Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-02, 23:41
Medlem
osnutens avatar
Ojdå lilla gumman! Tappade du en vikt på tån, din stackare? Det gjorde säkert jätteont, men du kan nog tyvärr fortfarande halta ned på kryckor till butiken. Vill du ligga på sofflocket krävs det nog att det blir nån slags komplikation.
Så typiskt att du skulle råka ut för nånting just nu!
Vad var det som hände? Vikterna gled av stången? 60 kg! Det kan ju säkert hända den bästa! Stället som höll upp vikterna kollapsade? Hoppas inte samma klåpare som monterade det stället har monterat hyllorna i krimskramsbutiken
Vissa saker kanske man inte bör berätta, men vad gör man inte för några dagar ledigt?
Tur att inte sonen, hundarna, eller nåt annat värdefullt kom i kläm.
Citera
2023-05-02, 23:47
Medlem
Så… hon är nu i tvist med bostadsrättsföreningen där gymmet och blomsterbutiken ligger.

Hon bryter mot avtalen - dels genom att belägra trottoaren utanför butik och sedan var de andra grejer.

De hotar med hyresnämnden för att bli av med henne.
Citera
2023-05-02, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limabe
Så… hon är nu i tvist med bostadsrättsföreningen där gymmet och blomsterbutiken ligger.

Hon bryter mot avtalen - dels genom att belägra trottoaren utanför butik och sedan var de andra grejer.

Som vi gamla rävar säger, pics or it didn't happen
Citera
2023-05-03, 00:00
Medlem
Well… det finns såklart inget bildbevis men det innebär inte att det inte är sant.

Jag har en massa info om galenskapen som pågår. Kände plötsligt att jag inte kunde hålla snattran längre pga enorm trötthet blandad med känsla av att åka och köpa popcorn för att äta medan underhållningen pågår…
Citera
2023-05-03, 00:14
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Well… det finns såklart inget bildbevis men det innebär inte att det inte är sant.

Jag har en massa info om galenskapen som pågår. Kände plötsligt att jag inte kunde hålla snattran längre pga enorm trötthet blandad med känsla av att åka och köpa popcorn för att äta medan underhållningen pågår…
Hoppas du har rätt!
Känns ju snarare konstigt att det dröjt så länge.
"Kom köp blommor av mig som stör er nattsömn. Jag kanske brer ut mig lite, men so what? Jag tycker jag är jättetrevlig!"
Citera
2023-05-03, 00:32
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Vilken jäkla rolig underhållning hon bjuder på hycklerskan 🤭
https://streamable.com/ncn0r6
Ojnevåjne, dubbla alvedon och treokomp, hon som aldrig tar värktabletter...
Hur ska detta gå, kommer Caroline stå själv i butiken? Klienter på gymet? Onlineklienter?
Inköp av snittblommor?
Köra bil?!
Hundrastning?
Sonens sviiinjobbiga "sjuka"?

Hon tappade vikten och kräktes.
Vem städar upp? Hundarna?🤢
Citera
2023-05-03, 00:40
Medlem
Citat:

Poppa dina popcorn och tala ur skägget!
Citera
2023-05-03, 00:41
Citat:

Det låter trovärdigt, att bre ut sig och skapa oordning på gator och torg, med lilla Hötorget vid vattnet, är som gjort för klagomål.
Berätta gärna mer eller finns det kanske handlingar att ta del av från hyresnämnden?
Jag menar, allt kräver tillstånd, en "gatupratare" kräver tillstånd.
Jag undrar över kontrakten kring vilken verksamhet som är tillåten.
Citera
2023-05-03, 00:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/ncn0r6
Ojnevåjne, dubbla alvedon och treokomp, hon som aldrig tar värktabletter...
Hur ska detta gå, kommer Caroline stå själv i butiken? Klienter på gymet? Onlineklienter?
Inköp av snittblommor?
Köra bil?!
Hundrastning?
Sonens sviiinjobbiga "sjuka"?

Hon tappade vikten och kräktes.
Vem städar upp? Hundarna?🤢
60 kilo rätt på tån. Det måste ha gjort rejält ont och är inget man bara skojar bort, av bilden att döma..
Det är väl bara att ta ett par dubbla alvedon och ha foten i högläge.
Vilken tur att J var hemma, så hon kunde komplettera med ett par av hans treo comp.
Denna dag som började så bra med en drömfrukost på sängen.
Men ajajaj, så illa det kan gå när haspen inte är på...
Senast redigerad av Rimbert 2023-05-03 kl. 01:10.
Citera
2023-05-03, 00:46
Medlem
Gör My Martens något annat än tycker synd om sig?
,
Citera
2023-05-03, 00:54
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
60 kilo rätt på tån. Det måste ha gjort rejält ont och är inget man bara skojar bort, av bilden att döma..
Det är klart det gör ont, om hon nu tappat 60 kg, rakt på tån.
Jag tror mer att det är sympatisök och sjukskrivning som lockar. Jag litar inte på någonting av hennes utsagor
Citera
2023-05-03, 00:55
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

My säger att det var 60 kilo. Det kan ha varit 5 kilo, vad vet jag. 60 låter ju mer dramatiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in