2023-04-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Bra skrivet. Dessa lågbegåvade misslyckade äckelgubbar som är avundsjuka på ett barn. Det är så otroligt patetiskt.

Håller helt med er! Man blir ju mörkrädd av att läsa i tråden här. MEN jag gick in på den för att jag faktiskt inte förstod hur det hade gått till. Jag är väl för gammal kanske? Men säljer han via nätet eller vad? Här har jag sett barn sälja majblommor men då går de runt som förr i tiden. Uppdatera gärna mig och andra om hur man gör idag!
Citera
2023-04-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Håller helt med er! Man blir ju mörkrädd av att läsa i tråden här. MEN jag gick in på den för att jag faktiskt inte förstod hur det hade gått till. Jag är väl för gammal kanske? Men säljer han via nätet eller vad? Här har jag sett barn sälja majblommor men då går de runt som förr i tiden. Uppdatera gärna mig och andra om hur man gör idag!

man kan både gå runt och sälja majblommor eller sälja dem digitalt via en sida på internet!
Citera
2023-04-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamron
Vem bryr sig om svt?

En stor del av väljarkåren.
Citera
2023-04-25, 22:08
Medlem
Många bittra, avundsjuka här pojken tjänat massor med pengar och de fattiga 😀
Citera
2023-04-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
ytterligare en mediaprodukt som greta

Sjuka människor som utnyttjar barn för egen vinning.
Citera
2023-04-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
- Att mörkhyade "kan" är givetvis självklart

Regimmedia tycker inte att det är så självklart uppenbarligen eftersom de kämpar så hårt att bevisa det.
Citera
2023-04-25, 22:12
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Det hade varit helt underbart om han gjort det.

Eftersom han är svart? Jag ser snarast en uppenbar risk att han och familjen blir en måltavla för klankriminella yngel som vill åt pengarna.
Citera
2023-04-25, 22:13
Medlem
Svenskarna älskar ju att ödsla pengar på menlös skit och klagar sen över att maten är dyr för att de gjort av med pengar på skräp.
Men men.. Det man inte har i huvudet får man ha på banken.
Citera
2023-04-25, 22:15
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2

Man låter en aktivist dra rasistkortet och sedan behövde han inte göra någonting mer. Fattar du nu. Han hade rätt hudfärg bara för att Vänstern skulle exploatera situationen.
Citera
2023-04-25, 22:19
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Såg just inlägget på TV4 Nyheterna, man tar inte upp hur mycket han tjänat hitintills;-) Pojken själv säger att han ska spara pengarna bara köpa nya skor och en kofta”!!!? Föräldrarna säger dom ska polisanmäla SD-tanten… pojken är född i Sverige, familjen är asylsökande, asylsökande i minst 11 år då? Hur funkar det?
Citera
2023-04-25, 22:21
Bannlyst
Om folk köper majblommor för att visa att dom är emot ”rasism” kan dom väl också inhysa en flykting lr flytta till invandrartät förort.
Nähä, inte det era jävla hycklare.
Citera
2023-04-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Pojken själv säger att han ska spara pengarna

Tror ingen hade väntat sig att han faktiskt skulle ge de till mer behövande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in