Igår, 22:56
Medlem
Freshhprinces avatar
Har någon av er nekat en kund sex pga för stor kuk?
Citera
Idag, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince
Nej, det har aldrig varit ett problem.
Jag har kondomer i många storlekar och vet hur jag ska positionera mig för att inte få ont.
Det är dock inga kunder som jag föredrar.
De slaknar fort, de är hopplösa att suga av eftersom man knappt får in något mer i munnen än ollonet.
De klagar typ alltid på kondomen(förmodligen pga att de slaknar fort) och det är ett jäkla gympass att få dem att komma.
Det är lätt att förlora självförtroendet som eskort när man får pausa flera gånger för att försöka suga den hård igen.
Och stämningen blir inte bättre när det tjatas om kondomfritt.

9 gånger av 10 är de dock så otroligt förälskade i sin egna kuk att det nästan är lite gulligt.
Och de brukar vara medvetna om hur situationen ser ut för dem och bokar därför ordentligt med tid, vilket alltid uppskattas.
Citera
Idag, 02:39
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Nej aldrig! Den största kuken jag har sett irl har varit när jag har sexarbetat, jag träffade en kund ett par ggr för några år sen, hans kuk var nästan obehagligt stor och den blev dessutom ordentligt hård. Men nej det var ju inte så att jag nekade honom pga det, jag tyckte mest att det var lite intressant. Vanlig svensk kille som då var runt 35 år, inte speciellt lång eller stor i övrigt.

Annars har de flesta kukar jag sett som sexarbetare varit runt medel el åt det mindre hållet. Privat så har jag haft mer tur och har träffat killar som har ganska så stora kukar. Vid sexarbete är det iofs skönt att kuken inte är så stor eftersom mindre är lättare att hantera på alla sätt men privat så föredrar jag större. Så jag antar att man kan säga att jag haft tur både yrkesmässigt och privat.

Det har hänt flera ggr att kunder varnat för sin "stora" kuk men så träffar man dem och det visar sig att kuken bara är lite över medel... Mkt konstigt! Privat har jag bara varit med om det motsatta -- killar som har stora kukar men som av nån märklig anledning inbillar sig att de är små.

Tror att vi har diskuterat det tidigare i tråden men det finns kunder som gör världens grej av de "måste" specialbeställa kondomer på nätet för att de är så stora el som envisas med att använda Grande eller XL trots att de storlekarna är ALLDELES för stora och sitter otajt och dåligt = är en risk för både kund och sexarbetare.
Citera
Idag, 07:44
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Nej, det har aldrig hänt, men jag vill helst slippa dem. Mest för att de väldigt ofta har svårt att komma i kombination med svårt att hålla ståndet.
Citera
Idag, 18:17
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Nej. Sen vet jag inte vad den största kuken varit. Har haft otur både privat och inom sw att enbart stöta på små eller medel. Tror min största var runt 25cm... sen har jag haft kunder som påstått sig ha 30cm men är närmare 15-18cm lol
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback