Citat:
Ursprungligen postat av
Tandkoll
Sjukt att så många skriver att han är genuin. Hela balunsen känns ju som ett examensarbete från Beckmans som har tagit skruv. Det här är ju övre medelklass-vänster och Stockholm-hipsters i sin renaste form. En posör de lux. Inte alls förvånad att Magnus Carlsson är inblandad i detta heller. Herre gud, genuin? Visa mig en bild på honom där inte varenda detalj är överstylad.
Det finns väl grader av allt.
Han åker ju inte gräddfil, och i Sverige kan ju ingen bli nått ändå förutom Robert Wells som man valsat runt i 100 år. Ingen verkar bry sig om Meshuggah.
Men han bor i Elstockholmo det gör inte jag och jag vill gärna ha hans kontaktnät men hatar också hipsterrödingar.
Klart att det finns ännu genuinare crustpunkare i Avesta, jag är bara glad att nått funkar för nån, typ så. För inte mycket fungerar idag när det gäller artisteri.
Och det är ingen orten-skit.
Det som gjorde en hel del för mig angående David var hans medverkan i podden "Hundåren" med mitt favoritprettohatobjekt: Tomas Andersson Wij.
Sen fattar jag också samtidigt exakt vad du säger, men tycker att han gör ett bra jobb det gör inte att jag sitter ihop med honom.
Jag gör egen superbizzarrr musik ingen vill höra.
"Nobody came from miles around and said, man your music is really funky, your music is really hot."
- Deep Purple.
Ah, sorry för svamligt inlägg men nu är jag full.