2023-06-29, 23:09
Medlem
Verkar ha ändrat tilltalsnamn i folkbokföringen. Kanske klokt för den som vill ha en lägre offentlig profil. Lättare när avtal och affärer ska slutföras.
Citera
2023-06-30, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Har han nånsin haft ett hederligt jobb och betalat skatt eller har han bara myglat sig igenom livet med fejkade sjukskrivningar och ohederliga affärer?

Är inte alla 1% kroniska myglare?
Rätta mig om jag har fel.

Jo han är ärketypen för "livets hårda skola"-SD:are. Helt obildad.

Tyvärr har han tidigare i livet lyckats ekonomiskt genom att begå grova brott. Numera är han nog rätt fattig och är obetydlig. Och väldigt bitter på Sverige.

https://twitter.com/MollerReal
Citera
2023-06-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Om du inte är en TrollBallen - T Ms frus papz vars tydligen polischef - hur hög - namn om du kan o vill

Vad hände med frun? Antar att de inte är gifta längre?
Citera
2023-06-30, 09:52
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Har han nånsin haft ett hederligt jobb och betalat skatt eller har han bara myglat sig igenom livet med fejkade sjukskrivningar och ohederliga affärer?

Har faktiskt för mig att han har jobbat som tryckare på Tidningen Sydsvenskan för länge sedan. Hur länge han gjorde det vet jag inte men tror det var någon gång på slutet av 80 talet och in på 90 talet.
Citera
2023-06-30, 10:16
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Jo han är ärketypen för "livets hårda skola"-SD:are. Helt obildad.

Tyvärr har han tidigare i livet lyckats ekonomiskt genom att begå grova brott. Numera är han nog rätt fattig och är obetydlig. Och väldigt bitter på Sverige.

https://twitter.com/MollerReal
Är det därför han åker båge och BMW X5?
Citera
2023-06-30, 10:46
Medlem
Citat:

han lar ha jobbat pa båt/sjön, det maste ha varit direkt efter hogstadiet eller efter ett ar pa gymnasiet.
en tid under 80'talet blev det sa att jag ibland minglade pa Dirty Dräggels fester, fran den tiden uppmarksammade jag ingen T.Moller, dar var ju i.o.f manga andra fargstarka personligheter i det ganget och Thomas hade kanske da inte mognat in i rollen som en av dessa. ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback