2023-04-24, 21:30
Avstängd
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Japp, det finns ute nu till ps4 nu, jag fick också vänta men blir inget köp, betygen är inte övertygande precis, hade kanske varit en annan femma om det finns möjligheten att spela om spelet, välja en annan "faction" som förändrar hur storyn upplevs helt men inte ens det verkar dom ha bjudit på.

Att det inte blev ett mmo eller iallafall möjligheten till online lir är en sån enooorm besvikelse.
Möjligheterna är verkligen oändliga, quidditch matcher, dungeons, raids, arena, world pvp, och det där är bara basic saker som hör till, finns säkert massa fler aktiviter man hade kunnat komma på i en värld som Harry Potter.

Rekommenderar dig förövrigt att dra ett film maraton någon helg när du har lust, verkligen magiska filmer oavsett ålder.
Släpps till PS4 i maj.
Citera
2023-05-15, 13:50
Medlem
dovAkins avatar
Spelade ut main storyn orkar inte köra till 34 lr 36 vad det nu är för cup questen.

Det är ett bra spel, lite segt in början upplevde jag. Jag upplever det lite över hyped.
Citera
Igår, 12:39
Medlem
Jonipoons avatar
Var rätt så hypad inför detta spelet förra året, men testade precis att spela lite hemma hos en kompis och jag är förvånad över hur tråkigt det är. Världen är tom och innehållslös och det känns som att spelet inte är färdigutvecklat. Kommer defintivt inte att köpa detta nu.

Bottenspel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback