Idag, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacketpacket
Funderar på att gräva fram min ps4 som nu mest samlar damm. Om jag köper spelet digitalt och sedan köper ps5’an, kan jag då få över spelet till nya konsolen utan att behöva köpa spelet på nytt?

Du har väl ditt blizzardkonto som spelet finns på och efterssom det verkar vara cross-play så borde det ju gå att ladda ner oavsett vilken konsol du drar hem det på?
Citera
Idag, 14:33
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Nightmare dungeons är dock enda sättet att få och levla upp Glyphs på, det går ingen annanstans, så man måste köra dem. Förhoppningsvis lyssnar de på feedback och gör om dungeons så de inte är så dryga, det kan inte ta så mycket tid.

Tvivlar på det, en open/pre-order beta är inte en beta där gör ändringar i spelet (just nu är det mest marketing för att få sales).
Det är inte ett alpha-test (eller rent av closed beta där de tar feedback) där de testar hur saker funkar.
Alla features etc är redan satta och bestämda. Inga större förändringar kommer att ske mellan nu och release. Jag misstänker att det skulle ta en hel del tid eftersom dungeon generatorn skulle behöva ändras, om de inte har pickups så är det något annat som måste läggas till så att en dungeon inte tar 30 sekunder etc, det skulle behöva testas och balanseras.
Citera
Idag, 19:12
Medlem
Opilus5500s avatar
Är någon här som testade HC? funderar köra imorgon om jag kommer in, prova HC =). Min tanke sen är när D4 släpps först köra genom spelet på softcore sen testa end gamingen försöka ända ta lvl 75 för känna på end gaming content.

Efter det sen tänkta börja bygga på HC figurer! Jag spelade softcore i D3 men jag tyckte var för enkelt så jag bytte till HC det var mycket roligare, ja de var sjukt trist dö, vilket fick erfara ett par gånger innan jag fick kläm på det. Jag tycker HC har sin charm, och de mycket utmaning långsammare tempo vilket tycker mer om.
Citera
Idag, 20:07
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Är någon här som testade HC? funderar köra imorgon om jag kommer in, prova HC =). Min tanke sen är när D4 släpps först köra genom spelet på softcore sen testa end gamingen försöka ända ta lvl 75 för känna på end gaming content.

Efter det sen tänkta börja bygga på HC figurer! Jag spelade softcore i D3 men jag tyckte var för enkelt så jag bytte till HC det var mycket roligare, ja de var sjukt trist dö, vilket fick erfara ett par gånger innan jag fick kläm på det. Jag tycker HC har sin charm, och de mycket utmaning långsammare tempo vilket tycker mer om.

Gillar också HC, men på release med server problem och lagg är det nog klokt att köra softcore först.

Sen har D4 ingen "grace period" när man zonar in och ut från dungeons som tex PoE har, så det är inte optimalt. Risken är att man dör av en hop av mobs någon annan drog till ingången.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback