2023-06-12, 23:06
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Stor chans att hon tjänar 50000 kr i månaden när hon får mindre än 10 likes per bild.

Säg att hon har 20 följare a 200 kr i månaden, -20% i avgifter till OF.
Kanske att hon tjänar 3200 kr/månaden. Men tveksam om det ens är så många följare.

Men hon får akta sig med att tjäna pengar och samtidigt gå på bidrag.

Någon som ha bilder? Reddit länken som postats tidigare är låst.
https://www.youtube.com/watch?v=OdGn...nnel=AnnaLeone

Skämt o sido. Du missar inget
2023-06-12, 23:42
Medlem
Rebali179s avatar
Undrar om hon verkligen fattar att man måste betala skatt?
Med tanke på hur blåst hon är
Instagram inlägget är nog lätt Epic Faliure deluxe
Hon måste betala 90.000 kr i skatt
Å hon fattar verkligen inte det.

Antingen spelar hon korkad eller så är hon mytoman
Men vem vet hur det slutar
Senast redigerad av Rebali179 2023-06-12 kl. 23:51.
2023-06-13, 00:23
Medlem
DayNites avatar
tvivlar på att hon har en syster som hjälper henne, det är bara skitsnack
om hennes syster är så begåvad som Emelie Dumbi påstår, så skulle vilken normalt funtad person som helst ställa kravet att
- du ska sluta med allt, plocka bort dina konton om du vill ha hjälp
enligt hennes senaste post så hyllar hennes familj henne att fortsätta med OF för att hon tjänar 200 000 / månad

så det är skitsnack som allt annat som kommer ifrån muppens mun

hade Dumbi varit en del av min familj hade jag pratat väldigt tyst om det och skämts att det är mitt kött och blod som blivit sveriges mest hånade person igenom tiderna

och om det blir utmätning, vad ska kronan ta? hennes nedbajsade säng som hon tjatar om att hon har har sååå ont i ryggen så hon måste bajsa på sig
för att nästa dag ligga på torget i Ängelholm sin fattiga rosa Shein kavaj och filma sig sjäv

Dumbi bör sitta på ett boende och inget annat
Senast redigerad av DayNite 2023-06-13 kl. 00:29.
2023-06-13, 06:57
Medlem
Muppetys avatar
Nån som kan sammanfatta den här "Bumbi" då jag inte hinner läsa 40 sidor just nu!

Jag bor själv i Ängelholm, o känner till de flesta som är i behov av psykiatri, då jag själv hamnat där. Jag umgås med likasinnade o många av mina kompisar är också i behov av psykiatri eller pundar. Nån sa att det är hon som är misstänkt för knivattacken, det var därför jag hittade denna tråd, annars har jag aldrig hört talas om personen. Är det en hon som är anhållen, eller är det bara gissningar?

EDIT: Hon bor ju t.o.m. nästan granne med mig...?
Senast redigerad av Muppety 2023-06-13 kl. 07:12.
2023-06-13, 07:19
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
lyssna på idioten Emelie Bergqvist i Ängelholm berätta hur gärna hon vill åka dit
https://www.youtube.com/watch?v=ADw6qIWS6tI

Detta betyder att hon redan blivit informerad om att hon kommer bli av med sina bidrag pga av sidoverksamhet samt bidragsfusk

här ser vi idiotens sätt att försöka vara den som ligger före
det pajasen glömmer är att hon kommer få en fet faktura + skattesmäll
Vilket snille!

Borde jag jobba på NASA som raketforskare!

Hon tjatar om "hoppas att jag blir av med bidraget, för då kan jag tjäna miljoner på OnlyFans" - Jovisst! Det är bara att avanmäla sig hos FK, om hon nu vill fortsätta med OnlyFans. Man blir inte tvingad till sjukersättning.
Senast redigerad av Muppety 2023-06-13 kl. 07:23.
2023-06-13, 08:12
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Så här ser Bumbi ut utan filter, som glömde sätta på ett kort ögonblick.

https://anonfiles.com/4bb5H1f0zb/Sk_..._20_093528_png
Jo, hon har jag sett, men känner inte henne.
2023-06-13, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Nån som kan sammanfatta den här "Bumbi" då jag inte hinner läsa 40 sidor just nu!

Bumbi blev "känd" genom attt påstå att hon hade skäggfobi i Kanal 5:s program Outsiders för säkert en 15 år sedan. Detta var bara hittepå för att få vara med i tv.
Hon har sedan dess försökt vara med i fler tv-produktioner utan att lyckas, men hennes drömmar att bli kändis har fortsatt.
Det har sen inte varit mycket uppmärksamhet för henne, tills hon blev uthängd på Youtube av någon d-kändis-journalist (vi pratar alltså här om youtubers o "kändisar" som rör sig i väldigt små kretsar och huvudsakligen barn/ungdomar som tittare). Det hon blev uthängd för var att hon tigger pengar på Tiktok av barn, för att hon ska kunna fortsätta med sitt spelberoende på nätet. Hon utlovar guld och gröna skogar till alla som hjälper henne, men ofta blir det långa konflikter, där hon menar på att alla bara hugger henne i ryggen istället för att hjälpa henne. Medans hon då inte kan betala tillbaka eller vägrar.

