2023-04-30, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Tvivlar på överdos
Dyr adress, bor rakt över gatan

Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Du har till stor del rätt, men jag tror på överdos i detta fall
varför ändrade du dig så hastigt? väldigt märkligt får jag påstå.

ännu ett tragiskt fall! 20 år gammal och man får anta att hennes pojkvän är mördaren. det talar väl för svartsjukedrama tycker jag iaf.
Citera
2023-04-30, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krekpepsi
Knip käften för fan, ska du läxa upp någon så får du fan lära dig att maska ordentligt. Elneborg kan likaväl bli Elneberg eller liknande om du inte skriver vad asteriskerna betyder.

Hittade BO instagram; https://www.instagram.com/sagaelnoraa/ snygg tjej. Verkar dock ha utländskt påbrå. För 6 veckor sedan var hon ute och drack iallafall, måste fått reda på nyligen att hon var gravid (ifall det nu stämmer). Pojkvännen vill ej bli pappa och mördar henne istället.
det där ser inte alls ut som halvasiaten som det talades om innan i tråden vars facebook, ask och twitter jag kikat på. en helt annan och orelaterad tjej skulle jag säga (men vad fan vet jag med alla filter som finns idag).
Citera
2023-04-30, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
det där ser inte alls ut som halvasiaten som det talades om innan i tråden vars facebook, ask och twitter jag kikat på. en helt annan och orelaterad tjej skulle jag säga.

Det är hennes Instagram. Hon var en influencer med 26 000 följare. Klart att MGM blev svartsjuk och ville döda henne efter alla meddelanden hon har fått från sugna killar.
Citera
2023-04-30, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det är hennes Instagram. Hon var en influencer med 26 000 följare. Klart att MGM blev svartsjuk och ville döda henne efter alla meddelanden hon har fått från sugna killar.
om detta är samma person som detta så vet jag inte någonting längre.
Citera
2023-04-30, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
det där ser inte alls ut som halvasiaten som det talades om innan i tråden vars facebook, ask och twitter jag kikat på. en helt annan och orelaterad tjej skulle jag säga (men vad fan vet jag med alla filter som finns idag).

Fel tjej…
Citera
2023-04-30, 07:41
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Ta bilder

Fotografera.
Citera
2023-04-30, 07:57
Medlem
Citat:
Knip käften för fan, ska du läxa upp någon så får du fan lära dig att maska ordentligt. Elneborg kan likaväl bli Elneberg eller liknande om du inte skriver vad asteriskerna betyder.

Hittade BO instagram; https://www.instagram.com/sagaelnoraa/ snygg tjej. Verkar dock ha utländskt påbrå. För 6 veckor sedan var hon ute och drack iallafall, måste fått reda på nyligen att hon var gravid (ifall det nu stämmer). Pojkvännen vill ej bli pappa och mördar henne istället.

Varken utseende eller ålder stämmer ju överens. Sa*a Elnebor* blev 20 år, den andra är 26.
Citera
2023-04-30, 08:23
Medlem
Godmorgon!
Den mördade tjejen heter Saga Natalie Forsgren Elneborg, det är klart. Men är det klart vem som är den misstänkte?
Citera
2023-04-30, 08:38
Medlem
Fortfarande ingen som har namnet på hennes kille?
Citera
2023-04-30, 09:02
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

Du hittade visserligen en tjej på insta men det där är inte den mördade 20-åriga kvinnan i Örebro.

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej, det är inte BO på ovanstående länk till insta. De har visserligen ett av förnamnen gemensamt men BO är sex år yngre.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-04-30 kl. 09:10.
Citera
2023-04-30, 09:15
Medlem
BOs mamma verkar jobba som skribent på Örebro nyheter

https://www.orebronyheter.com/dragon-dolls-spelar-live-pa-58-meter-upp/
Citera
2023-04-30, 12:20
Medlem
Borde vara mamman som skriver om dottern som spelade trummor ev? Men vem är MGM är frågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in