Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-01, 14:17
  #10501
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag söker en militärsimulator/rts där man kan vara vilket land som helst och kriga mot ett annat, alltså från att man invaderar till ett fullskaligt krig. Jag vet att det finns massa rts-spel men det är bara på en liten map kriget pågår på. Jag vill ha stora områden som utvecklar sig

Hearts of Iron IV vet jag men det utspelar sig under andra världskriget
Citera
2023-03-01, 14:56
  #10502
Medlem
Söker något modernt skate/snowboard/cross spel där man kan glida runt och göra tricks och sådant och bara slappa
Citera
2023-03-01, 15:20
  #10503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Hearts of Iron IV vet jag men det utspelar sig under andra världskriget

Hej, ja jag har det spelet och det finns ett mod man kan ladda ner som heter ”Millenium Dawn”. Det är ett nutida mod där alla nutida ledare, vapen, flygplan och sånt finns. Kärnvapen finns tillomed.
Citera
2023-03-03, 22:24
  #10504
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Söker något modernt skate/snowboard/cross spel där man kan glida runt och göra tricks och sådant och bara slappa

Tony Hawk 1 + 2 fick ju en remaster, Steep är väl ett av de senare snowboard spelen och MXGP när det gäller motorcross.
Citera
2023-03-09, 15:35
  #10505
Medlem
Bertil85s avatar
Bästa..
Största..
Senaste..

..Star Wars spelen vilka är det ?
Citera
2023-03-17, 23:39
  #10506
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Bästa..
Största..
Senaste..

..Star Wars spelen vilka är det ?

Vilken konsol? Star Wars Jedi: Survivor släpps i april och är uppföljaren till Star Wars: Jedi Fallen Order. Fast ett av de bästa Star Wars spelen sägs väl vara Knights of the Old Republic som har en remake på G.
Citera
2023-03-30, 22:54
  #10507
Medlem
Vagnchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Söker något modernt skate/snowboard/cross spel där man kan glida runt och göra tricks och sådant och bara slappa

Steep matchar din beskrivning gällande snowboard
Citera
2023-04-11, 00:31
  #10508
Medlem
Skogsvandrings avatar
Någon med tips på spel som går att spela i 4K 120 fps? Alternativt 60 fps. Kör på Xbox Series X. Helst något singleplayer och lite open world men är öppen att testa det mesta.
Citera
2023-04-21, 08:37
  #10509
Medlem
diseuses avatar
Tidig trailer för Unrecord, en shooter utifrån en poliskameras perspektiv. Jag tycker den ger ett närmast kusligt realistiskt intryck.

https://youtu.be/5qvVNzsJyB0
Citera
2023-04-21, 19:33
  #10510
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Tidig trailer för Unrecord, en shooter utifrån en poliskameras perspektiv. Jag tycker den ger ett närmast kusligt realistiskt intryck.

https://youtu.be/5qvVNzsJyB0


Jag var helt hundra att det var en film första gången jag kollade, iaf första delen på "parkeringen"

här finns en film som visar det från U.E 5
https://youtu.be/LQh3rVuKeSg?t=69
Citera
2023-04-22, 07:20
  #10511
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Jag var helt hundra att det var en film första gången jag kollade, iaf första delen på "parkeringen"

här finns en film som visar det från U.E 5
https://youtu.be/LQh3rVuKeSg?t=69
Jag börjar undra hur realistiskt de vågar göra det. Kan vi räkna med en ”Ferguson 2014 DLC”?
Citera
2023-06-13, 17:00
  #10512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Söker något modernt skate/snowboard/cross spel där man kan glida runt och göra tricks och sådant och bara slappa

I skategenren har du Session (inte jättebra omdömen och bökig kontroll) och Skater XL (inte heller så bra omdömen).

Förutom Steep som du blivit tipsad om har du Riders Republic men då är det annat o åka med än det du frågade efter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback