Citat:
Ursprungligen postat av
45-75Marlin
Fan vad nice det vore om paraden the Immortal Regiment with portraits spårade ur i fullt upplopp!
Helt klart lite "laughing out loud" runt luffar-orchernas panik inför den stora segerdagen som ska hållas inom mindre än en vecka...
https://twitter.com/wartranslated/status/1654412610069037057
Citat:
Evgeniy Prigozhin declares in a video that he will be ordering the withdrawal of Wagner mercenaries from Bakhmut due to an acute shortage of ammunition allegedly ordered by the Russian General Staff. *video*
He says Wagner will stay in the city until 9 May to avoid shame on this day.
Citat:
Ursprungligen postat av
YBB641
Vi har också den ortodoxa queerhårdingen som älskar Putins hårda machostil men även tänder på andra killar ibland (tyvärr glömt hans nick).
Jag har märkt att detta blivit en tendens bland högerextremister online (även amerikanska sådana, men det är i stort sett
samma människor/botar som hejjar på GOP och Ryzzland...), att låtsas vara LGBTQ för att försöka få något sorts clout i sina shizo-argument:
"J-jag är gay, och därför har jag rätt när jag säger att transpersoner inte ska få finnas/Ukraina är nazis!!!", etc. etc.
Man undrar ju hur den starka, självsäkra och heliga manlighet som dyrkas av den ryzka och republi
Qanska mentaliteten ska främjas av deras supportrar sitter online och låtsas vara drugor och bögar...?

Som exempel kan man bland annat ta den helt fantastiska versionen av
(FB) Jag ska strida för Ukraina på Onsdag, hur hanterar jag mina anhöriga?-tråden för något år sedan, där TS utgav sig för att han skulle åka ner som frivillig till Ukraina nästa vecka men var orolig eftersom han var den fjolligaste sissy sedan Liberace och att de ondskefulla
ukronazi-satanisterna därför skulle vara dumma mot honom...

Jag misstänker att admins till slut tog bort den, men tråden var iaf. ett mycket underhållande stycke
vranyo medans den fanns!