2023-04-09, 13:19
Medlem
Hejhejvidicas avatar
Ica förlorar en kund till efter att gett nycklarna till Magnus Skogsberg (generalbögen) att fritt
leva ut sin sjuka skalles tankar och fantasier. Hoppas innerligt att det går åt helvete för den kombon.
Citera
2023-05-22, 10:51
Medlem
zebra121s avatar
Det man kan konstatera är att ICA-Stig med Hans Mosesson är OMÖJLIG att slå. Det förgyllde för fan våra dagar när han medverkade plus att allt var så fyndigt.

Loa Falkman var skaplig ändå, inte helt dum.

Som det är nu med ICA-Stig gör han sitt bästa men det håller inte. Att de dessutom tog in S. Reuter var dömt att misslyckas från början.
Att bara förändra för förändrandets skull, Nej det är riktigt illa.

Att de promotar en bög och en downs syndrom har jag egentligen ingen åsikt om. Det är vad det är.
Citera
2023-05-22, 14:01
Medlem
Dorniers avatar
Jag har sett nån Ica-reklam ett par gånger senaste tiden som var förvånansvärt nationalistisk. Där står en snubbe vid nån bondgård och säger att Ica stödjer inhemskt jordbruk, handlar du inhemskt så blir det arbetstillfällen i Sverige, närproducerat är bra, osv.

Fler som sett denna?
Citera
2023-05-22, 22:15
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Jag har sett nån Ica-reklam ett par gånger senaste tiden som var förvånansvärt nationalistisk. Där står en snubbe vid nån bondgård och säger att Ica stödjer inhemskt jordbruk, handlar du inhemskt så blir det arbetstillfällen i Sverige, närproducerat är bra, osv.

Fler som sett denna?

Ja, jag reagerade också. Typ "Får man verkligen säga så 2022, att man ska gynna svenska intressen, svenska bönder osv.?" Men det visar ju bara hur hjärntvättad man är och hur massiv den antisvenska propagandan har varit när man förvånas över nånting som egentligen borde vara ganska självklart.
Citera
ica

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback