Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Anthony-Wright
OT: Haha, förvånar mig inte alls. Har länge stört mig på hennes ”publika persona” och att hon verkar få något typ av erkännande för den. Varje gång jag hör henne bekräftas min bild att hon har noll koll
Hon lär ju gått fram med hårdhandskarna i de företag hon huserat i, så du lär väl vara en av de hon sparkat med tanke på din bittra kommentar?
Satt själv på Thelins för inte så länge sen och deras personal har ju noll koll. På den stunden jag satt där fick jag själv fel typ av kaffe, personen bredvid mig fick fel maträtt, och innan jag gick fick en person fick gå tillbaka två gånger för att de bongat fel TVÅ gånger. Dessutom är det stökigt och hög ljudnivå.
Läser man FUPen så kan man konstatera att en helt vanlig stressig situation fullständigt spårar ur. En situation som BÖRJAR med att servitrisen tar upp fel beställning. Vi som jobbar i servicenäringen vet ju att det ALLTID beror på oss själva. Kunden har alltid rätt! Att sätta in en jugga som medlare var väl som att hälla bensin på konflikten... just sayin.