Men med uthängningen, känd som tiktok-tiggaren, sina ständiga problem, både psykiska och spelberoende, har hon ändå fått sig ett litet kändisskap i dom mörka delarna av svenska youtubers.

Bör nämna att hon har psykiska problem och därav känd av många i Ängelholm som träffat på henne. Därav blir det lite tragiskt att följa hennes hittepå när man förstår att hon mår dåligt.
2023-06-13, 08:37
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Bumbi blev "känd" genom attt påstå att hon hade skäggfobi i Kanal 5:s program Outsiders för säkert en 15 år sedan. Detta var bara hittepå för att få vara med i tv.
Hon har sedan dess försökt vara med i fler tv-produktioner utan att lyckas, men hennes drömmar att bli kändis har fortsatt.
Det har sen inte varit mycket uppmärksamhet för henne, tills hon blev uthängd på Youtube av någon d-kändis-journalist (vi pratar alltså här om youtubers o "kändisar" som rör sig i väldigt små kretsar och huvudsakligen barn/ungdomar som tittare). Det hon blev uthängd för var att hon tigger pengar på Tiktok av barn, för att hon ska kunna fortsätta med sitt spelberoende på nätet. Hon utlovar guld och gröna skogar till alla som hjälper henne, men ofta blir det långa konflikter, där hon menar på att alla bara hugger henne i ryggen istället för att hjälpa henne. Medans hon då inte kan betala tillbaka eller vägrar.

Men med uthängningen, känd som tiktok-tiggaren, sina ständiga problem, både psykiska och spelberoende, har hon ändå fått sig ett litet kändisskap i dom mörka delarna av svenska youtubers.

Bör nämna att hon har psykiska problem och därav känd av många i Ängelholm som träffat på henne. Därav blir det lite tragiskt att följa hennes hittepå när man förstår att hon mår dåligt.

Hon förstår ju inte själv att hon mår dåligt.

Hon snyftar till försäkringskassan att hon inte vill hålla på med onlyfans, sen är vi i nuet och hon ska börja med det på heltid "jag får fortsätta för min familj"

Hon visar inget naket, mest robotdans i underkläder vad jag har förstått. Men ska hon göra det på heltid och inte "visa" nåt. Då faller det nog platt.

Försäkringskassan borde kräva tillbaka alla felaktiga bidrag. Det är ju ett skämt att hon ska få pengar och tjäna pengar.
2023-06-13, 08:38
Medlem
Muppetys avatar
Citat:

Tack!

Jag har hunnit med halva tråden nu o kollat på de klipp som finns kvar. Skäggfobin såg ju väldigt fejkad ut, samt hade hon någon vän Chri*ter, som ju hade skägg? Jag har sett henne här i stan, dock inte vetat vem hon är eller nått. Inte heller via psykvården har jag stött på henne, trots att vi som går där ofta umgås med varandra.

Så nu blir det så klart intressant om hon har varit inblandad i den här knivattacken... Men hon säger ju sig vilja döda barn som är handikappade...
2023-06-13, 10:06
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Tack!

Jag har hunnit med halva tråden nu o kollat på de klipp som finns kvar. Skäggfobin såg ju väldigt fejkad ut, samt hade hon någon vän Chri*ter, som ju hade skägg? Jag har sett henne här i stan, dock inte vetat vem hon är eller nått. Inte heller via psykvården har jag stött på henne, trots att vi som går där ofta umgås med varandra.

Så nu blir det så klart intressant om hon har varit inblandad i den här knivattacken... Men hon säger ju sig vilja döda barn som är handikappade...

Hon är inte inblandad i knivattacken. Hon satt live samtidigt som tidningarna skrev att dom har anhållit en person för gärningen.
2023-06-13, 12:36
Medlem
Ingen från Skatteverket/Försäkringskassan som granskat hennes aktiviteter, inkomster mm?

För Asperger och andra liknande diagnoser behöver man ej spruta i skinkan för.

Vad är sant och inte sant?

Vilket snyft-inlägg... det finns de som har det mycket värre.. både medicinskt och ekonomiskt.

Även formuleringar , tankemönster visar på barn-nivå..

Läkaren sagt att jag är sjukskriven till 65.. ... det är ingen läkare som uppger en viss ålder. Hon är förtidspensionerad då.
2023-06-13, 16:32
Medlem
desammlass avatar
Hon hade ju nyligen besök hemma här är ju beviset för er som missat de https://vm.tiktok.com/ZGJQCVYbk/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in