2023-05-14, 03:10
Avstängd
Flashback är annars bra egentligen då det delvis får folk att posta lite genomtänkta och mindre ytliga saker.
2023-05-14, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Kan vara så... Men flera inlägg i aktiva trådar. Noll reaktion. Inte så någon behöver svara men lite underligt kan man tycka.

Har säkert hänt mig med. Och flera andra skribenter också.
Det är bara det att du förmodligen är mer observant än andra, när det nu hände dig.
Så, som sagt: ta det inte personligt.
2023-05-14, 03:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Har säkert hänt mig med. Och flera andra skribenter också.
Det är bara det att du förmodligen är mer observant än andra, när det nu hände dig.
Så, som sagt: ta det inte personligt.

Kanske du har rätt...
2023-05-14, 03:15
Avstängd
Sen kommer denna tråd antagligen hamna i papperskorgen, men är den egentligen mindre relevant än andra trådar? Kanske är det inte helt rätt underforum men vilket är mer lämpligt?
2023-05-14, 03:22
Avstängd
Jag känner att jag kanske inte vill svara i trådar längre... Typ bara en känsla jag har. Saker är redan trist nog och att göra helt meningslösa saker... Ja, varför ska jag?
2023-05-14, 03:32
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Kan vara så... Men flera inlägg i aktiva trådar. Noll reaktion. Inte så någon behöver svara men lite underligt kan man tycka.

Kan ju vara så enkekt att ingen har svar till det man skriver, blir ju så ibland ifall man skriver påstående och mindre åt fråge/argument hållet. Det sker nog de flesta av oss och inget att oroa sig över, bara ta nya tav.
2023-05-14, 03:33
Avstängd
Livet är egentligen ganska tråkigt. T.o.m. stora saker som händer är helt jävla urtjatat. Kriget i Ukraina... Vem läser nyheter om det som konstant publiceras i media? Inget nytt av större intresse händer... Bara samma konstanta tjat...
2023-05-14, 03:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Kan ju vara så enkekt att ingen har svar till det man skriver, blir ju så ibland ifall man skriver påstående och mindre åt fråge/argument hållet. Det sker nog de flesta av oss och inget att oroa sig över, bara ta nya tav.

Oki, kan vara så.
2023-05-14, 03:35
Medlem
Citat:
Kanske du har rätt...

Klart jag har rätt!
Sådär är det ju, i hela livet. Man skriver tex. sms. Och får svar. Till slut är det uttömt och ingen svarar längre. Sedan kanske någon kastar iväg ett nytt sms en vecka senare, så är en ny konversation igång. Tills den rinner ut i sanden. FB funkar givetvis likadant. Så, som sagt: ta det inte personligt. Det där händer givetvis oss alla. Bara det att du lägger märke till det (nu när det blev så för dig) och sätter ord på det. Det är allt.

Citat:
Jag känner att jag kanske inte vill svara i trådar längre... Typ bara en känsla jag har. Saker är redan trist nog och att göra helt meningslösa saker... Ja, varför ska jag?

Gör saker som får dig att må bra! Träna är alltid bra. Eller träffa några bra polare som får dig på gott humör. Det blir bra Snobird.
2023-05-14, 03:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Klart jag har rätt!
Sådär är det ju, i hela livet. Man skriver tex. sms. Och får svar. Till slut är det uttömt och ingen svarar längre. Sedan kanske någon kastar iväg ett nytt sms en vecka senare, så är en ny konversation igång. Tills den rinner ut i sanden. FB funkar givetvis likadant. Så, som sagt: ta det inte personligt. Det där händer givetvis oss alla. Bara det att du lägger märke till det (nu när det blev så för dig) och sätter ord på det. Det är allt.

Gör saker som får dig att må bra! Träna är alltid bra. Eller träffa några bra polare som får dig på gott humör. Det blir bra Snobird.

Du har nog rätt. Jag kämpar på men saker är kanske inte lika kul som förr. Jag anser jag är bra på att uthärda saker. Kanske för bra egentligen, då jag kan ta ganska intolerabla situationer länge utan att göra något.

Jag brukade ha roligare förr. Blev i.o.m. pandemin jag gjorde mindre roliga saker, sedan allt mindre riktigt underhållande. Det gör i för sig jag kan tycka minimalt roliga händelser är lite kul.

Tidigare brukade jag dock vara ute mesta av dygnet och göra saker.
2023-05-14, 03:49
Medlem
Citat:
Du har nog rätt. Jag kämpar på men saker är kanske inte lika kul som förr. Jag anser jag är bra på att uthärda saker. Kanske för bra egentligen, då jag kan ta ganska intolerabla situationer länge utan att göra något.

Jag brukade ha roligare förr. Blev i.o.m. pandemin jag gjorde mindre roliga saker, sedan allt mindre riktigt underhållande. Det gör i för sig jag kan tycka minimalt roliga händelser är lite kul.

Tidigare brukade jag dock vara ute mesta av dygnet och göra saker.

Sätt igång och gör saker du tycker är kul igen!
Det blir bra Snobird, det blir bra!
2023-05-14, 03:50
Medlem
Citat:
Typ mina senaste inlägg i trådar. Ingen reaktion från någon. Brukar inte vara så men tidigare inget svar på något...

Men du ar ju fått svar här ?
Räcker inte det ?
Eller jag vet inte vad du vill ha för svar ?

Ryggdunkarmentaliteten har helt klart avtagit de senaste veckorna,
Och den "svans" av associerade svar som bara bekräftar en synpunkt uteblir då.
Och lyser med sin frånvaro ?

Nya medlemmar brukar bara posta oneliners, och har inte hittat citera-knappen
än tydligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in