2023-04-03, 07:55
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Hillsongs, är frikyrkliga globalister. De tuggar fradga av lycka när det kommer mer muslimer till landet och de hatar Ungern. Så tror inte Trumps politik tilltalar dem. Har för mig att Ebba Bush är med i en sådan.

Gällande åtalet är det redan kört. Det är demokrater i majoritet som dömer, Trumpen är körd. Tror att USA kan få problem framöver demokratiskt. Alltså, att staterna kan dela upp sig.
Med tanke på att Cohen redan sitter i fängelset, dömd för brottet som hans anstiftare Trump gav i uppdrag till honom att utföra, tror jag att du har rätt i att det är kört för Trump.
Citera
2023-04-03, 08:04
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Substanslösa påståenden om andra är helt irrelevant för trumpen försvar i åtalet
För trumpen gäller bara en enda sak och åtalspunkterna och åtalet

Vilka tycker hen ska friberövas?????

Jag har redan sagt, skräp och hetsa till våld som MAGA-sekten ska utföra.
Så nu din tur, vad tror du hen säger?
Men lugnt, nu blir det tystnad och osaklighet istället
Jag tror ingenting, var bara nyfiken på hur du tänker. Besvärligt läge för Trump iaf
Citera
2023-04-03, 09:23
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Är skitgubben bakom lås och bom än?

Nej han kommer sannolikt släppas samma dag som han kommer på tisdag.
Citera
2023-04-03, 09:26
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Med tanke på att Cohen redan sitter i fängelset, dömd för brottet som hans anstiftare Trump gav i uppdrag till honom att utföra, tror jag att du har rätt i att det är kört för Trump.
Ja, USA börjar lika sovjet. Där man blir dömd för sina politiska åsikter. Hela grejen är ju fjantig egentligen och folk kommer börja stödja Trump i stället. Säkert även några rödingar som kanske tycker att man skall ta hand om dödsskjutningar och knark istället för att ha kommunistisk lekstuga.

I övrigt hade ju du mutat mig. Gick sådär va?
Citera
2023-04-03, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av catlawd
Att man bör göra en gigantisk utredning av amerikanska politiker.
Kan man sopa undan Clinton gängets mord så ska Trumps cuck deals kunna gå under radarn också.

Även Bidens inblandade i Ukraina bör granskas noga.

Lita ej på Aftonbladet, kamrat.

While Trump gets prosecuted in NY, the classified documents/MAL/obstruction of just case heats up!

https://youtu.be/YBuUb3SONpQ

Citat:
The justice snowball is gathering mass, speed and moment. As Donald Trump prepares to make his first court appearance to be arraigned on his New York indictment, new reporting by The Washington Post reveals that the evidence continues to strengthen against Trump for his theft and unlawful retention of classified documents at Mar-a-Lago. Could a federal obstruction indictment be the next to drop?
Citera
2023-04-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Sluta spela dum - Syftade på att Biden är inte för Kristna värderingar iöht. Hans parti är dessutom för att avveckla mycket av de traditonella kopplingar usa har till kyrkan.

Bibel citat?
Är du fem år gammal eller?

Kan du länka till bevisen att han mutat en porrstjärna med kampanjepengar?

Jag kan länka till motbevis, bland annat från porrstjärnans själv, där hon avsäger sig att detta har hänt. Även papper hon skrivit på att det inte har hänt - så frågan är om hon bara mjölkar ut det hela. Skulle dock inte förvåna mig om Trump gjort detta det minsta.
Vad är kristna värderingar? Att knulla porrskådisar medan ens fru precis fött barn?
Citera
2023-04-03, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AgentofSith
While Trump gets prosecuted in NY, the classified documents/MAL/obstruction of just case heats up!

https://youtu.be/YBuUb3SONpQ

USA oroas över stölden av topphemliga kärnvapensecrets och vart dessa skulle hamnat ifall inte FBI ingripit så resolut som de gjort. Trump kan mycket väl vara en av historiens värsta landsförrädare och quislingar. Hoppas åklagaren nitar honom för all kriminalitet och låser in honom så länge att han inte kan skada USAs folk mera.
Citera
2023-04-03, 11:14
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Precis som med valfusktråden och FBI-razziatråden kommer denna bli en evighetstråd där shills matar på med ovidkommande argument och försöker förlöjliga varandras argument utan att bemöta dem.
Tråden kommer att innehålla väldigt många av dessa smileys: "" "" "", användningen av dessa kommer vara främst för att understryka hur löjligt en skribent finner att motståndarens argument var.

