Citat:
Ursprungligen postat av
ossianassar
Du är så jävla dum i huvudet. Hur fan vågar man ens yttra sig om något man inte har en jävla aning om?
Läs detta jävligt noga: skulle du åka omkring i norrland vintertid utan bra utrustning i bilen samt varma kläder lovar jag dig, att du hade fått en lavett av en norrlänning. Jag skojar ta mig fan inte.
Kniv, har jag alltid på mig. Åker jag dit för knivlagen so be it. Då får jag väl sitta inne kanske och skaffa nya kontakter.
Fö kan JAG klara mig i många minusgrader utan att dö utan utrustning. Behöver inte ett skit för att lyckas överleva. Därför jag har hållit på med de här sakerna i DECENNIER och lärt mig av många misstag tex.
DU din idiot hade varit sämre än de kvinnorna i TS trådstart, ett typexempel.
Finns miljoner män som genomfört och överlevt din uppfunna säkra död.
https://youtu.be/EsJF1IZXoHc
Ditt jävla höns gå tillbaka till hönsgården nu du är jävligt pinsam om du inte visste det
Finns det verkligen miljoner män som genomfört en säker död? Självmord, mord eller halsbrytande tricks? Självklart är det så. Överlevt en säker död? Ja, miljoner av båda könen har gjort det under mänsklighetens historia. Om inga kvinnor och endast män överlevt en säker död? Ja du, då hade mänskligheten dött ut för länge sedan. Och du hade inte suttit här och fått svavelosande raseriutbrott i feministforumet.
Youtube-klippet visar ett vildmarksproffs med gedigna överlevnadskunskaper. Han representerar inte den manliga populationen, t ex revisorer, datanördar, industriarbetare och lärare som bor i tätorter med nära till alla faciliteter du kan tänka dig.
Hur gör ett vildmarksproffs som sitter med ena benet eller bägge benen ordentligt fastklämda i en kraschad bil som ligger djupt ner i en dalsänka mitt i ingenstans en kall januaridag och 20 grader kallt. Enda chansen att överleva är att nå eventuella verktyg (kniv, nycklar eller något annat vasst) i handskfacket. Från förarplatsen är det stört omöjligt att komma åt överlevnadsutrustningen (filt, spade, varma kläder, sovsäck, sågar, yxa, tändstål, torkad mat, energibars, vatten m m) i bagageluckan. Allt som du säger dig ha med dig i Norrland.
Tala nu om för mig hur du ska agera i en sådan knivig situation där du sitter lika fast som i en björnsax. Du kanske hittar ett YT-klipp där ett vildmarksproffs trollar sig loss ur bilvraket innan han hinner frysa ihjäl. Eller googla på nätet efter autentiska händelser där personer suttit fastklämda i kraschade fordon.
Du får hoppas att din lilla morakniv är tillräckligt vass för att skära loss dig. Såvida inte din skidåkande YT-vildmarkshjälte råkar få syn på din kraschade bil. Då kan du tacka din lyckliga stjärna för att du överlevt en säker död.