2023-04-28, 21:54
Medlem
HeroicDozes avatar
Jag tror Alf var den sista personen som ändå hade lite att säga till om i Rask liv. Om han går bort kan jag inte se någon få pli på Rask. Är inne på hövding spåret som någon annan i tråden. Om Rask blir hövdingen i familjen blir det kaos, vi kanske får se han spotta mer snus på sin far Fredrik i sånt fall.
Citera
2023-04-28, 22:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej inte som jag såg utan han la ut i story på insta att dom ska åka dit ikväll så fort Alf landat ordentligt.
Stackars Alf, han är snudd på gränsen till död och blir nu invaderad av hela tattarsläkten som ska försöka roffa åt sig allt dom kommer över innan han lämnar, det sista Alf behöver just nu är en energitjuv som inte skäms för att utnyttja honom för content när han ligger för döden.

Vad gör ens Ulrika där undrar man, hon verkar vara en riktigt sjuk jävel, tror det är därifrån högen av bajs ärvt sin personlighetsstörning.
Citera
2023-04-28, 22:51
Medlem
knark-kungens avatar
Extra!! Uppdatering Om Alf!! Extra

https://youtu.be/cu5L6inIl-M
Citera
2023-04-28, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Vilket jävla arsle Carl Fredrik är! Han gör inte ett skit om dagarna! Ändå är han så jävla lat att han väntar tills hans sjuka farfar flygs till Nyköping och först då ”kan” dom träffas. Vore det min farfar som var så sjuk hade jag slängt mig i bilen och åkt till Malmö direkt, det är inte ens långt! Eller nej jag hade såklart satt mig på ett plan till Kroatien redan när han blev sjuk där, är Carl Fredriks ursäkt ”flygrädd” så går det att bila till Kroatien!
Fyfan vilket jävla arsel han är, han har inte ens någon sysselsättning han är en dagdrivare så han hade haft all tid i världen att finnas hos sin farfar men nää Instagram story bland uppspikade lakan i Trosa är viktigare! Usch o fyyy läser du detta Carl Fredrik ditt stinkande arsle så vet hut med dig ungjävel.. Ingen skam i kroppen!
Citera
2023-04-28, 23:38
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Vilket jävla arsle Carl Fredrik är! Han gör inte ett skit om dagarna! Ändå är han så jävla lat att han väntar tills hans sjuka farfar flygs till Nyköping och först då ”kan” dom träffas. Vore det min farfar som var så sjuk hade jag slängt mig i bilen och åkt till Malmö direkt, det är inte ens långt! Eller nej jag hade såklart satt mig på ett plan till Kroatien redan när han blev sjuk där, är Carl Fredriks ursäkt ”flygrädd” så går det att bila till Kroatien!
Fyfan vilket jävla arsel han är, han har inte ens någon sysselsättning han är en dagdrivare så han hade haft all tid i världen att finnas hos sin farfar men nää Instagram story bland uppspikade lakan i Trosa är viktigare! Usch o fyyy läser du detta Carl Fredrik ditt stinkande arsle så vet hut med dig ungjävel.. Ingen skam i kroppen!
Haha ja han har ju tagit en paus från sin framgångsrika podcaäst också för att kunna vara med sin familj om dagarna. Eftersom hans familj mest troligt jobbar ändå och barnen är i skolan så kan han väl lika gärna fortsätta leka framför datorn om dagarna tänker jag.

Ducka "jobb": check!
Tigga extra swish: check!
Senast redigerad av abv 2023-04-28 kl. 23:42.
Citera
2023-04-28, 23:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han åker ingenstans han har inga pengar, anledningen till att han kan åka till Norrköping är att morsan kommer och hämtar jättebebisen. Det är så jobbigt just nu att han måste ta ledigt från "jobbet".

Gissar att det kommer ske några sympatilives framöver, gäller att smida medans järnet är varmt, finns flera hundralappar att hämta, Theeerese i helgen blir det din favoriträtt tacos, your husband made it
Citera
2023-04-29, 00:27
Medlem
Citat:
Han åker ingenstans han har inga pengar, anledningen till att han kan åka till Norrköping är att morsan kommer och hämtar jättebebisen. Det är så jobbigt just nu att han måste ta ledigt från "jobbet".

Gissar att det kommer ske några sympatilives framöver, gäller att smida medans järnet är varmt, finns flera hundralappar att hämta, Theeerese i helgen blir det din favoriträtt tacos, your husband made it

Helt galet patetiskt av en ”vuxen man”
Helt jävla otroligt att hans fru inte tar ut skilsmässa och kastar ut honom! Må dåligt gör man om man i 10år som vuxen har lika kass ekonomi som en hemlös narkoman, det är INTE konstigt! Carl Fredrik letar svaren på varför han mår dåligt i spåkulor och gud då trots att orsaken är totalt jävla uppenbar 🤣 Han är en rejäl jävla looser Carl Fredrik, som låtsas att hans lekande på sociala medier är hans ”jobb” hahaha ett jobb i Sverige 2023 brukar ha bieffekten att man får en lön som man kan försörja sin familj med! En ensamstående person som går på socialbidrag har haft mer än vad Carl Fredrik deklarerar varje år rörandes på sitt konto under ett helt år!

