Citat:
Ursprungligen postat av
knash
nej alla ärthjärnor.
DEA indikerade att ett åtal var på gång, Trump kontrade med att skriva att han ska gripas för att beröva dem på "chockvalue". Demsen och Alvins avsikt var, förutom att stoppa honom i presidentvalet, att uppröra trumpsupportrar så att det skulle protestera och eskalera situationen. De vill ha splittring av folket!!
Istället för i Mar-a-lago räden som kom från ingenstans: Razzia mot Trump!
Trump desarmerade deras tilltänkta bomb så nu är alla ögon på Alvin och hans försök att uppfylla sitt vallöfte att sätta dit Trump . Vettigt folk som läst in sig på caset vet att det är en NO SHOW.
Trump blev friad för Campaign violation och nu vill Alvin istället pröva fallet under New York business record act för pengar var deklarerade som legal fees. Ett jävla bokförningsfel som är preskriberat vid det här laget.
Nu när det här narrativet blivit helt fuckat så tog det bara några dagar innan det skiftar fokus tillbaka till Mar-a-lago räden.
Det blir så när man har en lögnande trumpen, så finns inget att prata om ens.
Men kanske det kommer iframtiden, men nu inget, då vi vet brotten och vad de är, och blir det ett eventuellt åtal, så är jag rätt säker på man påvisat stölden av kampanjpengar.
Bokföringsfel
Citat:
Ursprungligen postat av
Norsk80
Å nej, så nära. Nästa gång klarar nog demokraterna att fängsla oppositionsledaren.
Vi som inte har huvudet gott plantat upp i röven på MSM såg det här komma på mils avstånd.
Det handlar om att skapa prejudikat samt förbereda fåren: man kan arrestera en (fd)POTUS, man kan göra en razzia mot högstående politiker.
Det ska vara likhet för lagen.
Nu är Stormy Daniels saken avslutad, distriktsåklagaren har undanhållit hundratal sidor med friande bevis, bla mejl från Cohen (advokaten som skickade pengar till Daniels), som visar att Trump inte hade något med överföringen att göra.
Hålla undan bevis för att få fängslat en politisk motståndare, hejat fram av hjärndöda flashbackare?
Skärp er.
Vad får dig skriva nonsens?
Skulle en advokat helt plötsligt betala flera miljoner, som sen trumpen ersätter via kampanjpengar och inte veta om det.
Det du påstår är att trumpen är ett GIGANTISKT stolpskott och du ska hävda den
Men vad för bevis skulle fria?
För du glömde av att berätta detta, och det är bara en som har ett syfte att tjäna på nått här och det är trumpen och nummer två, letade Cohen upp kvinnor på måfå?

Älskar när någon inte tänker efter
Det var trumpen själv som via false social med all caps körde igång detta, ingen annan
Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Det är ingen som har lurat mig. Vad yrar du ens om?
Självklart fattar väl även jag att det är Trump själv som stormar i vattenglaset här. Har jag förstått hela tiden.
Vad har vi ens kvar att diskutera?
Sett hur de lurat dig flera ggr att börja prata om annat.
Nä, finns liksom inget att diskutera innan ett eventuellt gripande sker och eller ett eventuellt åtal väcks.
Men än möjligt varför trumpen ljuger så mycket för.