Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.K.K
Du försvarar en pedofil är du med peddo?

Nej.
Citera
2023-06-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckansliljor
Vi är nog flera som blivit manipulerade och lurade av denna förövaren. Nu vet vi bättre!

Ja, han har varit väldigt duktig på lögner.. skäms som en gris som försvarat honom!
Citera
2023-06-18, 11:31
Medlem
Finns det någon information om vad han skulle ha gjort och mot vem?
Citera
2023-06-21, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Finns det någon information om vad han skulle ha gjort och mot vem?

För offrets skull så kanske vi inte ska outa det här. Nog jobbigt nog för denne
Citera
2023-06-21, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pennfodral666
För offrets skull så kanske vi inte ska outa det här. Nog jobbigt nog för denne

Nej inte namnge såklart. Menade mer kön och ålder.
Citera
2023-06-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Nej inte namnge såklart. Menade mer kön och ålder.

Jag kan berätta att det är en minderårig pojke som blivit utsatt av kräket.
Citera
2023-06-21, 16:17
Medlem
Han är ett manipulerande svin. Det kan jag säga som varit vän med honom flera år utan någon som helst misstanke... Däremot har han försökt ligga med mig men jag var stark nog att säga ifrån.
Citera
2023-06-21, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varberghalland
Han är ett manipulerande svin. Det kan jag säga som varit vän med honom flera år utan någon som helst misstanke... Däremot har han försökt ligga med mig men jag var stark nog att säga ifrån.

Är också vän med honom. Svårt att förstå detta. Obehagligt
Citera
2023-06-21, 20:56
Medlem
Under den tiden som jag hängde med honom, var han tydligen extremt övertygande och manipulerande. Otroligt intensiv. Men han lyckades skickligt dupera mig. Träffat både mamman och förstår att såväl hon som både hans bror och syster är helt fucked up.
Citera
2023-06-22, 12:23
Medlem
Citat:
Under den tiden som jag hängde med honom, var han tydligen extremt övertygande och manipulerande. Otroligt intensiv. Men han lyckades skickligt dupera mig. Träffat både mamman och förstår att såväl hon som både hans bror och syster är helt fucked up.

Har du ens träffat hans bror eller syster? Alla Jimmys syskon jobbar, har ordnade liv, laglydiga så vad grundar du detta på?
Citera
2023-06-22, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pennfodral666
Har du ens träffat hans bror eller syster? Alla Jimmys syskon jobbar, har ordnade liv, laglydiga så vad grundar du detta på?

De har ordnade liv och är laglydiga, men de är inte de vassaste knivarna i lådan om man säger så. Det är inte mycket stöd och hjälp som de har kunnat erbjuda honom.
Citera
2023-06-22, 13:49
Medlem
Citat:
De har ordnade liv och är laglydiga, men de är inte de vassaste knivarna i lådan om man säger så. Det är inte mycket stöd och hjälp som de har kunnat erbjuda honom.

Finns väl en del diagnoser inblandat där också. Hans mamma har iaf kämpat mycket för att han ska få hjälpen han behöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in