Citat:
Ursprungligen postat av
ngingo
Och du som har så hög IQ och inte ens kan stava till ordningsvakter. Jag hoppas att de frias till slut. Jag tror också att de kommer frias efter att eventuellt dömts i Tingsrätten. Det är inget mord och det kommer alldrig kunna bli något mord då det saknas uppsåt. Det är en olycka som har hänt och de båda vakterna har fått må tillräckligt dåligt av hela den här efterföljande karusellen, att de nu har lärt sig en läxa.
Att min stavning är felaktig kan du skylla på mobilen.. jasså du tycker så. Tänk såhär. Att detta var din pappa eller mamma, eller ditt barn din bror eller syster. Och det hade varit någon av dem. Hade du haft samma inställning då ochså ? "Du" äh jag tycker dem ska frias " " det var ju en olycka" stryptag är fan ingen olycka ditt fanskap!!
Cp... att folk tycker dessa två avskum skall frias är sjuk. Dem tog stryptag på killen. ST R Y P T A G - vilket dem absolut inte får göra. Men då kan väl alla här gå ut och ta stryptag på folk och sägs " ojsan hihi" " det var en liten olycka här" dem skall dömas för att visa att såhär får man inte göra, inte under vilka omständigheter alls. att låta dem gå fria för att dem ströp juha är en mycket dålig och otäck samt skrämmande utveckling.. Dem var två mot en, TVÅ MOT EN. Han kunde inte försvara sig överhuvudtaget, dem visste exsakt vad dem gjorde.. alla vuxna människor vet vad som händer om man stryper någon. Att detta är en olycka, haha vem försöker dem lura ? Jävla pack!! Jävla avskum. Så fort en psykopat får på sig en slags uniform träder satan fram. Psykopater skall inte jobba som varesig väktare eller poliser. Då blir det såhär. Dem känner makt, och dem älskar att bestämma och slå folk så fort dem får en mista chans. Du som medborgare har inte ett skit och säga till om, om du skulle träffa på dessa psykopater... folk är redan rädda för ordningsvakter, och hur tror ni denna situation har gjort det bättre, nej folk kännet rädsla kring väktare och poliser. Psykopater söker sig till såna positioner..
Juha skall få upprättelse!! Sätt dem bakom galler!!
Ingen skall gå fri när man STRYPER nån till döds.
För i så fall varför vart Toves gärningsmän dömda ??
Det kanske var en olycka där ochså som ni så fint kallar det " olycka" då kan väl dem ochså gå fria.