2023-06-22, 09:41
Medlem
Kalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Fick hem min vape häromdan, provade igår kväll för att utvärdera. Absolut noll effekt, ingen som helst påverkan mot värk, inte heller ett uns av rus. Tog sammanlagt under kvällen 7-8 puffar.

Låter som en dålig produkt, var köpte du den ifrån? 7-8 bloss hade fått många att spendera kvällen i fosterställning
Citera
2023-06-22, 09:46
Medlem
Kalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Ni med erfarenhet av båda, vad är för/nackdelarna med att köra engångsvape vs penna med utbytbar tank?

Passade på att testa HHC innan det försvinner och köpte både en engångsvape och en penna med tank. Körde en vecka med engångsvapen innan jag testade pennan, upplevde både ett klart bättre rus och bättre smak med pennan
Citera
2023-06-22, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalash
Låter som en dålig produkt, var köpte du den ifrån? 7-8 bloss hade fått många att spendera kvällen i fosterställning

Antagligen, köpte på Dr Herbals.
Citera
2023-06-22, 10:42
Medlem
Kalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Antagligen, köpte på Dr Herbals.

Det verkar tyvärr vara den sämsta shoppen omkring, med tydligen både dåliga produkter och leveransutskick under all kritik
Citera
2023-06-22, 10:50
Medlem
Pilsnerologs avatar
Finns det något övre bäst före-datum på en femma HHC-bud om den förvaras obruten i sin förpackning, mörkt och svalt? Att den torkar kan jag tänka mig, men mögel osv om man nu skulle bunkra lite?
Citera
2023-06-22, 10:54
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Tycker utbytbar tank är klart bättre då man med ett bra batteri får ut mycket mer effekt. Rökte upp en 0,5 ml tank på en kväll
Såg att HHCshoppen säljer destilat 10ml för 799:-
Har inte sett det innan i någon annan svensk shop.?
Det måste väl vara det mest prisvärda?
Det borde väl bara vara att fylla på en tank med destillat?
Någon som testat?

Aldrig sätt att dom har destillat, oxå tyckt hemsidan ser skum ut. Dessutom står det inte vilka dom använder sig av för frakten vilket är ett stor röd flag för mig iaf. Asså för typ 2 månader sen kunde man räkna alla shoppar på en hand nu finns det fan över 10tals för en produkt som blir olaglig om några veckor. No trust.

Poppar ju upp fan nya hela tiden fortfarande svårt o veta vilka man kan lita på. När det dessutom inte ens står vilka dom använder för frakten. Tror jag håller mig till THC nu.
Citera
2023-06-22, 11:00
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Aldrig sätt att dom har destillat, oxå tyckt hemsidan ser skum ut. Dessutom står det inte vilka dom använder sig av för frakten vilket är ett stor röd flag för mig iaf. Asså för typ 2 månader sen kunde man räkna alla shoppar på en hand nu finns det fan över 10tals för en produkt som blir olaglig om några veckor. No trust.

Poppar ju upp fan nya hela tiden fortfarande svårt o veta vilka man kan lita på. När det dessutom inte ens står vilka dom använder för frakten. Tror jag håller mig till THC nu.
Har beställt från dem en gång tidigare och då fick jag det på 3 dagar med posten. Har inte haft problem med något av de 5 företag jag beställt av, vilka alla var nystartade och relativt okända. Men det kan ju vara lönt att läsa i tråden om andras erfarenheter. Finns företag jag undvikit.
Citera
2023-06-22, 11:03
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Finns det något övre bäst före-datum på en femma HHC-bud om den förvaras obruten i sin förpackning, mörkt och svalt? Att den torkar kan jag tänka mig, men mögel osv om man nu skulle bunkra lite?
Är den torr och rätt förvarad så håller det länge.
Minst 6 månader men kan klara sig mycket längre.
Citera
2023-06-22, 14:59
Medlem
Drugglarns avatar
Försökt med 30mg olja förut men gav ingenting, men i dag testade jag 50mg olja och trodde inte det skulle hända så mycket.. jag är rätt bäng just nu. Varför tog det 3 timmar innan någonting skedde

droppade under tungan 5 droppar, den ska vara god för 200 droppar
Citera
2023-06-22, 15:34
Medlem
Vet någon om ypsilas amnesy engångsvapen fungerar bra?. Beställde en nyss
Citera
2023-06-22, 16:06
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Försökt med 30mg olja förut men gav ingenting, men i dag testade jag 50mg olja och trodde inte det skulle hända så mycket.. jag är rätt bäng just nu. Varför tog det 3 timmar innan någonting skedde

droppade under tungan 5 droppar, den ska vara god för 200 droppar

Tar en jävla tid för all typ av THC/HHC man stoppar i munnen. Gör stor skillnad på om du ätit något tidigare eller tar det på tom mage. Sen märker man inte alltid direkt när det börjar smyga på sig heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Wingman1337
Vet någon om ypsilas amnesy engångsvapen fungerar bra?. Beställde en nyss

Dom fungerar bra, men håller inte så länge.
Citera
2023-06-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Tar en jävla tid för all typ av THC/HHC man stoppar i munnen. Gör stor skillnad på om du ätit något tidigare eller tar det på tom mage. Sen märker man inte alltid direkt när det börjar smyga på sig heller.

Dom fungerar bra, men håller inte så länge.
Hur länge håller dem? Och vad ger de för effekter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in