2023-06-09, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Helt klart! Det får absolut inte bli någon skada för då är chansen minimal men annars så!

Precis så, skulle Bowen, Paquetá eller någon annan nyckelspelare bli skadad så blir det inte PL-seger eller plats två i ligan och det kommer låta - "Om Bowen, Paquetá eller någon annan nyckelspelare inte hade blivit skadad så hade West Ham vunnit PL.."
Citera
2023-06-09, 15:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Frågan är hur du som är så kunnig inte vet att både Oxford och Kenny spelat i EPL då…

Svaret på din fråga är alltså Jonjoe Kenny som 2022 lämnade Everton för Hertha Berlin.
Hur många inhop för Everton i EPL fick Kenny?

Anser du att Bellingham spelade i EPL innan Dortmund snappade honom?
Citera
2023-06-09, 16:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur många inhop för Everton i EPL fick Kenny?

Anser du att Bellingham spelade i EPL innan Dortmund snappade honom?

Bellingham spelade endast Championship fotboll med Birmingham som du nog vet.

Du får nog söka upp hur många inhopp och hela matcher han gjorde. Jag är inte Google. Han är noterad hursom för 50 matcher i EPL. Jag hade hursom rätt och du fel.
Citera
2023-06-09, 16:51
Medlem
Drickbacks avatar
Arsenal har nog värvat färdigt, Nicolas Pepé är tillbaka efter utlåningen. Lär säljas eller lånas ut igen.

Fullt möjligt Rice hamnar i Arsenal men de lär få betala bra då han har 1+1 år kvar på kontraktet.
Kan summan hamna på 600 mille?
Citera
2023-06-09, 17:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Arsenal har nog värvat färdigt, Nicolas Pepé är tillbaka efter utlåningen. Lär säljas eller lånas ut igen.

Fullt möjligt Rice hamnar i Arsenal men de lär få betala bra då han har 1+1 år kvar på kontraktet.
Kan summan hamna på 600 mille?

Pepe lär nog inte spela i klubben igen. Och ryktena säger att Arsenal redan har en deal färdig för Rice på 93miljoner euro med alla bonusar osv. Finns även en del rykten som säger att West Ham och Arsenal redan har en överenskommelse sedan i vintras, just det ryktet litar inte jag på.

S.k. Arsenal-journalister pratar om summor runt 200 miljoner euro som Arteta ska få att värva för + pengarna för ev. försäljningar, vilket beräknas bli runt 100 miljoner euro. Det följer planen hur Kroenkes har agerat med andra klubbar han äger, så Edu får ingen semester i sommar.
Citera
2023-06-09, 17:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Bellingham spelade endast Championship fotboll med Birmingham som du nog vet.

Du får nog söka upp hur många inhopp och hela matcher han gjorde. Jag är inte Google. Han är noterad hursom för 50 matcher i EPL. Jag hade hursom rätt och du fel.
Kenny var typ fjärdereserv i Neverton. So i ask you yet again, när var det senast att en inhemsk spelare (som var regelbundet med i startelvan hos sin PL-klubb) lämnade England för spel i Bundesliga?
Citera
2023-06-09, 17:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Haha det tror jag inte men Arsenal skulle behövt vinna PL detta år, tror knappast att dom kommer ligga 8p före i april igen nästa år
Just you wait and see

Arsenal ska vara jävligt glada om dom bara ligger 8p efter i april nästa år
Citera
2023-06-09, 18:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Arsenal är det bästa alternativet för honom helt enkelt.

Kovacic på G till City såg jag precis. Underskattad spelare för Chelski
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1666909132337676299?t=ey3yonbxqjytAmECaqvuSQ&s=19
Av vilken anledning?

Det måste ju vara ersättare till Gundo?
Citera
2023-06-09, 18:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Precis så, skulle Bowen, Paquetá eller någon annan nyckelspelare bli skadad så blir det inte PL-seger eller plats två i ligan och det kommer låta - "Om Bowen, Paquetá eller någon annan nyckelspelare inte hade blivit skadad så hade West Ham vunnit PL.."
Alla vet att det är fakta också
Citera
2023-06-09, 18:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Pepe lär nog inte spela i klubben igen. Och ryktena säger att Arsenal redan har en deal färdig för Rice på 93miljoner euro med alla bonusar osv. Finns även en del rykten som säger att West Ham och Arsenal redan har en överenskommelse sedan i vintras, just det ryktet litar inte jag på.

S.k. Arsenal-journalister pratar om summor runt 200 miljoner euro som Arteta ska få att värva för + pengarna för ev. försäljningar, vilket beräknas bli runt 100 miljoner euro. Det följer planen hur Kroenkes har agerat med andra klubbar han äger, så Edu får ingen semester i sommar.
Precis, Declan Rice till Arsenal är en done deal.

Jag har enda sen januari hört ifrån flera olika håll att AFC och West Ham redan är överens, samt att Rice önskar en övergång till oss.

Och med den grabben i vårat lag så kommer vi bara att bli ännu starkare än det vi i dagsläget redan är.
Citera
2023-06-09, 18:02
Moderator
zanteras avatar
Enligt rykten verkar ju Arsenal's mål vara Rice, Caicedo och Nico Williams. Säg typ 90m för Rice, 80 (?) för Caicedo och kanske 50 för Williams (Bilbao är ju svåra förhandlare) så går det förvisso lite över 200m men det lär ju också kompenseras med t.ex. att Tierney säljs eller att man gör sig av med Pepe. Blir det inte någon av dessa spelarna så verkar ju målet ändå vara en CM (box-to-box), en DM och en ytter som är flexibel och kan spela på båda kanterna. Om man säljer Tierney, hur går tankarna kring ersättare där dock?

Som Man United fan är fönstret oftast en riktig glädjedödare för Man United länkas alltid ihop med 300 olika spelare och i slutändan känns det som man står där besviken. Känns fortfarande som vi länkas ihop med Sneijder och Gaitan. Många hål som behöver tätas igen dessutom. Där sitter ju Arsenal-fansen i en bättre båt, Arsenal behöver ju i dagsläget inte värva speciellt mycket. Några bra spelare och sen bara hoppas att Arteta får ihop det bra nog att vinna något. Det är såklart mycket jobb också, ett mittfält med Rice-Caicedo-Odegaard på pappret skulle jag säga slår övriga lag i ligan, men i verkligheten ska ju spelarna klicka och ha kemi ihop också. Inte bara som i FIFA att ställa ut pjäserna så sköter det sig själv.
Citera
2023-06-09, 18:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kenny var typ fjärdereserv i Neverton. So i ask you yet again, när var det senast att en inhemsk spelare (som var regelbundet med i startelvan hos sin PL-klubb) lämnade England för spel i Bundesliga?

Men du har ju fel?

Så det räknas bara om man spelat 300 matcher för Arsenal tex eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in