Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-28, 14:28
  #1273
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Vad heter skogsmunken på twitter finns han där?
https://twitter.com/Skogspartisan
Citera
2023-05-30, 19:45
  #1274
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Går Skogsmunk på några mediciner? Han pratar så mycket i senaste avsnittet att det inte är normalt.
Gillar att när Dulny spelade upp ljudklippet när Rebecka Fallenkvist säger "Helg seger" så börjar Skogsturken direkt dra en harang om henne och undrade hur det gått med henne det senaste. Han är lite som en gammal alkis, som kan börja babbla om allt han ser och hör. Inte så konstigt kanske att Skogsturken råkade berätta att han har bakgrund med att röka cannabis. Kändes lite degenererat att höra honom längta tillbaka till att spela Zelda och röka braj samtidigt. Och lite trist att höra hur entusiastiska Dulny och Herr D är över att spela Zelda på sina gaming-datorer.
Citera
2023-05-30, 19:46
  #1275
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
https://twitter.com/Skogspartisan
Råkar du också veta vem Herr D:s fru är?
Citera
2023-05-30, 21:08
  #1276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Råkar du också veta vem Herr D:s fru är?

På twitter eller? Ingen dox men tror hon heter fr*ja, finns nån podd hus o härd hon driver, tycker hon ger ett ett väldigt autistiskt intryck, hon har ett maskulint tänk, behöver inte vara negativt alltid.
Citera
2023-06-06, 12:54
  #1277
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
På twitter eller? Ingen dox men tror hon heter fr*ja, finns nån podd hus o härd hon driver, tycker hon ger ett ett väldigt autistiskt intryck, hon har ett maskulint tänk, behöver inte vara negativt alltid.
Jaså, hur visar sig det maskulina tänket? samtidigt som hon är tradwife
Citera
2023-06-06, 13:30
  #1278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jaså, hur visar sig det maskulina tänket? samtidigt som hon är tradwife

Rationellt tänkande, kvinnor följer ju generellt strömmen, att ha en icke-pk åsikt kring invandring brukar komma med ett pris, social utfrysning, kvinnor bryr sig om sånt, män inte lika mycket.
Citera
2023-06-06, 17:41
  #1279
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3

Han känns "first-level thinking" och har så långa monologer om självklarheter, som att gapa i 10 minuter om att man ska kunna gå på Gröna Lund utan att ens barn blir antastade. Han lämnar lite utrymme för Dulny och Herr D. Och han fortsätter sina monologer med långa tangenter om något helt annat. Jag lyssnade lite halvt, och har inte lyssnat klart än, men uppskattningsvis så pratar Skogsturken 85% av tiden, Dulny 10% och Herr D 5%.
Och hur mådde Dulny efter detta? han kommenterade det som att hans hjärna låg kokt i en microugn, vilket är konsekvensen av att behöva lyssnat för länge till Skogsmunk låtsasilska kombinerat med att inte få komma till tals.

Men jag tror inte Dulny ligger sömnlös då han konstaterade i veckans VP att Skogsmunk har dragit
in enorma donationer till honom ifrån mer lågbevågade lyssnare som tycker motsatt till oss om Skogsmunks storhet.

Det är samma släthjärnor som i sin donation efterfrågar att få höra en dropp som alltid är begränsat till Arnstad eller Helg seger som ska upprepas om och om igen av alla dropps som spelats genom VP's historia
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2023-06-06 kl. 17:45.
Citera
2023-06-06, 18:37
  #1280
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Lite komiskt att de pratade om någon lista med hur en man ska vara. Men jag vet inte om de någonsin tog upp att en egenskap man bör ha är social kompetens. Och då ingår enligt mig att kunna föra en dialog, lämna utrymme åt de andra i samtalet, låta dem få tala till punkt, inte prata på som om man själv är den viktigaste i rummet, och lyssna på de andra med intresse. För Skogsturken däremot verkar prio vara att man ska ha en vårdad skäggväxt.
Var det inte Dulnys kompis Julius som skrev en skrattretande guide om att det räcker med att gå hel och ren till den dejt så kommer kvinnorna hoppa på en.

