Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Jag skulle inte vara så säker på den saken, misslyckandet alltså. Utgår du från ukrainska uppgifter om nedskjutna missiler och drönare?
"du skulle inte vara så säker"! No shit! VA???? Är det en "argumentation" det.....som dem du och seglaren ständigt eftersöker här? Att inte vara "så säker". Så, vad är du lite säker på då, ja förutom den rena motsatsen till verkligheten som du så gladeligen postar här? Den är du säker på, eller? Vilka jävla sommartomtar! Helt otroligt att det tillåts vara så jävla korkad i "åsiktsfrihetens namn" : Skämmas skall både tystnaden som platsen som gav er möjligheten att skräna som nötter i stickade västar. Inte trodde man att en tråd om krig skulle fyllas ut utav stackars 40 åriga pojkar som till och med skulle skrämma iväg horor om de försökte sitta och fylla ut med - CITAT "jag tror, kanske, verkar som, om inte så, kanske det är osv osv osv" Är detta så som man missbrukar kondomer när man inte har användning för dem på annat vis eller? Seriös fråga ja!
Hur fan kan man inte veta eller ha en aning om vad man postar, men ändå posta det som ett STATEMENT här? Citat - jag vet inte var Ukraina ligger, och jag är inte säker på om Ryssland sköt 19 robotar mot västra Ukraina igår....men det verkar ha varit allt annat än Kinzhal, de de nu sköt...kanske....Om de nu hade skickat Kinzhal så hade de ju inte skjutits ner, så med tanke på att de inte skickade några, kanske, så var det bara iskanderna som blev nedskjuta.....om de nu hade blivit avfyrade såklart. Ryska MOD säger att det blir fint väder imorgon men inget om några Kinzhal, så då får vi ju ge oss ut på lite isfiske....i svarta havet. Den håller säger de.....Rmod.....kanske...om den nu finns