2023-04-17, 23:23
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det är du som är sprutnarkoman, kompis.

tar inga smutsiga droger speciellt inte från sprutor tex covid vaccin du däremot din sprutnarkoman har tagit fem stycken kompis

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Var det han som var jävligt jobbig för att han trodde ECL var lika stor som CL?

bland annat och sen håller på aik men smyger med det precis som sin sexuella läggning liggandes från mammas etta i eskilstuna
Citera
2023-04-17, 23:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
tar inga smutsiga droger speciellt inte från sprutor tex covid vaccin du däremot din sprutnarkoman har tagit fem stycken kompis

bland annat och sen håller på aik men smyger med det precis som sin sexuella läggning liggandes från mammas etta i eskilstuna
Aha, det var han som påstod att jag inte kunde hålla på Djurgården bara för att jag inte ansåg ECL som en stor grej. Står fast vid att det är en nyskapad skitturnering för smålag som dom inte vill ha i EL/CL. Även om man vinner skiten så går man bara upp till andra divisionen..
Citera
2023-04-17, 23:46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen

Gå och lägg dig, din pundare.

Citat:
Aha, det var han som påstod att jag inte kunde hålla på Djurgården bara för att jag inte ansåg ECL som en stor grej. Står fast vid att det är en nyskapad skitturnering för smålag som dom inte vill ha i EL/CL. Även om man vinner skiten så går man bara upp till andra divisionen..

Du jämförde ECL med Royal League vilket naturligtvis var idiotiskt. Kvartsfinallagen i den här säsongens ECL kommer förresten från Premier League, Serie A, Ligue 1, Eredivisie, belgiska ligan, schweiziska ligan och polska ligan.
Citera
2023-04-18, 00:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Gå och lägg dig, din pundare.

Du jämförde ECL med Royal League vilket naturligtvis var idiotiskt. Kvartsfinallagen i den här säsongens ECL kommer förresten från Premier League, Serie A, Ligue 1, Eredivisie, belgiska ligan, schweiziska ligan och polska ligan.
Jag jämförde väl dom i ett sammanhang? Minns inte om det var typ påhitt för smålag eller intresse eller liknande? Sen tror jag ändå Royal league var bättre lag i, FCK/Rosenborg hade ju lätt kunnat vinna ECL.. Spelar ingen roll vad dom kommer ifrån när det är skitlagen från dom ligorna. England 15:e lag, Italiens 9:e, Frankrikes 9:e, och resten är skitligor som jag inte orkar kolla upp vart dom lagen ligger...

Tycker du fortfarande att det är värt att följa den där turneringen, eller tycker du nu att det är lite som att kolla på division 1 istället för Allsvenskan?
Citera
2023-04-18, 01:30
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Jag jämförde väl dom i ett sammanhang? Minns inte om det var typ påhitt för smålag eller intresse eller liknande? Sen tror jag ändå Royal league var bättre lag i, FCK/Rosenborg hade ju lätt kunnat vinna ECL.. Spelar ingen roll vad dom kommer ifrån när det är skitlagen från dom ligorna. England 15:e lag, Italiens 9:e, Frankrikes 9:e, och resten är skitligor som jag inte orkar kolla upp vart dom lagen ligger...

Tycker du fortfarande att det är värt att följa den där turneringen, eller tycker du nu att det är lite som att kolla på division 1 istället för Allsvenskan?
Fast med den logiken så kan man ju skita i Champions League där Chelsea som ligger 11a spelar kvartsfinal. Man kvalificerar ju alltid på förra säsongens resultat och vissa lag kan ju gå bra i europeiska cuperna men sämre i ligan vissa säsonger och tvärtom.
Citera
2023-04-18, 05:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Aldrig har väl ett topplag varit så nöjda över en 1-0 vinst mot Allsvenska jumbon.

Eller så är vi alla glada över att ha slagit vår största rival. Detta är den enda matchen på säsongen där vi absolut inte får förlora någonsin oavsett hur risiga/bra Götet är.
Citera
2023-04-18, 05:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det ser ut att bli Malmös år, och man kan samtidigt konstatera att Häcken troligtvis kommer att vara ett one-hit-wonder, litegrann som den finska gruppen som dansade en sommar med sin racka macka fon, men sen aldrig kom tillbaka.

Skadorna kommer i år och man har sålt bort skyttekungen Jeremejeff och redan fått sin fina svit bruten.
Helt rätt! Häckens spelare kommer vara skadade hela året medan t ex MFF kommer stå på 0 skador hela säsongen.

Jeremejeff öser in poäng i grekiska ligan och visar exakt hur viktig han var för oss förra året.

Ja, nu är det över. Typ 25 raka matcher utan förlust är inte värt ett skit efter 1 förlust. Förmodligen kommer vi förlora 25 raka matcher nu. Allt pekar på S1 2024.
Citera
2023-04-18, 06:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Jeremejeff öser in poäng i grekiska ligan och visar exakt hur viktig han var för oss förra året.

Att Jeremejeff var viktig för BK Häcken inser alla utom du. Att han inte lyckas i en bättre liga än Allsvenskan är inte relevant när man ska bedöma hans tid i Häcken. Även detta inser alla utom du.

Säg bara att du trollat så skiter vi i dina vettlösa inlägg om er forna skyttekung.
Citera
2023-04-18, 07:26
Avslutad
Citat:
Att Jeremejeff var viktig för BK Häcken inser alla utom du. Att han inte lyckas i en bättre liga än Allsvenskan är inte relevant när man ska bedöma hans tid i Häcken. Även detta inser alla utom du.

Säg bara att du trollat så skiter vi i dina vettlösa inlägg om er forna skyttekung.
Har du missat att Högmo påtalar i nästan varenda intervju han medverkar i att "anfallare i Häcken skall göra mycket mål".
Citera
2023-04-18, 09:08
Medlem
GrytjaMennakandFyts avatar
Är AIK det enda lag som vunnit allsvenskan med fler kryss än segrar under säsongen?
Citera
2023-04-18, 09:12
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Eller så är vi alla glada över att ha slagit vår största rival. Detta är den enda matchen på säsongen där vi absolut inte får förlora någonsin oavsett hur risiga/bra Götet är.

Dessutom en av matcherna där vi kan rycka till hur dåliga vi än är för stunden. Vi har gjort det förr och kommer göra det igen. Vi vann i höstas till exempel. En gång säsongen innan. Cupfinalen med osv.

Utomstående verkar inte riktigt fatta att mötena oss emellan har samma "regler" som derbyn, tabellplacering och form är inte nödvändigtvis lika stora faktorer som annars.
Citera
2023-04-18, 09:23
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrytjaMennakandFyt
Är AIK det enda lag som vunnit allsvenskan med fler kryss än segrar under säsongen?

Ingen aning men låter väl typiskt AIK. Även minst insläppta mål med 16 lag (16 mål) samt minst gjorda mål öht för en mästare, 25 mål på 26 matcher.

Gnaget gnager sig verkligen till SM-Guld på olika vis

Det är inte taget ur luften när folk klagar på "tråkiga AIK". Samtidigt är det väl grymt att vara ett fan när det tråkiga fungerar, och det har det ju gjort flera gånger om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in