Citat:
Ursprungligen postat av
S.W.I.M
Precis som med valfusktråden och FBI-razziatråden kommer denna bli en evighetstråd där shills matar på med ovidkommande argument och försöker förlöjliga varandras argument utan att bemöta dem.
Tråden kommer att innehålla väldigt många av dessa smileys: "

" "

" "

", användningen av dessa kommer vara främst för att understryka hur löjligt en skribent finner att motståndarens argument var.
Efter så många okynnesanmälningar och försök till åtal riktats mot Trump så framträder ett tydligt mönster. De helt enkelt kastar allt mot väggen för att se vad som ev. fastnar. Det är jävligt smutsigt och fult, och har börjat bli riktigt gammalt.
Givet att det aldrig gått så här långt förr, men även detta kommer att misslyckas, främst eftersom alla smutskastningsförsök är helt grundlösa. Alvin Bragg själv skryter ju om att han har anmält Trump över hundra gånger.
Jag har fem frågor till dig som jag hoppas du besvarar;
1. Anser du att Presidenter i Allmänhet i USA bör stå över lagen och slippa straff om de begår brott för vilka andra kan dömas?
2. Anser du specifikt att Donald Trump bör stå över lagen och slippa straff om han begår brott för vilka andra kan dömas?
3. Michael Cohen har dömts, erkänt och avtjänat ett treårigt straff, samt fått 50 000 dollar i böter, för att ha utfört det brott som Trump nu står åtalad för att ha anstiftat, och i delar utfört själv, anser du att det var rätt eller fel att döma Cohen, till för de brott, han erkänt sig skyldig till och som han begått på uppdrag av Trump?
Cohen fråntogs också rätten att verka som Advokat, han fick med andra ord Yrkesförbud.
4. Anser du också att Trump, om han döms, bör få yrkesförbud, dvs att han inte skulle få ställa upp i Presidentvalet?
5 Tror du på likhet inför lagen?
Jag ser oerhört mycket fram emot ditt svar!