2023-04-01, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Rätt så enkelt varför inte någon som lever på Youtube etc vill ens nämna riksidioten ifrån Trosa! Ingen har råd att förknippas med Bajsbaronen! Då allt han tar i eller är inblandad i blir till shit, exakt allt!
Ja jag hade inte velat ta i Rask med tång men jag tycker det är otroligt underhållande att han (Rask) piskar en redan död häst med att få uppmärksamhet från Joakim.
Citera
2023-04-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Skönt att familjen får slippa dagdrivaren ett par dagar.
Senaste gången när familjen följde med upp till Sälen finns att se på tuben.
https://youtu.be/q5uS023Dd0w
Spola till 01:50.
VALTER VÄND PÅ MÖSSAN, SÅDÄR GÅR DU INTE MED (MIG!!)
Tack Knark-kungen för du påminde mig om detta klipp.

Sjukt att han kan bli så sur för det. Narcc-ragen där, allt ska vara perfekt enligt baronen.
Citera
2023-04-01, 14:57
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Sjukt att han kan bli så sur för det. Narcc-ragen där, allt ska vara perfekt enligt baronen.
Det hade varit riktigt sjukt om så någon hade smygfilmat det där. Carl filmar och publicerar det själv.
Citera
2023-04-01, 15:14
Medlem
"Jag läser inte min flashback tråd"

Hans Instagram story just nu:

Säger och visar allt som har skrivits här senaste dagarna😂
(Visar upp familjen, pratar om hur han tvekade jättelänge på att hänga med till sälen och att han bara tänkt på T och barnen heeeela tiden..)
Så genomskinligt 😂😂😂😂
Citera
2023-04-01, 16:21
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grislatin
"Jag läser inte min flashback tråd"

Hans Instagram story just nu:

Säger och visar allt som har skrivits här senaste dagarna😂
(Visar upp familjen, pratar om hur han tvekade jättelänge på att hänga med till sälen och att han bara tänkt på T och barnen heeeela tiden..)
Så genomskinligt 😂😂😂😂
Då Rask inte har någon empatisk förmåga förstod han först inte vilket dickmove det var att lämna familjen hemma förrns då det uppdagades i tråden.

Detta är 100% en efterhandskonstruktion från Baron Af Bajshög. Han skulle aldrig banga på en gratisresa, det är trots allt så han levt hela sitt liv, på någon annans bekostnad.
Citera
2023-04-01, 16:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Sommaren när E fick en räkmacka på stan, det var nog en historia som fick ungarna att häpna på skolan.
Eller sommaren när Olof pröjsade semestern och föräldrarna satt och gnällde hela vägen hem hur tråkigt det var.
Ah, räksmörgåsen för 79:- år 2019 är förmodligen det finaste minne Edward har i sitt liv, Rask pratar nog om den än idag.

RASK SKRIKER PÅ RESTAURANGEN

EDWARD, EDWARD!! VISA RÄKMACKAN!!
Någon som har kvar videon?
Citera
2023-04-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ah, räksmörgåsen för 79:- år 2019 är förmodligen det finaste minne Edward har i sitt liv, Rask pratar nog om den än idag.

RASK SKRIKER PÅ RESTAURANGEN

EDWARD, EDWARD!! VISA RÄKMACKAN!!
Någon som har kvar videon?

Det är ju ett stycke kulturminne från Carl-Fredriks liv, hoppas också nån hittar den.
Citera
2023-04-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Det är ju ett stycke kulturminne från Carl-Fredriks liv, hoppas också nån hittar den.

Tror jag har den på NASen.

Minns du år och datum på ungefär när uppladdad?
Citera
2023-04-01, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm

sommar månaden juni juli, augusti. det var väl när det gick som bäst 2019 videon var ca 10 min lång.
hette bara ''en video''
Citera
2023-04-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm

Tyvärr minns ej, hoppas du hittar den ändå!
Citera
2023-04-01, 18:03
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Tessan står med tårar i ögonen, samtidigt som hon har ont i sitt underliv & anal pga grismunnen lekt med sina nocco burkar & pet flaskor i henne under natten..

Äggskallen ligger & funderar vad han gjorde under natten, gjorde jag sexuella övergrepp på Tessan i natt igen??

Nu får du ju fan ge dig, finns gott om dumheter och negativa sidor hos Rask att filosofera över utan att behöva hitta på sån där skit. Eller har du nån som helst täckning för det där?

Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Hoppas att Tessan får en barnvakt så hon kan ut & förlust sig med ett gäng arabiska karlar eller afrikanska ❤, sånt gillar hon & det är hon verkligen värld.
Som hon själv har sagt min karl grismunnen Rask han har bara slitit precis i början på hålen..

Om han inte använder sina monster dildos & noccos i Tessans hål, dom perioderna han är riktigt psykiskt sjuk😢😢

Du verkar rätt psykiskt sjuk själv, eller iaf ohälsosamt fixerad vid Ts hål och vad som eventuellt varit i dom. Gå och ta en kall dusch och din medicin för h-e
Citera
2023-04-01, 18:13
Medlem
Någon som inte är bannad från rask IG och kan skärfilma lite storys från hans resa utan familjen.

Jag undrar om Luddes familj är med? i sånna fall är det jätte konstigt att rask åkte utan sin.

Kanske vill inte rask visa sig i sälen med sin familj igen då walle sprang runt med mössan åt fel håll, det var ju något som skämde ut rask rejält.

Förstår inte hur oansvarigt han beter sig gentemot sin familj, han vill tatuera hela skallen (stor kostnad) han reser iväg utan dem också en kostnad. han vägrar ta sig an ett jobb för att finansiera såna här saker men gör det ändå. Hade inte brytt mig ett dugg i fall han jobbade 7-16 varje dag och unnade sig en semester, men man kan fan inte ta semester från sin redan semester livsstil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in