2023-06-08, 03:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Nämn en spelare förutom kanske Kane som ifrån Spurs skulle platsa i West Ham?

Kulan
Romero
Bentancur
Son

The list goes on…
Citera
2023-06-08, 03:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Kulan
Romero
Bentancur
Son

The list goes on…
Son kanske på bänken i storform men aldrig att dom andra tar plats i Europas bästa lag!
Citera
2023-06-08, 13:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Man kan visst jämföra, sol valde arsenal för att vinna och Ashley Cole drog till Chelsea för att vinna
Jasså..? Vad jag kan minnas, så vann Cashley Hole 2 ligatitlar och FA Cupen 3 ggr med oss. Men kan du vänligen ta och förklara vad för några titlar som Sol vann med fuckings Spurs, Huh?

Alla med ngt annat än bara luft emellan öronen borde klara av att se att det var stora skillnader mellan de två nämnda övergångarna. Arsenal FC vs Tottenham är som ett lejon vs en kattunge.. och gapet mellan de två klubbarna i norra-London var ännu större tillbaka i 2001.
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Största sveket skulle ändå vara Rice om han nu går till ett sämre lag i London enbart för pengar efter att ha lyft bucklan med Londons bästa lag! Ashley Cole kunde alla förstå att han ville vinna och ha pengar men vafan om Rice går till Arsenal så får han ALDRIG lyfta en Europatitel igen utan enbart lämnar för pengar.
Vet såklart att du försöker att provocera med de här inläggen. Men tyvärr (för dig), så har jag ett starkare psyke än som så.

Dock så vittnar det om en stark avundsjuka och mindervärdeskomplex från din sida.

Men vi kommer att värva Rice, och han kommer bara att göra vårat ännu starkare än det vi redan är. #COYG
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Korrekt vore ologiskt av Rice att gå till en klubb som inte vinner något. Då kan han lika gärna välja oss.
2.0
Citera
2023-06-08, 13:48
Medlem
jontepsgs avatar
Såhär hanterar man sina spelare på ett schysst sätt, Levy se och lär.

Citat:
When asked whether the historic victory over Fiorentina was Rice's last match in a West Ham shirt, Sullivan told talkSPORT:

"I think it has to be.

We promised him he could go. He set his heart on going.
You can't ask for a man who has committed more to us this season.
In due course, he has to get on and we have to get a replacement - or several replacements.
It's not something we want to happen. We offered him £200,000-a-week 18 months ago. He turned it down.
It's cost him £10million to stay at West Ham in that time (in lost wages). And he wants to go.
You can't keep a player who doesn't want to be there."

https://talksport.com/football/1449276/declan-rice-west-ham-david-sullivan-transfer-arsenal/
Citera
2023-06-08, 13:49
Bannlyst
Spelar West Ham så här bra så kommer dom att vinna PL nästa säsong eller åtminstone bli topp två i ligan … om inga skador kommer så klart..
Citera
2023-06-08, 13:52
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Spelar West Ham så här bra så kommer dom att vinna PL nästa säsong eller åtminstone bli topp två i ligan … om inga skador kommer så klart..

Helt klart.

Newcastle
West Ham
Wolverhampton
Brighton

blir topp 4 nästa säsong.
Citera
2023-06-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Kommer bli kul och se Haaland i City i år. Mäktig spelare i ett mäktigt lag!

Håller med!! 100 procent
Citera
2023-06-08, 14:16
Medlem
Beaver14s avatar
Ska bli intressant att se var Rice hamnar. Jag kan tänka mig att samtliga toppklubbar i England + Tottenham är intresserade.

Om Gündogan lämnar City kan Rice vara deras ersättare. Bestämmer sig City för att ge sig in i kampen är kampen avgjord.

Som ryktet går är Rice Artetas no 1 transfermål. Återstår att se om krigskassan helt läggs på honom eller om man backar om/när Man U/C och Chelsea kommer med idiotbuden. Liverpool kanske är minst troligt, nu när de signat Mac Allister. Men Liverpool behöver ersätta Henderson också, så otänkbart är det inte.
Citera
2023-06-08, 14:36
Medlem
Kan för mitt liv inte förstå varför Declan Rice är så orimligt eftersökt? Är det för att han är relativt ung och Britt? Bra lirare absolut, och verkar någorlunda ha både huvud och hjärta på rätt plats, men räcker det för att värderas till över en miljard? Nja. West Ham och delvis Brighton (då värdet på Caicedo sannolikt trissas upp av situationen) lär dock skratta hela vägen till banken!
Citera
2023-06-08, 14:40
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ska bli intressant att se var Rice hamnar. Jag kan tänka mig att samtliga toppklubbar i England + Tottenham är intresserade.

Om Gündogan lämnar City kan Rice vara deras ersättare. Bestämmer sig City för att ge sig in i kampen är kampen avgjord.

Som ryktet går är Rice Artetas no 1 transfermål. Återstår att se om krigskassan helt läggs på honom eller om man backar om/när Man U/C och Chelsea kommer med idiotbuden. Liverpool kanske är minst troligt, nu när de signat Mac Allister. Men Liverpool behöver ersätta Henderson också, så otänkbart är det inte.

Tuchel sägs ju vilja ha honom med till Bayern. Känns som ett bekvämt val.
Citera
2023-06-08, 14:41
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaugs
Kan för mitt liv inte förstå varför Declan Rice är så orimligt eftersökt? Är det för att han är relativt ung och Britt? Bra lirare absolut, och verkar någorlunda ha både huvud och hjärta på rätt plats, men räcker det för att värderas till över en miljard? Nja. West Ham och delvis Brighton (då värdet på Caicedo sannolikt trissas upp av situationen) lär dock skratta hela vägen till banken!

Att han är engelsman är naturligtvis en stor anledning. "Homegrown"-reglerna är något alla topplag kämpar med. Finns helt enkelt inte tillräckligt många engelsmän som är bra nog att spela i topplagen. Hellre lägga pengar på en som faktiskt är bra nog än att lägga det på en som bara tar lön (*host* Kalvin Philips)
Citera
2023-06-08, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaugs
Inhemska spelare i England har alltid varit sjukt övervärderade,men rise har gjort de bra på högsta nivå i England och i Europa när det spelats,så att han är värderad till miljarden som engelsman är rätt normalt.
Kommer ihåg när det var klubbar i Premiership som sålde spelare för 25-30m£ runt 2005, Southampton tror jag sålde av några dyrt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in