• 1
  • 2
2023-04-08, 21:06
Bannlyst
Vad tror ni?

Mats var en lycklig småbarns förälder som hade hela livet framför sig, men desinfo bottar försöker få det att låta som att hela mats liv ska ha blivit krossat pga en löjlig fling mellan en kollega. Att en avtrubbad chef som jobbat med mord i 30 år ska på något konstigt sätt blivit så hjärtkrossad av skam att han tog livet av sig. dummaste jag hört

Glöm inte varför poliser blir chefer, för dom är härdade

Mats skulle inte vika sig för att media fick nys om en fling. utredningen visade även i efterhand att mats hade rent mjöl i påsen och att linda var kvalificerad för att gå upp i rang.

Utredningen på mordet däremot, den stängdes ner snabbare än snabbast. Trots att det tog flera veckor innan att man gick ut med att det var "självmord", något som dom hade vetat första dagen. Så vad dog han av? dom väntade 2 veckor sen slängde dom på självmordslappen och stängde ner fallet.

Precis som dom gjorde med den mördade soldaten dennis, som ska ha "sprängt" sin egna skalle.

Stinker SÄPO/militär om dessa fall.

Vad tror ni, vad visste mats som xxxx inte ville skulle komma ut? Dennis fall är iallafall kopplat till USAS valfusk. Då sverige samt frankrike hjälpte biden att vinna, därav inbrott på regementet i samma veva som dennis "försvann", kan ha varit dennis som gjorde inbrottet.
Citera
2023-04-08, 21:18
Medlem
Nu är jag inte insatt i detta helt och hållet, kan vara så att jag själv bara spekulerar. Men har det inte talats om att han tog sitt liv på grund av psykisk ohälsa?
Citera
2023-04-08, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yehyeh
Nu är jag inte insatt i detta helt och hållet, kan vara så att jag själv bara spekulerar. Men har det inte talats om att han tog sitt liv på grund av psykisk ohälsa?
Självklart tar man inte livet av sig som nybilen småbarnsförälder, pga fling med en kollega

Mats visste något som dom inte ville att han skulle veta
Citera
2023-04-08, 21:21
Medlem
Spoofssons avatar
Nej jag håller med fullständigt ! Det förvånar mig kanske inte ett enda dugg heller dessvärre 'ifall' det nu vore så, lika lite som det förvånar mig att bara vi 'foliehattar' är de som höjjer på ögonbrynen över just sådana här händelser. Mänskligheten har blivit radiostyrd min vän
Citera
2023-04-08, 21:22
Medlem
PerniWhas avatar
Ja, varför gjorde dom det? Kan det handla om att han visste för mycket och enda vägen ut var att fimpa honom?
Citera
2023-04-08, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Ja, varför gjorde dom det? Kan det handla om att han visste för mycket och enda vägen ut var att fimpa honom?

Jag undrar nästan om det kan ha och göra med WEF, då WEFs planer för agenda 30 ska genomföras kommande åren, med total enslavement av människan. mats kanske inte gillade att vi skulle ha ett övervakningssamhälle med nya vaccintvång, med experiment

Eller så fick han nys om den stora trafficking ringen, den som israel har (tidigare epstein island).
Det sägs från insiders att trafficking sköts av myndigheten, på den högsta nivån samt socialtjänsten/polis. Så det är inte omöjligt att han kom någon på spåren

Citat:
Ursprungligen postat av Spoofsson
Nej jag håller med fullständigt ! Det förvånar mig kanske inte ett enda dugg heller dessvärre 'ifall' det nu vore så, lika lite som det förvånar mig att bara vi 'foliehattar' är de som höjjer på ögonbrynen över just sådana här händelser. Mänskligheten har blivit radiostyrd min vän

Tack vännen. Visst är det så, att han har blivit mördad är nr1. Speciellt med tanke på hur tyst media var i flera veckor efter han ska ha tagit livet av sig, som om dom behövde denna tiden för att styra upp hur dom ska vinkla detta
Citera
2023-04-08, 21:47
Medlem
SÄPO visste att sanningen aldrig skulle komma fram, utom möjligen i en tråd på FlashBack, men att den isåfall skulle bli papperskorgad eftersom trådstarten var så usel. Så givet detta var det grönt ljus för operationen.
Citera
2023-04-08, 21:54
Medlem
StonedMonkeys avatar
Tog bara någon dag innan man gick ut med att det var självmord?
Citera
2023-04-08, 22:01
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaccineradToDeath
Nej tog flera veckor, minns hur länge man fick vänta innan dom sa något. minst 1 vecka, närmare 2

Dubbelkollade nu och du har rätt, tog mycket längre tid än jag hade för mig.
Citera
2023-04-08, 22:58
Medlem
MrDonutss avatar
De håller varandra ryggen och Mats hängde inte med på verserna. Lättast var att klippa snubben så resten av hororna kunde fortsätta hora sig
Citera
2023-04-08, 23:04
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaccineradToDeath
Vad tror ni?

Mats var en lycklig småbarns förälder som hade hela livet framför sig, men desinfo bottar försöker få det att låta som att hela mats liv ska ha blivit krossat pga en löjlig fling mellan en kollega. Att en avtrubbad chef som jobbat med mord i 30 år ska på något konstigt sätt blivit så hjärtkrossad av skam att han tog livet av sig. dummaste jag hört

Glöm inte varför poliser blir chefer, för dom är härdade

Mats skulle inte vika sig för att media fick nys om en fling. utredningen visade även i efterhand att mats hade rent mjöl i påsen och att linda var kvalificerad för att gå upp i rang.

Utredningen på mordet däremot, den stängdes ner snabbare än snabbast. Trots att det tog flera veckor innan att man gick ut med att det var "självmord", något som dom hade vetat första dagen. Så vad dog han av? dom väntade 2 veckor sen slängde dom på självmordslappen och stängde ner fallet.

Precis som dom gjorde med den mördade soldaten dennis, som ska ha "sprängt" sin egna skalle.

Stinker SÄPO/militär om dessa fall.

Vad tror ni, vad visste mats som xxxx inte ville skulle komma ut? Dennis fall är iallafall kopplat till USAS valfusk. Då sverige samt frankrike hjälpte biden att vinna, därav inbrott på regementet i samma veva som dennis "försvann", kan ha varit dennis som gjorde inbrottet.
Du har tydligen precis inte ett skit konkret som pekar varken på mord eller på att det isf skulle vara SÄPO, det enda du har är dina sjuka fantasier. Även fantasierna om storskaligt valfusk har vid det här laget debunkats hur många gånger som helst t o m av domare som tillsattes av tRump själv. Har du någon psykiatrisk diagnos?
Citera
2023-04-08, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du har tydligen precis inte ett skit konkret som pekar varken på mord eller på att det isf skulle vara SÄPO, det enda du har är dina sjuka fantasier. Även fantasierna om storskaligt valfusk har vid det här laget debunkats hur många gånger som helst t o m av domare som tillsattes av tRump själv. Har du någon psykiatrisk diagnos?
Har du denna ilskan i trådar om kennedys mord med?

Riktigt konstigt att du sitter i ett diskussions forum och är förbannad över att folk ifrågasätter mordet på sveriges högste chef.

Var är ditt tunga bevis på att han var självmordsbenägen? eftersom du tyckte att det var helt ofantligt dumt att misstänka att han blev mördad? Du skriver som om du vore statligt anställd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in