESTA MÄN, de finns få män som är så attraktiva att de kan vraka och välja, och livet är helt annorlunda.

Så hur känns det att vara en väldigt attraktiv man? Jag själv är en väldigt attraktiv man på 1.97m, tidiga 20 års åldern, ungefär 125kg och 15/17% kroppsfett. Jag kan knäböja 300kg på 5 reps och bänka 200kg 5 reps (detta är faktiskt attraktivt). Jag är sjukt snygg, alltså sjukt snygg. Så jag vet.

Kvinnor är extremt förlåtande.

Vad du än gör så förlåter de dig, i deras ögon så kan du inte göra fel.

De skrattar åt dina tråkiga skämt.
Du kan säga de sämsta skämten någonsin och de kommer fortfarande skratta.

Dem kommer fram till dig och försöker ragga på dig. Dem är extremt på och vill hela tiden hålla diskussionen levande. De köper drinkar åt dig och bjuder ut dig på middag. Alla kvinnor försöker få kontakt med dig. Fula som snygga, feta som smala. Små bröstade som stor bröstade.

Dem gör som dem blir tillsagda.
När du är med dem så blir de väldigt feminina (vilket är extremt bra, det är såhär det ska vara såklart) och gör allt du säger åt dem. De lagar all mat, städar och diskar osv med glädje och vill hela tiden gosa med dig.

På datingappar så skriver kvinnor till dig med mansliknande kommentarer och öppnar konversationen med typ ”så….. när ska du knulla mig?” Eller ”Kan inte du vända min fitta insidan ut?” Eller ”Jag behöver en stor kuk pappa” låt det sjunkna in. Jag skapade en tinderprofil när jag var 18 år med 3 olika bilder på mig när jag har helskägg, renrakad och goatie. Och jag fick 328 matchningar efter 1 vecka. Det var helt jävla sjukt ( jag visste att det skulle vara enkelt och det var inte antalet matchningar jag blev förvånad över utan hur de skrev med mig, det var så jävla kåta). En brud skrev ”pappa jag har varit stygg” någon skrev ”Wow vad snygg du är, helt sjukt.” Sedan skrev hon sitt Telefonummer och massa liknande kommentarer.

De skiter i din personlig.
Kvinnor bryr sig inte om din personlighet alls, det har jag testat med olika experiment.

Det är mycket mer än det här men då kommer jag skriva 20 sidor.

Fråga mig vad som helst.
Har du sett en hare någon gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in