2023-06-24, 00:16
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Följande symtom kan kopplas till mögel:

* Problem med slemhinnor och luftvägar – som irritation/torrhet i ögon, näsa och svalg, nästäppa eller snuva, heshet och hosta, upprepade infektioner i luftvägarna, försämring av allergier eller astma.

* Hudproblem – som rodnad/värmekänsla i ansiktet/halsen, torr och irriterad hud, klåda, hudutslag, nya eksem eller försämring av eksem.

* Allmänna symtom – som trötthet, huvudvärk och koncentrationssvårigheter.
Det där kan också kopplas till myglande jävla latmask till självömkande navelskådare. Patetisk narcissist som tror sig ha någonting som helst att tillföra samhället eftersom han bara omger sig med fullständigt urblåsta fas treare. Kolla kommentarsfälten liksom, det är nästan uteslutande människor från gruppboenden eller frånskilda tanter på 45-55 som vill vara mamma åt den här mansbebisen.
Citera
2023-06-24, 12:03
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det där kan också kopplas till myglande jävla latmask till självömkande navelskådare. Patetisk narcissist som tror sig ha någonting som helst att tillföra samhället eftersom han bara omger sig med fullständigt urblåsta fas treare. Kolla kommentarsfälten liksom, det är nästan uteslutande människor från gruppboenden eller frånskilda tanter på 45-55 som vill vara mamma åt den här mansbebisen.

Eller till en myglande jävla latmask som tvingar sig själv och sin familj att bo kvar i en hälsofarlig skolåda. Det är inte så konstigt om det är dålig luft i hemmet när man är fem pers på 69 kvm.
Citera
2023-06-24, 12:30
Medlem
Citat:
Eller till en myglande jävla latmask som tvingar sig själv och sin familj att bo kvar i en hälsofarlig skolåda. Det är inte så konstigt om det är dålig luft i hemmet när man är fem pers på 69 kvm.

På riktigt? Du kan inte skylla på skokartongen.

Enl din logik borde ju många som jobbar jontor vara konstant sjuka. 🤷🏻‍♀️

Är det så svårt att förstå man blir sjuk ifall man endast är ute 1 timme i veckan? När kroppen behöver kanske 1 timme dagligen för att må optimalt?
Citera
2023-06-24, 12:39
Medlem
Treschows avatar
Firade Carl-Fredrik midsommar med familj igår, eller satt han hemma med en rökelse upptryckt i röven och drömde sig bort med vad han ska spendera det stundande arvet på?

Han kanske bjöd familjen på en vitlökslunch och skippade helt och hållet traditionsenlig midsommarmat?

https://www.youtube.com/watch?v=OtvY...pindelh%C3%A5r
Citera
2023-06-24, 12:59
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
På riktigt? Du kan inte skylla på skokartongen.

Enl din logik borde ju många som jobbar jontor vara konstant sjuka. 🤷🏻‍♀️

Är det så svårt att förstå man blir sjuk ifall man endast är ute 1 timme i veckan? När kroppen behöver kanske 1 timme dagligen för att må optimalt?

Du såg inte att jag skrev "miljöfarliga skokartongen" eller? De har ju mögel i badrummet. Kroppen tar stryk av att bli utsatt för mögel under en längre tid, speciellt om man bor på liten yta med dålig ventilation. Sen är ju inte hans livsstil speciellt hälsofrämjande och det har jag inte påstått heller.
Citera
2023-06-24, 14:00
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Firade Carl-Fredrik midsommar med familj igår, eller satt han hemma med en rökelse upptryckt i röven och drömde sig bort med vad han ska spendera det stundande arvet på?

Han kanske bjöd familjen på en vitlökslunch och skippade helt och hållet traditionsenlig midsommarmat?

https://www.youtube.com/watch?v=OtvY...pindelh%C3%A5r
T har lagt upp bilder från firande med iallafall A och vad jag tror är hennes far (morfar)
Vad familjefadren sysslade med, vet han nog inte ens själv
Citera
2023-06-24, 14:32
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
T har lagt upp bilder från firande med iallafall A och vad jag tror är hennes far (morfar)
Vad familjefadren sysslade med, vet han nog inte ens själv
Har fått uppfattningen om att superfarsan är persona non grata hos Therese föräldrar.

Han satt väl som vanligt inlåst i sovrummet och filmade sig själv eller spelade in sin röst.

Vad skulle han ens seriöst tillföra ett midsommarfirande, salta pinnar och en näve maskrosor?
Citera
2023-06-24, 16:01
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har fått uppfattningen om att superfarsan är persona non grata hos Therese föräldrar.

Han satt väl som vanligt inlåst i sovrummet och filmade sig själv eller spelade in sin röst.

Vad skulle han ens seriöst tillföra ett midsommarfirande, salta pinnar och en näve maskrosor?
https://streamable.com/t069as
Antagligen så har han "jobbat", eftersom han av princip aldrig umgås med svärföräldrarna.

Tänkte ge poddkääästen en sista chans... men jag pallar inte. Valde avsnittet "Historier från dödsarbetare!"

HÖR han inte själv hur kasst det låter?!
Monotona stön
Citera
2023-06-24, 16:28
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/t069as
Antagligen så har han "jobbat", eftersom han av princip aldrig umgås med svärföräldrarna.

Tänkte ge poddkääästen en sista chans... men jag pallar inte. Valde avsnittet "Historier från dödsarbetare!"

HÖR han inte själv hur kasst det låter?!
Monotona stön
Han försöker låta kuslig men låter snarare som om han skulle läsa in en sexnovell, sjukt obehaglig.

Han borde sluta sparka på den där döda hästen, lyssningarna är ute nu och den kommer aldrig att flyga.

Dags att starta upp parfymshoppen igen? Trycka sitt ansikte på några gamla schampooflaskor med doft av diesel och pungsvett, extrapris bara 199:-
Citera
2023-06-24, 16:30
Medlem
Citat:
Du såg inte att jag skrev "miljöfarliga skokartongen" eller? De har ju mögel i badrummet. Kroppen tar stryk av att bli utsatt för mögel under en längre tid, speciellt om man bor på liten yta med dålig ventilation. Sen är ju inte hans livsstil speciellt hälsofrämjande och det har jag inte påstått heller.

Hur vet du allt detta, antar du inte gissar utan du vet?
Citera
2023-06-24, 16:42
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Till att börja med:

https://www.internetmedicin.se/behan...e-halsobesvar/

Jag känner flera i min närhet som har fått mycket värre astma och allergiska besvär efter att ha bott i mögelhus bara några år. Besvären är dock kvarstående efter att de flyttat ut.
Citera
2023-06-24, 16:44
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det är mögelbaronens egna ord, sådär blir det om man sitter och gråtrunkar i duschen i tre timmar varje dag.

https://youtu.be/dEGEI_WVWM0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in