Det är för mig fullständigt obegripligt hur mamman till hans barn kan acceptera det beteendet och att bli behandlad så.. Carl Fredrik borde skickas på tukthus så han lär sig att veta hut!

Läser du detta Carl Fredrik, du är INTE i en position där du med någon rätt kan klaga på någonting, inte ens vården i Kroatien! Till och med den tillför världen mer än vad du gör! Du förpestar dina anhörigas tillvaro och håller denna tråd levande med all skit du ställer till med och alls idiotiska påhitt du har! Det är ALLT du tillför till denna värld vilket inte är normalt! I alla andra avseenden är du en plåga och en börda för samhället och för din familj! Sök hjälp!! Eller skaffa ett tält och flytta ut i skogen och återvänd aldrig så att din familj kan få lite sinnesro! Dom behöver inte en far som laddar upp videos på nätet där du upprepar ”sug min kuk, sug min kuk” i något du kallar en ”låt”. Du förpestar deras tillvaro och förstör deras liv. Vet hut illa kvickt Bajsbaronen!
Citera
2023-04-29, 02:27
Medlem
Citat:

Precis som man hade tänkt om rask, han gör verkligen allt i sin makt att kräma ur det sista ur Alf.. Som en kaviartub,så måste han bara trycka ur det sista ur sin bankomat.
Ska han sitta bredvid sin farfar & berätta om sitt liv, helvete heller!!
Alf kommer ju dessvärre få mer stroke i skallen när ägget hänger över & sitter bredvid & gafflar massa osammanhängande skit...
Samtalet mellan Ägget & Alf, kan låta följande:
Ja Alf du ska veta att jag kommer ta hand om familjen lika hårt & bra som dig.. Många ser mig som en ledare sen är.jag en förebild för många...
Så kommer bängskallen sitta med Alf, samtidigt som Äggets morsa står & flinar som en mongol...
I bland önskar man att Ägget fick möjlighet att stå i kö & välja om sin hjärna....
Citera
2023-04-29, 02:32
Senaste nytt, nyss hemkommen från besök på AKUTEN, ska tillbaks imorgon för att hänga mer med farfar...

https://streamable.com/z8saoi

https://streamable.com/gg5xuc
Citera
2023-04-29, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Senaste nytt, nyss hemkommen från besök på AKUTEN, ska tillbaks imorgon för att hänga mer med farfar...

https://streamable.com/z8saoi

https://streamable.com/gg5xuc

Ingen utöver den egna familjen har med det här att göra. Ändå uppdaterar han om allting som händer. Men tydligen måste han, för ”ni frågar om det”.

Om han skulle tillämpa samma logik på allt som det frågades mycket om, då hade han besvarat frågor kring vad han tänker om framtiden, varför han inte försörjer sina barn som han har vårdnaden för, etc. Men får han såna frågor blir han genast syrlig, och säger med aggressiv ton att ”det här rör ingen annan än mig och min familj, och ingen har någon rätt att säga någonting”.

Detsamma gäller din farfars stroke, Rask. Mer än dina personliga förhållanden. Det är trots allt du som är offentlig och försöker att upprätthålla någon kändisstatus. Då är den naturliga följden att folk har frågor om dina personliga förhållanden. Din farfar är inte en offentlig person. Det finns inget som är rimligt i att du fläker ut hans hälsostatus på sociala medier, även fast många frågar om den. Sedan är det ju också så att många frågar eftersom du sen start meddelat dem. Du behövde inte dela med dig av det från första början, det är ingen naturlag på det alltså.
Citera
2023-04-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, mammans cancer blev det tyst om...
Han är vidrig.
Darr på rösten och drar in snorloskor...gråter sin själ ur sig.

Han har ingen själ.

Precis, han är så jävla kåt på uppmärksamheten att han skulle göra vad som helst för den. Det spelar ingen roll för honom vem han kastar under bussen eller hur jävla sjuka lögner han drar, för så länge han får uppmärksamhet av något desperat blockmongo så kommer han att fortsätta.

Han har verkligen ingen själ och så saknar han alla egenheter som gör godhjärtade människor till just godhjärtade. Det finns liksom inte ett uns av medmänsklighet, empati, givmildhet och kärlek i rask. Den enda kärleken han har i sig är den han har för sig själv, tyvärr.
Citera
2023-04-29, 10:50
Medlem
Citat:
På tal om att vara med i tidningen, här besökte en journalist från svd den folkskygge mediaprofilen. Missa inte videoklippet längre ner för ett gott skratt.

https://www.svd.se/a/awmKGA/det-ar-m...m-sina-kroppar

Hahaha. Han sitter och pratar om att han har blivit hälsosam när han är ett praktexempel på hur ohälsosam en människa kan vara.

Det finns dessutom ingen tabu för män att prata om sina kroppar och har aldrig gjort heller, han försöker uppdaga ett problem som inte existerar. Att det pratas mycket om kvinnors kroppar handlar ju om att idealen för hur en kvinna ska se ut är helt orealistiska, män har inte samma press som kvinnor. Det svider väl för honom att han inte får känna att han är en del av den grupp som har rampljuset på sig, så han försöker på alla sätt vrida rampljuset mot sig själv.

Han gör verkligen allt för att försöka vara relevant, det är ju riktigt sjukt att han inte själv inser hur irrelevant och tragisk han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in