Efter så många okynnesanmälningar och försök till åtal riktats mot Trump så framträder ett tydligt mönster. De helt enkelt kastar allt mot väggen för att se vad som ev. fastnar. Det är jävligt smutsigt och fult, och har börjat bli riktigt gammalt.

Givet att det aldrig gått så här långt förr, men även detta kommer att misslyckas, främst eftersom alla smutskastningsförsök är helt grundlösa. Alvin Bragg själv skryter ju om att han har anmält Trump över hundra gånger.
Citera
2023-04-03, 11:41
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vad är kristna värderingar? Att knulla porrskådisar medan ens fru precis fött barn?

Yes Det är gamla klassiska kristna värderingar i Trumpens USA. Och många högerkristna står fortfarande och anser att det inte är något att bry sig om. Lögner och förtal av en bra man som syntes med en bibel i handen på en kyrktrapp.
De tycker nog att det är Melanias fel att han tvingas gå till glädjeflickor.

Eftersom han är en sådan rättrogen kristen kan man fundera över varför han inte självmant följer "läroboken"
Bl a står där. "Om en man begår äktenskapsbrott med en annan mans hustru, skall både äktenskapsbrytaren och äktenskapsbryterskan straffas med döden." Vi utgår från att samma sak även gäller om det är en sköka
Citera
2023-04-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Precis som med valfusktråden och FBI-razziatråden kommer denna bli en evighetstråd där shills matar på med ovidkommande argument och försöker förlöjliga varandras argument utan att bemöta dem.
Tråden kommer att innehålla väldigt många av dessa smileys: "" "" "", användningen av dessa kommer vara främst för att understryka hur löjligt en skribent finner att motståndarens argument var.

Efter så många okynnesanmälningar och försök till åtal riktats mot Trump så framträder ett tydligt mönster. De helt enkelt kastar allt mot väggen för att se vad som ev. fastnar. Det är jävligt smutsigt och fult, och har börjat bli riktigt gammalt.

Givet att det aldrig gått så här långt förr, men även detta kommer att misslyckas, främst eftersom alla smutskastningsförsök är helt grundlösa. Alvin Bragg själv skryter ju om att han har anmält Trump över hundra gånger.

Jag har fem frågor till dig som jag hoppas du besvarar;

1. Anser du att Presidenter i Allmänhet i USA bör stå över lagen och slippa straff om de begår brott för vilka andra kan dömas?

2. Anser du specifikt att Donald Trump bör stå över lagen och slippa straff om han begår brott för vilka andra kan dömas?

3. Michael Cohen har dömts, erkänt och avtjänat ett treårigt straff, samt fått 50 000 dollar i böter, för att ha utfört det brott som Trump nu står åtalad för att ha anstiftat, och i delar utfört själv, anser du att det var rätt eller fel att döma Cohen, till för de brott, han erkänt sig skyldig till och som han begått på uppdrag av Trump?

Cohen fråntogs också rätten att verka som Advokat, han fick med andra ord Yrkesförbud.

4. Anser du också att Trump, om han döms, bör få yrkesförbud, dvs att han inte skulle få ställa upp i Presidentvalet?

5 Tror du på likhet inför lagen?

Jag ser oerhört mycket fram emot ditt svar!
Senast redigerad av Master.Palm 2023-04-03 kl. 11:47.
Citera
2023-04-03, 11:43
Medlem
Vad pågår i alla dessa TDS-drabbade människors hjärnor? Här syns en TDS-drabbad utanför Mar-a-Lago, med förhoppningarna om att President D. Trump ska hållas ansvarig för sina många "kriminella handlingar":

Trump-deranged lawyer Victoria J. B. Doyle at Mar-a-Lago (VIDEO)
Citera
2023-04-03, 12:01
Medlem
Salama-Blixts avatar
Jag tycker det är fascinerande att folk älskar en person (Donald Trump) med narcissistisk personlighetsstörning. Och det är ofrånkomligt att personer med denna diagnos, får problem med rättsväsendet för eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in