Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Ur kontexten: Personen i fråga hävdade felaktig stavning och länkar som påvisade det ändå hade vi alla fel. Den fick säkerligen en reprimand för de inläggen den skrev i samband med detta då moderator var inne och raderade högst olämpliga inlägg. Om man missade röda tråden blir det lätt att anmärka. N vart mitt inlägg kvar men det fanns några till som hade samma tyckande som mig dessvärre raderades deras inlägg i samband med att personens inlägg försvann. Klanka gärna på mig om du vill men det kommer inte stå osagt.
Vill individen stava det Haaland i sitt pass varför ska jag då använda annan stavning?
Varför är det okej för dig att tycka det är fånigt av mig men att det är okej för dig att anmärka på mig?
Jag tycker diskussionen om Håland/Haaland är fånig, precis som namnbytet i sig. Valde att citera ditt inlägg eftersom den andre internetkrigaren inte är värd min tid eller energi.
Den jeppe du argumenterar mot är uppenbart ute efter att provocera bara dumt att låta honom få det. Andas. Om du, jag och alla andra vet att han snackar dynga, låt det stå för sig självt.