Dulny tyckte ju senast att man skulle dela något gemensamt intresse med tjejen.
Jag skulle föreslå att man delade filosofi & politisk åskådning eftersom den i sin tur styrs av personlighetens tolerans inför äckel.
Citera
2023-06-27, 22:38
  #1281
Medlem
Horungen.Muhammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Om nu alla bögryktena stämmer så kan väl Dulny knappast vara arg över att Ebba har barn i alla fall, eftersom bögar sällan vill ha, eller bör ha, barn.

Men det åt sidan. Om något så bör Dulny skammas något oerhört för vad han håller på med idag. Ett vuxenbarn som åker runt bland favelorna i Sydamerika, ligger runt, tittar på serier och spelar. Inga barn, ingen fru, inget riktigt hem praktiskt taget, det enda långvariga projekt han har i livet är att sända Vita Pillret. Hur gammal har han hunnit bli idag? Över 40 än? Vad fan i helvete håller han på med? Sluta upp med det där tramset nu, återvänd till Sverige och försök göra något beständigt av livet, människa. Annars så kommer detta en vacker dag sluta i självmord, sanna mina ord.

För övrigt så är Vita Pillret tråkigare än någonsin förr. Vad är ens målet idag med att sända denna podden? Så att Dulny får prata av sig lite? Kanske ett (1) avsnitt av femton är lite intressant i max en kvart, men resten är bara brus och podden tillför inte längre ett skit. Det finns inget unikt med den, den har ingen egen nisch som andra alternativpoddar inte redan gör bättre, bisittare Herr D är inget vidare intelligent, det är bara en numera i mängden poddar som ligger ganska långt ner på listan som man ej lyssnar med något vidare intresse på. Men inte för att tala om Lögnarnas Tempel, en podd jag inte ens försöker lyssna på längre. Tror Dulny på riktigt att det är intressant att sitta och lyssna på vad våra förrädarpolitiker säger i en debatt? Knappast!

Så som sagt. Skärp till dig för helvete. Sluta upp med det här sunkiga levernet nu och gör något annat i stället.

Lögnarnas Tempel är rätt bra, man får snabbt koll på vad Victor Barth-Kron har kommenterat utan att behöva läsa medströmblaskorna. Önskar dock att man kunde hoppa direkt till dessa analyser och slippa få magsår av fjortisfasonerna (”droppar”, ”tagningar” och andra barnsligheter). Ger honom dock en guldstjärna för att han är öppen med sin incel-tillvaro, det är starkt.
Citera
2023-07-01, 00:22
  #1282
Medlem
Enmansdemos avatar
Markus Folin has returned in glory för första gången på 1 år
Citera
2023-07-01, 00:37
  #1283
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Markus Folin has returned in glory för första gången på 1 år
Vad ville han att vi skulle köpa av honom den här gången då? Ville han göra reklam för någon ny nätbutik som han startat?

Har han och hans rumänska fru flyttat ut från hans föräldrar ännu?
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Råkar du också veta vem Herr D:s fru är?
Hon är hiskeligt ful. Finns bild i tråden. Vem är pappa till hennes äldsta barn?
Citera
2023-07-01, 10:42
  #1284
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Vad ville han att vi skulle köpa av honom den här gången då? Ville han göra reklam för någon ny nätbutik som han startat?

Har han och hans rumänska fru flyttat ut från hans föräldrar ännu?

Hon är hiskeligt ful. Finns bild i tråden. Vem är pappa till hennes äldsta barn?
Jag tycker det är imponerande hur mycket The Golden One omsätter och hur omsättningen har ökat år efter år: https://www.allabolag.se/5590980610/legio-gloria-ab Ska bli kul att lyssna på avsnittet, jag tycker Marcus Follin är intressant att lyssna på, och vad jag vet är han sällan med i andra personers podcasts. Han har visserligen sin egen podcast The Greatest Podcast https://www.subscribestar.com/thegoldenone, men den kostar pengar och jag tror att han gör den ensam, vilket inte har intresserat mig. Det jag gillar med Marcus Follin är personan han har byggt upp, alla plattformar han är på, antalet olika produkter han lyckas sälja och skaran av fans han lyckats bygga upp inom sin nisch.

Ser inte något fel med att de bor med Marcus föräldrar. Hör till det traditionella att bo med sina föräldrar. Jag känner folk som bor med exempelvis frugans mamma. Så länge huset är tillräckligt stort och man kommer överens så brukar det fungera bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback