Citat:
Ursprungligen postat av
InteriorDecorator
Skanderades det i pridetåget i New York.
Diskuteras av Patrick Bet David och Alex Jones i följande klipp
https://www.youtube.com/watch?v=ujZTIQZLdDs&ab_channel=Valuetainment
5.48 sekunder in kan klippet ses.
Tas även upp i en artikel här:
https://www.metroweekly.com/2023/06/nyc-drag-marchers-chant-were-coming-for-your-children/
Vi är många som varnat för att pride och transrörelsen groomar och förgriper sig på barn. Man exponerar barn för sex, nakenhet och gör numera så öppet och utan skam.
I Sverige ägnar sig RFSL åt liknande depraverade påhitt.
Jag börjar fullständigt tappa det, jag har inte längre något emot massmord på dessa äckel.
Varför pratar allmänheten inte mer om detta? Att skydda barn ifrån pedofiler borde väl ändå vara prioriterat av ett civiliserat samhälle? Bör homofiler tvångsteriliseras?
De flesta är nog ovetande än så länge och om man berättar tror folk inte det är sant. Många sticker huvudet i sanden och säger "jag vill inte se". Det är nästan på det värsta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maskoten
Har sett detta klipp men det är mycket som tyder på att det är fejkat med hjälp av AI. Skulle detta vara sant så har ju homofoberna delvis rätt i att rörelsen borde sluta sexualisera barn.
Mmm, säkert. Mycket tyder på det va?
Homorörelsen agerar plogbil åt framför allt pedofili men också för att locka de svaga in i det mest dekadenta vi kan tänka oss - förgripa sig på djur, döda osv. Hela rörelsen är ett ben på kulturmarxismen. Gissa vilka som ligger bakom.
Det man såg i Berlin på 20-talet påminner mycket om västvärlden senaste 25-50 åren i en eskalerande takt.
Citat:
Ursprungligen postat av
HeltNormal
Dom är sjuka och behöver tvångsmedicineras.
Hjälper inte det så måste man snöpa dom.
De ansvariga behöver avskiljas från samhällskroppen och antagligen likvideras, alternativt förpassas bort på livstid. Följarna är ju svaga, sjuka samt stora delar av vänstern och liberalerna. Dessa får man försöka återanpassa i samhället och i somliga fall kanske tvångsvårda. Jag tror vi rätt snart når en punkt där detta vansinne kommer brisera.
Även om det tar emot så de makthavare och ansvariga som inom kort gör avbön och aktivt hjälper till att krossa ondskan mot folk och barn får man försöka förlåta och låta dem bli en del av samhället kanske med restriktioner medan vissa nog inte behöver pensionsspara mera. Jag uppfattar det som att allt håller på att falla samman för dem. Det vi ser är sannolikt panik. Kanske finns det större organiserat som Trump, Le Pen, Orban, BRICS osv och kanske är det den stora massan som håller på att vakna.
I dagarna sa JK nej till att ersätta narkolepsiskadade sedan +10 år tillbaka. Garanterat görs detta för att slippa ersätta alla som tagit mRNA-giftet. Frågan är hur dessa kommer reagera. När det går upp för dem att de blivit sterila eller har fått en dödlig sjukdom pga m-RNA-giftet så kan jag lätt föreställa mig att folk kommer bli som galna. Man ska inte komma i vägen för dessa då. Jag tror det är sådant här som skrämmer skiten ur eliten. Att eliten släpas ut i håret på gatan och avrättas händer ju över hela världen med jämna mellanrum. Att det inte skulle kunna hända här är nonsens. Lita inte på politikerna. Lita inte på myndigheterna. Lita inte på MSM. Sök information själv.