• 1
  • 2
2023-06-11, 02:02
Medlem
Det går att göra en riktigt bra fiskburgare för några spänn.
Jag stekte ett gäng frysta fiskpinnar från Eldorado (400 g SEK 20) i smör och rostade två brödskivor, därefter tunt skivad lök o gurka samt fulbea från Garant (tio kronor)….blev rätt bra och skulle kostat Ca: 129 spänn på valfritt ölhak lixom!
Mitt pris:
3-5 kronor😳
Citera
2023-06-11, 02:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Jag stekte ett gäng frysta fiskpinnar från Eldorado (400 g SEK 20) i smör och rostade två brödskivor, därefter tunt skivad lök o gurka samt fulbea från Garant (tio kronor)….blev rätt bra och skulle kostat Ca: 129 spänn på valfritt ölhak lixom!
Mitt pris:
3-5 kronor😳
Det är väl ingen som skulle betala 129 spänn för rostat bröd med några fiskpinnar på?
Citera
2023-06-11, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är väl ingen som skulle betala 129 spänn för rostat bröd med några fiskpinnar på?
Jojo…kalla den fiskburgare med tillbehör som bröd gurkish lök och fulbea som dressing så pröjsar folk gladeligen 129 spänn…det är gott…knullar i munhålan😊
Citera
2023-06-11, 02:11
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Mitt pris:
3-5 kronor😳

Nej du ljuger. Borde kostat minst det dubbla.
Citera
2023-06-11, 02:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jojo…kalla den fiskburgare med tillbehör som bröd gurkish lök och fulbea som dressing så pröjsar folk gladeligen 129 spänn…det är gott…knullar i munhålan😊
Joo jag vet att rostat bröd med fiskpinnar är jävligt god fyllemat men inte fan för 129 spänn 29 kanske
Citera
2023-06-11, 02:18
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Mitt pris:
3-5 kronor😳
Är det vanliga fiskpinnar sådär 1dm långa och 2cm breda?
Fulbea...är den okey?
Billigt å bra ialla fall
Citera
2023-06-11, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Är det vanliga fiskpinnar sådär 1dm långa och 2cm breda?
Fulbea...är den okey?
Billigt å bra ialla fall
Det stämmer: 4 fiskpinnar,i smör, välstekta med salt o peppar. Bra surdegsbröd (halva priset) rostat.
Finhackad gul lök o tunt skivad gurka.
Fulbean från Garant för en tia är hyfsad för ändamålet🤔
Citera
2023-06-11, 02:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det stämmer: 4 fiskpinnar,i smör, välstekta med salt o peppar. Bra surdegsbröd (halva priset) rostat.
Fan din lilla djävul! Nu blev jag jävligt sugen på det där och skulle nog betalt 129, men remouladsås eller hamburgerdressing istället för bea
Citera
2023-06-11, 02:34
Medlem
Citat:
Joo jag vet att rostat bröd med fiskpinnar är jävligt god fyllemat men inte fan för 129 spänn 29 kanske
Hade det funnits ett ställe med ”fiskburgare” för 29 spänn hade det nog gått bra…bärs o käk under hundring🤗
Citera
2023-06-11, 02:35
Medlem
Citat:
Fan din lilla djävul! Nu blev jag jävligt sugen på det där och skulle nog betalt 129, men remouladsås eller hamburgerdressing istället för bea
Ja…remouladsås hade varit optimalt ju😊
Citera
2023-06-11, 02:39
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
jag köper dyrare mat ibland, men gillar att hitta billiga alernativ,
Låter lite torrt möjligtvis så jag måste nog ha smörstekt bröd eller något annat såsigt på. Eldorado har ju en billig remouladsås också. Eller lite mer salladsblad på.
Med surdegsbröd...äh bra.
det blir ett test tack
Citera
2023-06-11, 02:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hade det funnits ett ställe med ”fiskburgare” för 29 spänn hade det nog gått bra…bärs o käk under hundring🤗
Det borde ju finnas god marginal för det ändå, värt ett försök?
Citat:
Ja…remouladsås hade varit optimalt ju😊
Blev jävligt lockad till att samla kraft och göra en men har fan inte gurka eller lök och då känns det lite b
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in