Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-08, 14:54
  #877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
90 days: love in paradise trailer

https://youtu.be/e-BLbJya95I

Pedros (Chantel) gamla mamma är med Kärringen är med själv.

Vet du när denna kommer sändas i Sverige ?
Citera
2023-04-19, 11:08
  #878
Medlem
Nippslipps avatar
I lördags (230415) kom första avsnittet av 90 day Diaries säsong 4, på Discovery+
Citera
2023-04-21, 11:46
  #879
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
I lördags (230415) kom första avsnittet av 90 day Diaries säsong 4, på Discovery+

Tack för tipset, då ska jag börja se den också!
Citera
2023-04-25, 11:01
  #880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Tack för tipset, då ska jag börja se den också!

90 days fiancé The other way Season 4. Nya avsnitt från en bra leverantör. Dom här finns inte på Dplay än
https://www.youtube.com/@McAneney96/videos
Citera
2023-04-28, 22:01
  #881
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Vet du när denna kommer sändas i Sverige ?
Den ser bra ut. Pedros mamma och syster = garanterat en massa drama. Den ska jag hålla utkik efter så tack för länk.
Citera
2023-05-06, 12:20
  #882
Medlem
Jag fattar inte hur fan man kan nätdejta i ett år eller mer och sen ha problem med språket när man träffas live? Är det bara i Sverige man kan gå på språkkurs. jag menar hur svårt kan det va?
Citera
2023-05-08, 05:55
  #883
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag fattar inte hur fan man kan nätdejta i ett år eller mer och sen ha problem med språket när man träffas live? Är det bara i Sverige man kan gå på språkkurs. jag menar hur svårt kan det va?
Nä det är helt otroligt, sen är amerikanerna i serien generellt urusla på att läsa på om landet och kulturen vilket borde vara A och O. Extremt få av amerikanerna som talar två språk, de verkar tro att exakt alla talar och förstår engelska.
Citera
2023-05-08, 22:54
  #884
Medlem
CyberIngmars avatar
En ny säsong av Before the 90 Days

Trailer
https://youtu.be/J4G3kTpDOYY

Gino och Jasmine är tillbaka.

Första döva deltagaren
Citera
2023-05-09, 06:50
  #885
Medlem
Det är intressant hur jänkarna anser att det är the american way, or the highway
Vart än i världen dom hamnar så skall partnern och hens familj och hela jävla omgivningen anpassa sig till hur det är i US. Kolla bruden i Indien, Jen, och tanten Debbie i Marocko. Drar man till utlandet så är det det landets kultur som gäller, inte hur det är i USA. USA är för övrigt ett riktigt skitland
Citera
2023-05-10, 18:13
  #886
Medlem
CyberIngmars avatar
Kanske något för 90 daysare. En ny TLC serie som börjar på söndag för den amerikanska publiken

Match me abroad
https://youtu.be/QhKfpgZ-bew

Några internationella matchmakers hjälper sju amerikanare att hitta kärlek utomlands. Sett till trailern är deltagarna lika dysfunktionella som deltagarna i 90 days.

En man med autism. Han verkar vara en skön gubbe.
__________________
Senast redigerad av CyberIngmar 2023-05-10 kl. 18:17.
Citera
2023-05-10, 18:42
  #887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag fattar inte hur fan man kan nätdejta i ett år eller mer och sen ha problem med språket när man träffas live? Är det bara i Sverige man kan gå på språkkurs. jag menar hur svårt kan det va?
Kan tycka lite samma sak.
Om vi tar Pedros mamma och hans syster som är med i den pågående säsongen av 90 days in paradise.
Pedro och Chantel gifte sig väl nästa för tio år sen. Lite engelska kunde de väl lärt sig för att tala med Chantels familj och framtida barnbarn.
Speciellt som mamma och syster ville att Pedro och Chantel skulle " importera" dem till USA.
Citera
2023-05-30, 13:01
  #888
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Vet du när denna kommer sändas i Sverige ?

Enligt D+ börjar den nya säsongen 30 juni.

Såg det bland "kommer snart"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback